TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת החשמל חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחום הסייבר


חברת החשמל
עם רשות החשמל של מדינת ניו יורק

חברת החשמל חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחום הסייבר עם רשות החשמל של מדינת ניו יורק (NYPA). הסכם ההבנות כולל שיתוף פעולה במחקר, פיתוח וחדשנות טכנולוגית באבטחת סייבר ובשילובה עם הגנה פיזית והגנת אינטרנט של הדברים (IoT), ניהול משולב של אבטחת סייבר ומידע קריטי להגנת רשת החשמל במדינת ניו יורק, במדינת ישראל וברחבי העולם.


יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, האלוף (במיל') יפתח רון-טל: "אני מאוד גאה על חתימת הסכם ההבנות (MOU) לשיתוף פעולה בין חברת החשמל ורשות החשמל של ניו יורק (NYPA- New York Power Authority). חברת החשמל, חברת התשתית הקריטית הגדולה בישראל, פיתחה ידע ותהליכים ברמות הגבוהות ביותר, וצברה ניסיון רב בתחום האבטחה הפיסית והגנת הסייבר, מתוקף הכמות העצומה של ניסיונות תקיפה כנגד החברה, מכל העולם. אני בטוח שה-MOU יתרום באופן משמעותי לשיתוף הפעולה בין חברת החשמל לבין NYPA, יסייע בשיפור יכולות ההגנה שלנו, ויספק בסיס לקידום תחומים נוספים, בעלי חשיבות לשתי החברות, למדינת ישראל ולארצות הברית"

שיתוף הפעולה נולד לאור יוזמות שיתוף הפעולה הקיימות בין מדינת ישראל למדינת ניו יורק, ובהתחשב בניסיון וביכולות שפותחו על ידי חברת החשמל לישראל, בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות לרבות ייצור, תמסורת והפצת חשמל, ורשתות סיבים.

במסגרת שיתוף הפעולה חברת החשמל ורשות החשמל של מדינת ניו יורק ימנפו את הידע, השירותים והיכולות שפותחו על ידי כל צד במסגרת שיתוף פעולה מיטיב הדדית מחוץ לארץ. כמו כן, יסייעו ליישם צורות שיתוף פעולה חדשניות כגון הקמת מיזמים משותפים, יוזמות משותפות, קבלני משנה, חוזי שירות, חוזי ניהול, מחקר משותף והחלפת טכנולוגיות שלעיל ושל אבטחת סייבר בין הגופים הרלוונטיים.

רשות החשמל של מדינת ני יורק ("NYPA") היא יצרנית החשמל הציבורית הגדולה במדינה, באמצעות הפעלת 16 מתקני הייצור שלה ויותר מ-1,400 מייל של קווי תמסורת. רשות החשמל של מדינת ניו יורק מייצרת יותר מ-70% מהחשמל שלה באמצעות אנרגיית מים נקייה ניתנת לחידוש.
לחברת החשמל שיתופי פעולה בתחום הסייבר עם ממשלת הודו, חברת החשמל הפולנית וממשלת אוסטרליה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il