TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארגון התאחדות מעונות היום הפרטיים מצטרף למיזם "הגן הבטוח" של מכון התקנים הישראלי


גן בטוח
עד כה קיבלו מאות פעוטונים ומשפחתונים ברחבי הארץ את תעודת הגן הבטוח של מכון התקנים הישראלי

ארגון התאחדות מעונות היום הפרטיים, בו חברים למעלה מ 130 מפעילי מעונות יום, הצטרף למיזם הגן הבטוח של מכון התקנים הישראלי. עד כה קיבלו עשרות מעונות יום של ההתאחדות תעודה המעידה כי עברו מבדק בטיחות של הגן הבטוח והשאר יקבלו את התעודה בקרוב.

מהעמותה הרשומה של ארגון התאחדות מעונות היום הפרטיים נמסר כי ההצטרפות למיזם הגן הבטוח באה על רקע חוק הפיקוח של מעונות יום לפעוטות התשע"ט 2018, שיכנס לתוקף ב 1.9.19, שהותיר ציבור שלם של גננות ואנשי חינוך עם בעיות ביורוקרטיות מול השלטון המקומי ומול הדרישות לשינוי מבנים והתאמתם לגני ילדים.

בהתאחדות מעונות היום הפרטיים מאמינים כי בעזרת אמצעים פשוטים ובסיוע גורמי מקצוע כמו מכון התקנים ניתן להפוך כל מבנה פרטי וגן ל ״גן בטוח״ וזאת מבלי לשבור קירות ולשלם סכומי עתק בקבלת היתרים.

עד כה קיבלו מאות פעוטונים ומשפחתונים ברחבי הארץ את תעודת הגן הבטוח של מכון התקנים הישראלי.

אודות מבדק בטיחות של הגן הבטוח:
על מנת להקטין את סכנות הפגיעה של ילדים בתחומי הגן והחצר, מכון התקנים הישראלי זיהה את הצורך בבדיקת בטיחות תכולת הציוד בפעוטונים/ משפחתונים וחיבר מפרט בדיקות ייעודי בשם " מבדק בטיחות של הגן הבטוח" שהותאם במיוחד לסכנות הנפוצות בסביבת הילדים.


המפרט מורכב מדרישות של תקנים ישראליים ותקנים בין-לאומיים במגוון תחומים. לדוגמה: הילכדות ראש, הילכדות צוואר, הילכדות אצבעות, סכנת חנק, מיקום וחוזק מתקני החצר, בטיחות צעצועים, בטיחות מיטות בטיחות המבנה ועוד.

הבדיקה מותאמות לציוד הנמצא בגן ומתבצעת פעם בשנה, במשך יום אחד, ע"י המהנדסים המנוסים והמיומנים של ענף צעצועים. בסיום הבדיקה הגן מקבל תעודה להצגה בשטח הגן המציינת כי תכולת הגן נבדקה ע"י מומחי מכון התקנים הישראלי ונמצאה בטוחה לשימוש מסכנות מיידיות.

לתיאום בדיקה וקבלת מידע נוסף ניתן להתקשר לטלפון מספר: 050-6202296 או בקישור המצורף: http://www.sii.org.il/2916-he/SII.aspx



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il