TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שמוליק נבון מונה למנכ"ל חברת אס.סי ג'ונסון ישראל


שמוליק נבון צילום פלורין קאלין
נבון יחליף בתפקיד את רווית קלוד, אשר שימשה כמנכ"ל החברה בשנתיים האחרונות

שמוליק נבון (44), מונה למנכ"ל חברת אס.סי. ג'ונסון ישראל, המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים, בניהם: דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי וגודרס.

נבון יחליף בתפקיד את רווית קלוד, אשר שימשה כמנכ"ל החברה בשנתיים האחרונות.

שמוליק נבון, שימש בשנים האחרונות כמנהל פיתוח העסקים בחברת דיפלומט, במסגרת זו עסק בהרחבת פעילות החברה, בניית אסטרטגיה ובהחדרת מותגים חדשים לישראל.


לפני כן, שימש במשך 3 שנים כמנכ"ל טמבור רכב (חברת בת של טמבור), והביא להגדלה משמעותית של מחזור המכירות והרווח הנקי של החברה. בין השנים 2011 עד 2014 שימש כסמנכ"ל סחר בגלידת שטראוס (בבעלות יוניליוור), ובמסגרת זו היה חבר הנהלה, ניהל את ערוצי המכירה ומערכי הסחר של החברה.

נבון, בעל תואר ראשון ושני (M.B.A) במנהל עסקים מהמכללה למינהל - עם התמחות בניהול אסטרטגיה, שיווק ומימון, והינו בעל ניסיון עשיר בבניה ויישום אסטרטגיה עסקית, פיתוח עסקי וניהול בעולמות מסורתיים ודיגיטליים. לנבון רקורד מוכח בהשגת צמיחה משמעותית, בהחדרה והצמחת מותגים, וביצירת שיתוף פעולה פורה עם השוק הקמעונאי בארץ ובחו"ל.

לרגל המינוי אמר נבון, "אני שמח מאד שנבחרתי להוביל את אס. סי ג'ונסון בישראל, ומבקש להודות לדירקטוריון החברה על האמון שנתן בי. אני גאה להיות חלק מחברה גלובלית, מובילת שוק בתחומה, שמיישמת גם עשיה חברתית וסביבתית מרשימה. מקור כוחה ועוצמתה של החברה טמון באנשיה המחוייבים והמקצועיים ביותר בתחומם, ואני ומשוכנע שיחד נצעיד את החברה לשיאים חדשים לטובת לקוחותיה, משפחת ג'ונסון ועובדיה".

חברת אס. סי. ג'ונסון בע"מ, היא היצרנית המובילה בעולם בתחומי מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886, ומוצריה משווקים בישראל החל משנת 1985.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il