TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DYNABOOK מתגברת את יכולות ה- DYNAEDGE - המשקפיים החכמים למציאות מתוגברת עם מערכת חדשה לריבוי משימות


Dynabook
פתרון התוכנה החדש כולל יכולות ניהול משימות שישפרו יעילות, איכות וגמישות תפעול במשקפי המציאות המתוגברת שפיתחה החברה

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) השיקה את Vision DE Suite™ 3.0, מנוע תוכנה המתוכנן למקסם את השימוש והפונקציונליות של ה- dynabook, משקפי המציאות הרבודה החכמים שפיתחה החברה – הכוללים את dynaEdge DE-100 וה- AR100 Viewer Smart Glasses – משקפיים חכמים, מבוססי חלונות ותומכים במציאות מתוגברת, המיועדים למגוון תחומי תעשייה.

הפתרון מביא, בין השאר, יכולות חדשות ואינטואיטיביות, קלות בשימוש, של ריבוי משימות ויצירתן, עבודה משוחררת משימוש בידיים ומערך מעקב ודיווח ביצוע משימות והוא ישפר יעילות, איכות וגמישות תפעולית עבור הלקוחות הארגוניים האידיאליים לתעשיות בהן צריך ידיים משוחררות, הנחיות שלב אחר שלב בתנאי שטח, דוגמת במהלך תהליכי תחזוקה, ייצור והדרכה.

Vision DE Suite שירוץ על dynaEdge DE-100 מיני-מחשב פי.סי. המצוייד בחלונות 10 פרו יביא ליכולות הבאות:
ריבוי משימות משוחרר משימוש בידיים. השימוש במשקפיים החכמים יאפשר לעובד לקבל הנחיות מדוייקות ולעבוד בבטחה, בלא צורך להיעזר במסך מחשב מסורבל, או מדריך עב כרס מודפס. שליטה קולית תאפשר לעובד לנווט בין משימות בלי לשחרר את הידיים מהמשימה.


יצירת ריבוי משימות. ניתן יהיה לייצר ריבוי משימות בקלות, צעד אחר צעד, באמצעות דפדפן, תוך העתקה וגרירה. ואף לשלב הנחיות קוליות, וידאו, תמונות ושאר מסמכים, כדי ליצור חומרי הנחיה והדרכה ומצמצמת את האפשרות לטעויות.


ניהול משימות עבור עובדים ספציפיים. הפתרון יכול להצמיד משימות לעובדים בודדים ולקבוצות. כך, כל הנחיה מועברת היישר למשקפיים החכמים בזמן הנכון והיא יכולה לרוץ מספר רב של פעמים. הוא אף מאפשר לעובד הזקוק לסיוע מרחוק לקבל הנחיות ממומחה בתחומו.


דיווח משימות. כל שלב בעבודה מתועד ומדווח כדי להבטיח עמידה בסטנדרטים.

"אנו ממשיכים להוסיף תכונות חדשות ל- Vision DE Suite כדי ליצור את פיתרון המציאות הרבודה המושלם, לטובת ייעול העבודה של אנשי שטח ואנשי 'קו ראשון' בארגונים", אמר דמיאן ז'אום, נשיא Dynabook Europe GmbH. "התוספת של ריבוי משימות מדגים את המחוייבות שלנו להבנת הלקוחות וצרכיהם בתחום המחשוב הלביש הארגוני".

משקפי המציאות הרבודה והמתוגברת של החברה יכולים כבר כיום לבצע שיתוף חי של וידאו, לכידת תמונות, סנכרון קבצים בזמן אמת, ניהול בקרה מרחוק, ניווט גמיש, פקודות קוליות והתראות בזמן אמת.

משקפי ה- dynaEdge DE-100 החכמים מהווים כיום את פתרון המציאות הרבודה הלביש המושלם ביותר בשוק הארגוני, והם משלבים את כח חלונות 10 גירסת פרו פי.סי. עם מערך יישומים המותאם לעובדי שטח באשר הם. המערכת כוללת מחשב מיני נייד, משקפיים, מטען ותיק נשיאה.

המוצר זמין לרכישה ולקוחות המעוניינים בהשתלבות בפיתוח יישומים נוספים יכול למצוא מידע נוסף בכתובת הבאה: http://www.toshiba.co.il/he/generic/dynaedge/

למידע נוסף:
דוניצה תקשורת
נחום דוניצה 0546967020 או nahum@donitza.co.il

About Dynabook Inc.
במשך מעל ל-30 שנה המחשבים הניידים של טושיבה והטכנולוגיות בהן הם צויידו, היוו את הסטנדרט לתעשייה כולה בתחומי חדשנות, איכות ואמינות מוצר. כעת, עם הרכישה על ידי תאגיד Sharp ותחת המותג החדש Dynabook, ממשיכה החברה במסורת של אספקת ערך מוסף ותמיכה בשותפים העסקיים ובלקוחות ברחבי העולם. למידע נוסף: http://www.dynabook.com/eu

למידע מקוון:
בקרו באתר לקבלת מידע על המוצרים האחרונים של החברה, או בקרו בבלוג שלנו. כאלטרנטיבה, ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון אתרי המדיה החברתית שלה.

אודות מפעיל
"מפעיל' הוקמה לפני כ-80 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמיה, הדפוס המקצועי והמחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. למידע נוסף: http://www.mafil.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il