TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומוולט נבחרה כשותף השנה של HPE לפתרונות אחסון


Commvault
האינטגרציה ההדוקה בין פתרונות ההגנה וניהול הנתונים של קומוולט לבין מערך השרתים והאחסון של HPE, מעצימה ארגונים

קומוולט (NASDAQ:CVLT), המובילה הגלובלית בניהול נתונים בסביבות מקומיות ובענן, נבחרה על ידי HPE כ"שותפה טכנולוגית לפתרונות אחסון לשנת 2019". הבחירה הוכרזה בוועידת השותפים הגלובלית של HPE בלאס וגאס. קומוולט זכתה להכרה בזכות אינטגרציה הדוקה של פתרונות הגנת הנתונים שלה עם מערך השרתים והאחסון של HPE, כשהיא מאפשרת ללקוחות להיות ערוכים לסביבת ענן ולייצר ערך עסקי גדול יותר.

יוזמות האינטגרציה המקיפה של קומוולט עם מוצרי השרתים והאחסון של HPE, הביאו לפתרונות משותפים המעצימים ארגונים, ביניהם: אופטימיזציה של עלויות אחסון, ויכולות חדשות בתחום הגיבוי וההגירה של נתונים בסביבה של ריבוי עננים. זאת, באמצעות אינטגרציה של פתרונות:


Commvault Complete Backup & Recovery עם HPE StoreOnce Catalyst;
ביצוע מהיר ותכוף יותר של גיבויים מאחסון ראשי, באמצעות אינטגרציה בין ניהול ה Snapshots של Commvault IntelliSnap עם מערכות HPE 3PAR, Nimble ו- XP7; ושירות מנוהלPay-as-you-go, אשר מספק פתרון מקיף לגיבוי ואחזור – חומרה, תוכנה ושירותים. השירות מתאפשר באמצעות גיבוי HPE GreenLake המבוסס על קומוולט ו- יכולת חיזוי של ביצועים וסקלאביליות, באמצעות מינוף ארכיטקטורת scale-out המבוססת על Commvault HyperScale, שנבחנה ואומתה לצורך עבודה עם מערכות HPE ProLiant ו- Apollo.


"זהו כבוד עבורנו להעניק פרס לשותפים שהציגו מצוינות בפיתוח השותפות עם HPE. מדובר בשותפים אשר טיפחו הזדמנויות עסקיות משותפות באמצעות פיתוח פתרונות משולבים ללקוחותינו", אמר פאול האנטר, סגן נשיא מכירות שותפים גלובליות, HPE. "HPE מחויבת לחדשנות בפתרונות חדשים ולקידום צמיחה משותפת עם השותפים שלנו. הפרסים שלנו מוקירים את השותפויות ושיתופי הפעולה, ואת ההצלחות של השותפים בעלי הביצועים הטובים ביותר".

"ל- Commvault ול- HPE היסטוריה עשירה של אספקת פתרונות משולבים המסייעים ללקוחות לפתור אתגרים מורכבים הקשורים בנתונים", אמר וונצ'סלאו לאדה, סגן נשיא גלובלי לשותפויות, קומוולט. "באמצעות שילוב הפתרונות המובילים בתעשייה של קומוולט עם מערך השרתים והאחסון המלא של HPE, אנו ממשיכים לספק חדשנות ופתרונות מקצה לקצה. פתרונות אלה מסייעים ללקוחות להגן על נתונים חיוניים ולשפר את עמידות הארגון. אנו גאים לקבל את הפרס ושמחים על ההזדמנות שעומדת לפנינו במסגרת השותפות עם HPE".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il