TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורסייט השלימה בהצלחה הדגמות טכנולוגיות ליצרני רכב מובילים וספקי משנה (Tier One) בארצות הברית


פורסייט
הדגמות של מערכת הראייה הממוחשבת QuadSight™ נערכו באזור עמק הסיליקון ודטרויט בסיוע ותמיכת חברת FLIR Systems

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי בשבוע שעבר השלימה בהצלחה , סדרת הדגמות טכנולוגיות של מערכת הראייה הממוחשבת שלה, QuadSight, לחמישה יצרני רכב מובילים ושישה ספקי משנה (Tier One) בארצות הברית. הדגמות אלה מגיעות בהמשך לתצוגות טכנולוגיות (roadshows) מוצלחות שנערכו לאחרונה ביפן ובצרפת.


סדרת ההדגמות הטכנולוגיות התקיימה באזור עמק הסיליקון ובדטרויט בסיועה ובתמיכתה של חברת FLIR Systems, חברת טכנולוגיה תעשייתית מובילה בעולם, המתמקדת בפתרונות חישה חכמים. במהלך התצוגה הטכנולוגית בעמק הסיליקון, פורסייט גם הציגה את מערכת הראייה הממוחשבת שלה, QuadSight, בביתן של חברת FLIR בכנס Autonomous Vehicles Sensors שהתקיים בסן חוזה, קליפורניה.


ההדגמות הטכנולוגיות של פורסייט מציעות ללקוחות פוטנציאליים הזדמנות לחוות באופן ישיר את הפתרון הייחודי של החברה. מערכת QuadSight נבחנת בשטחי הלקוח במספר תרחישים המוגדרים מראש. עד כה, המערכת השיגה בהצלחה 100% גילוי מכשולים בכל התרחישים שנבחנו, המדמים ערפל, גשם ותנאי תאורה קיצוניים.


לאחר שחזו בביצועים יוצאי הדופן של מערכת QuadSight, מספר יצרני רכב אמריקאיים וספקי משנה הביעו עניין ברכישת מערכות אבטיפוס של מערכת QuadSight לצורך הערכה.

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות חישה לתעשיית הרכב. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות הבת אשר בבעלותה המלאה, פורסייט מפתחת מערכות ראייה ממוחשבת "in-line-of sight" והן יישומים סלולאריים "מעבר לטווח הראייה". חיישן הראייה הממוחשבת של פורסייט הינו מערכת מבוססת ארבע-מצלמות, המשתמשת בניתוח וידאו תלת-מימדי, אלגורימתים מתקדמים לעיבוד תמונה, והיתוך חיישנים. היישום הסלולארי של איי-נט מובייל הינו מערכת V2X (vehicle-to-everything) למניעת תאונות דרכים המבוססת על ניתוח מרחבי בזמן אמת של תנועת המשתמשים.
מערכות החברה נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, ופונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il