TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת מדיגוס משקיעה 18 מיליון ש"ח בקבוצת אלגומייזר


אלגומייזר
אלגומייזר תמכור למדיגוס 729,508 מניות רגילות של החברה הבת, לינקיורי המהוות כ- 9.34% מהונה המונפק של לינקיורי ומזכויות ההצבעה בה * שווי ההשקעה משקף לחברת לינקיורי שווי של 96 מיליון ש"ח

חברת אלגומייזר, חברת טכנולוגיה המתמחה בתחום הנעת גולשים באינטרנט ואשר נסחרת בתל אביב, מדווחת היום על הסכם השקעה עם חברת מדיגוס.


במסגרת ההסכם, תשקיע מדיגוס סך של 18 מיליון שקל באלגומייזר, מתוכם 14.4 מיליון שקל במזומן.
יתרת ההשקעה תתבצע באמצעות הקצאת ADR לחברת אלגומייזר בשווי של 1 מיליון דולר. כמו כן, תעניק מדיגוס כמות זהה של אופציות לרכישת ADR נוספים של מדיגוס לתקופה של שלוש שנים במחיר מימוש של 4 דולר.


בתמורה, אלגומייזר תקצה 2,168,675 מניות רגילות של החברה המהוות כ- 8.5% מהונה המונפק של החברה ו- 2,898,183 אופציות לא סחירות הניתנות להמרה למניות רגילות של החברה לתקופה של 3 שנים ממועד הקצאתן ובמחיר מימוש של 5.25 ש"ח למניה. העסקה נעשית בפרמיה על מחיר המניה (4.15 ש"ח נכון למועד ההשקעה).


בנוסף, אלגומייזר תמכור למדיגוס 729,508 מניות רגילות של החברה הבת, לינקיורי המהוות כ- 9.34% מהונה המונפק של לינקיורי ומזכויות ההצבעה בה. שווי ההשקעה משקף לחברת לינקיורי שווי של 96 מיליון ש"ח. לפני כשנתיים רכשה אלגומייזר את לינקיורי בפחות מ-40 מיליון ש"ח. מאז רכישתה הובילה אלגומייזר תהליכי פיתוח עסקי בקבוצה שתרמו לצמיחתה של לינקיורי ולגידול בהכנסותיה באופן משמעותי.


בכוונת החברה להשתמש בתמורה שתתקבל מהעסקה להשקעה והגדלת הפעילות העסקית של אלגומייזר, לרבות בחינה של רכישות ומיזוגים אשר יתאימו לפעילות הקבוצה וכן לפירעון מוקדם של הלוואות והקטנת המינוף של אלגומייזר.


קבוצת אלגומייזר מתמחה בתחום השיווק באינטרנט, עם מכירות שנתיות בהיקף של כ-160 מיליון ש״ח לשנת 2018 אשר מצביעות על מגמת עליה עקבית. קבוצת אלגומייזר משרתת היום לקוחות ושותפים עליהם נמנים הגופים המובילים בעולם כגון: גוגל, מיקרוסופט, אפל, יאהו, אסק, אינפוספייס, אוויה, דל, אינסטגרם, ועוד.


לקבוצת אלגומייזר טכנולוגיות יחודיות והתמחות במגוון תחומי האינטרנט, לרבות: תחום הוידאו באינטרנט, מכירות באינטרנט, פרסום באינטרנט, מוניטיזציה לאתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ועוד. טכנולוגיות אלו מכילות פיתוחים ואלגוריתמים בתחום ה-AI ובתחום ה-BI שפותחו בחברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il