TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המנכ"ל החדש של חברת טריא ישראל – שחף ארליך


מנכל טריא החדש- שחף ארליך. צילום ליהי גרדמן
שחף ארליך מייסד "חינוך לפסגות", התמנה לתפקיד מנכ"ל טריא ישראל; במסגרת תפקידו יוביל את טריא לקדמת שוק הבנקאות בישראל

קבוצת טריא הודיעה היום על מינויו של שחף ארליך, אשר ניהל את תחום הנדל"ן בטריא בשנים האחרונות וכעת מונה לעמוד בראש החברה. מדובר במינוי ראשון מסוגו אשר מעיד על קפיצת דרך בהתפתחות החברה שצומחת גם לנוכח התרחבות השוק.


קבוצת טריא היא ה- New Banking החדש בישראל המבוסס על פלטפורמת השקעות אלטרנטיביות פורצת דרך שמתמחה בפתרונות פיננסים ומתן אשראי חכם לצרכנים ולחברות במשק. בין לקוחות החברה נתן למנות חברות ביטוח, תקשורת, רכב, יזמי נדל"ן וכו'. בנוסף לחברה קיימת זרוע טכנולוגית (טריא פינטק) ייעודית וממוקדת להפצת והעצמת הנכסים שפותחו לצורך יצירת שיתופי פעולה, פתרונות ושווקים חדשים בארץ ובחו"ל. סך ההשקעות בטריא עומד על כ- 2 מיליארד ₪.


שחף ארליך, (46) ניהל בשלוש שנים האחרונות את תחום הנדל"ן בטריא. לשחף ניסיון של מעל 20 שנה כיזם שהקים חברות בתחום הנדל"ן ועסק שנים רבות ביעוץ כלכלי וייסד בין השאר את עמותת חינוך לפסגות, אשר עוסקת בליווי וטיפוח של ילדים בעלי פוטנציאל למצוינות משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות. ארליך בהשכלתו בעל תואר שני (M.A) בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון (B.A) בכלכלה מטעם המכללה האקדמית של ת"א-יפו.


אייל אלחיאני ממייסדי טריא מסר: שחף מביא לטריא ניסיון חברתי ועסקי רב בבניה וניהול של פעילויות והוצאתן מהכח אל הפועל. אני מאחל לשחף הצלחה רבה באתגר העצום לייצר מערכת פיננסית מתקדמת והוגנת, ללא משוא פנים, בשקיפות ותוך העמדת ערך הלקוח במרכז. כך, נוכל להוביל את טריא כמחוללת ערך ארוך טווח, לשינוי מערכתי בשוק הפיננסי בישראל על כל המשתמע מכך".

טריא נוסדה בינואר 2014 על ידי אייל אלחיאני, ורדה לוסטהויז ואסף שלוש. לחברה מטה בראש העין והיא מעסיקה כ-80 עובדים בישראל. לטריא יש מרכזי פיתוח בישראל, קנדה, בולגריה ואוקראינה. בנוסף טריא מפתחת פלטפורמה ותשתית פיננסית במדינות צרפת ובמערב אפריקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il