TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AnyVision סוגרת סדרה A של 74 מיליון דולר עם השתתפות חדשה של M12 ו-DFJ Growth


anyvision
להזנק הראייה הממוחשבת יש עכשיו תמיכה של ספקי מצלמות, שבבים וענן מובילים

AnyVision, חברת ראייה ממוחשבת מובילה שמתמחה בתוכנת זיהוי פנים, גוף ועצמים, הודיעה היום על הסגירה של סבב המימון סדרה A שלה בשווי 74 מיליון דולר. השקעות חדשות מגיעות מ-M12, קרן הון הסיכון של מיקרוסופט, DFJ Growth ו-OG Technology Partners. כחלק מסדרה A, AnyVision הודיעה קודם לכן על השקעה מ-LightSpeed Venture Partners, Robert Bosch GmbH, Qualcomm Ventures ו-Eldridge Industries.


AnyVision, שהוקמה ב-2015, היא חברת ראייה ממוחשבת מובילה שמתמחה בתוכנת זיהוי פנים, גוף ועצמים. AnyVision מפתחת פתרונות תוכנה ליבתיים שהופכים את כל המצלמות לחכמות. הפתרונות האלה אדישים לכל המצלמות, מסגרות המחשוב ומקרי השימוש.


"יש מעט מאוד פעמים בעסקים שיש לך הזדמנות לבנות ענף חדש שלם לצד שחקנים מובילים בסביבה", אמר אילון אטשטיין, מנכ"ל ומייסד AnyVision. "התמזל מזלנו שיש לנו תמיכה של יצרני שבבים כמו קוואלקום, יצרני מצלמות כמו בוש ועכשיו ספקי שירותי ענן כמו מיקרוסופט באמצעות ההשקעה של 12M. יש לנו את הצירוף האופטימלי של תיקוף מהענף וכוח פיננסי כדי להיות המובילים בענף הזה".


"המשימה שלנו ב-DFJ Growth היא לתמוך בחדשנים משבשים שפונים להזדמנויות גדולות בשווקים מתפתחים. אנחנו מאמינים ש-AnyVision בידלה את עצמה בבירור כמובילה בשוק הראייה הממוחשבת מהיר הצמיחה, עם תמיכה של ביקורות נלהבות מצרכנים שמהללים איך המוצרים של AnyVision משפרים את הבטיחות ואת חוויית הלקוח", אמר סם פורט, שותף ב-DFJ Growth. "הרשימה אותנו גם ההובלה של AnyVision בקידום אמות מידה של פרטיות ואתיקה בשימוש בטכנולוגיות זיהוי. אנחנו מצפים לעבודה עם AnyVision כדי לעזור לה להאיץ את הצמיחה המהירה שלה".


AnyVision מפתחת כעת טכנולוגיה לאבטחה ומעקב, אימות במובייל, בקרת גישה וניתוחים של העולם האמיתי. משתמשים בפתרונות הליבה האלה כיום בענפים שונים כולל בנקים, אצטדיונים, בתי קזינו וקמעונאות כדי לשפר את הבטיחות, לממש חיסכון בעלויות ולהגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות. המימון החדש ישמש להמשך הגדלת הג"ג והשווקים הענפיים האנכיים הקיימים של החברה.


AnyVision נותנת עדיפות עליונה לפרטיות ושימוש אתי בטכנולוגיות זיהוי. לגבי פרטיות, הטכנולוגי של AnyVision לא אוספת או משתפת נתוני משתמשים, וגם לא לוכדת תמונות. הנתונים שנלכדים מתוצגים בצורת וקטורים מתמטיים שפועלים כקריפטוגרפיה בלתי ניתנת לפיצוח ומונעים חטיפת זהויות. AnyVision מאמינה שפתרון יעיל באמת שווה רק כמו האופן שבו מתכננים ומאמנים את האלגוריתמים שלו. תשומת לב רבה מוקדשת לערכות הנתונים שבהן משתמשים ואיך מבארים את הנתונים, תוך שימוש בתרחישים מגוונים כמו העולם עצמו. AnyVision גם תומכת מאוד ברגולציה בענף זיהוי הפנים ותמשיך להבטיח שמידע אישי יישאר פרטי ויציית באופן מלא לחוקים והתקנות המקומיים.


כיום יש ל-AnyVision יותר מ-240 עובדים בכל העולם, עם משרדים בתל אביב, ניו יורק, מכסיקו, לונדון וסינגפור, וצוות ייעודי של יותר מ-30 בעלי תואר PhD בבלפסט שמתמקד אך ורק במחקר של ראייה ממוחשבת. ל-AnyVision יש מאות לקוחות בכל העולם, כולל לקוחות רבים שנמנים על Fortune 50.


אודות AnyVision


AnyVision, המתכננת והמפתחת המובילה בעולם של תוכנת ראייה ממוחשבת, הוקמה ב-2015 כדי להנגיש את הבינה המלאכותית לעולם האמיתי. AnyVision מפתחת תוכנה שיש לה יכולת להפוך את כל המצלמות לחכמות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il