TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בתום 8 שנות פיתוח וגיוס של כ- 83 מיליון דולר


פרי דוידסון מייסד ומנכ"ל סאיקי מדיקל
סאיקי מדיקל משיקה היום בישראל את המשאף המדיד הראשון בעולם לצריכת קנאביס רפואי

החברה פיתחה את הפלטפורמה הראשונה למתן מינון מדויק של צמחים בשאיפה כאשר משאף Syqe הוא המוצר הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית זו
*
80% ממטופלי הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם צורכים את הטיפול בשאיפה - באמצעות עישון או באיוד. עד היום, לא היה קיים בעולם אף פתרון ברמת דיוק פרמצבטית לקנאביס בשאיפה וכעת, עם השקת המשאף יתאפשר מתן טיפול מדויק, מדיד ובטוח בשאיפה המאושר על ידי משרד הבריאות
*
המשאף יהיה זמין החל מהיום לציבור המטופלים בישראל ויסופק ישירות לבית המטופל על ידי סל"א מקבוצת טבע, או באמצעות בתי מרקחת מורשים

סאיקי מדיקל משיקה הבוקר בישראל את משאף Syqe® לצריכת קנאביס רפואי. ב- 8 השנים האחרונות עסקה החברה בפיתוח הפלטפורמה הראשונה והיחידה בעולם למתן מינון מדויק של צמחים בשאיפה. עד כה גייסה החברה כ- 83 מיליון דולר והבוקר מדווחת על תחילתו של שיווק המוצר בישראל.

המשאף יהיה זמין לרכישה החל מהיום עבור מטופלים בעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי ומרשם רפואי למשאף Syqe. המשאף ישווק ע"י טבע ישראל ויסופק ישירות לבית המטופל באמצעות סל"א במטרה להקל על המטופלים או באמצעות בתי מרקחת מורשים. המרשם יינתן על ידי כל רופא בעל גישה למערכת הרישיונות של היק"ר ( יחידת קנאביס רפואי במשרד הבריאות) .

הטיפול במשאף Syqe מציב סטנדרט רפואי חדש. לראשונה בעולם, משאף Syqe מאפשר טיפול מדיד בקנאביס רפואי בשאיפה ומתבסס על מחקרים קליניים, אשר בוצעו בבית החולים רמב"ם, המלמדים על יעילותו ובטיחותו. באמצעות משאף Syqe המטופל צורך כמויות מדודות של המולקולות הקיימות בפרחי הקנאביס, ובכך מתאפשרת שליטה ודיוק בטיפול כפי שמתאפשר בכל טיפול רפואי אחר. המינון הנצרך באמצעות המשאף הינו עקבי, מדויק ומותאם באופן אישי לצרכיו של כל מטופל ומטופל בהשוואה לטיפול בקנאביס רפואי באמצעות צריכה אוראלית או עישון.

כמו כן, הטיפול באמצעות משאף Syqe כפי שהוכח בניסויים קליניים מביא לספיגה מדויקת של החומרים בגוף ובאמצעותו ניתן למזער את ההשפעות הפסיכו-אקטיביות של רכיבים פעילים בצמח, להפחית באופן משמעותי את תופעות הלוואי ולהפיג את הכאב במהירות, כל זאת ללא חשיפה לנזקים הקיימים בעישון. המשאף פשוט לתפעול ומחזיר למטופל את השליטה בתפקודו היומיומי ומשפר את איכות חייו.

פרי דוידסון מייסד ומנכ"ל סאיקי מדיקל:

״נכון להיום, 80% ממטופלי הקנאביס הרפואי צורכים את הטיפול באמצעות שאיפה - באמצעות עישון או באיוד. עד היום, לא היה קיים בעולם אף פתרון ברמת דיוק פרמצבטית לקנאביס בשאיפה – אמצעי המתן הנרשם לרובם המכריע של המטופלים על ידי הרופאים. מוצר מדיד באיכות פרמצבטית בשאיפה מאפשר לראשונה למטופלים לקבל הקלה מקסימאלית בסימפטומים תוך דקות ספורות, בעוד הימנעות מאפקטים פסיכואקטיבים לא רצויים.


כל זאת במסגרת קלינית בטוחה, צפויה, ורציפה לאורך כל הטיפול. הצורך הזה הוביל אותנו לפתח במהלך 8 שנים את המשאף המדיד הראשון בעולם לקנאביס באיכות פרמצבטית. פיתחנו טכנולוגיות למתן צמחים גולמיים בצורה מדידה בדיוק של מיקרוגרמים וביצענו ניסויים קליניים שאמצעותם גילינו לראשונה מהו המינון המומלץ לקנאביס בשאיפה. רמת המחקר והחדשנות שהושקעו בטכנולוגיה הובילה לפיתוח פלטפורמת מתן תרופות מהמתקדמות בעולם, בין אם לצמחים ובין אם לתרופות קיימות. קנאביס רפואי הינו הצמח הראשון אותו הטמענו בפלטפורמת Syqe ובכוונתנו להטמיע בעתיד הקרוב חומרים נוספים, ובכך להביא מזור למספר הרב ביותר של מטופלים.״

ד"ר איתן חי-עם, היו"ר הרפואי של סאיקי מדיקל , לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות והמרכז הרפואי סורוקה: " עד כה, הצוותים הרפואיים התקשו בזמן רישום קנאביס למטופליהם בשל היעדר היכולת לדייק במינון אותו יקבלו החולים. מהיום, בעזרת הטכנולוגיה שלנו , יוכלו המטופלים לקבל מינון מדוייק של קנאביס והצוות הרפואי יוכל סוף סוף לנהל את הטיפול ע"פ תכנית טיפול רפואית מדוייקת אותה פתחנו ."

המשאף מותאם לטיפול בקנאביס רפואי המצוי במחסנית ייחודית. המחסנית מכילה שבבי נידוףTM (VaporChipsTM) הטעונים מראש בכמות מדויקת ואחידה של פרחי קנאביס גולמיים שגודלו בתנאים פרמצבטיים קפדניים. המשאף משלב מספר מנגנונים חדשניים, ביניהם מנגנון PulseBreath™ שנועד להגביר את זמינות החומרים הפעילים המצויים בקנאביס הרפואי לספיגה בריאות המטופל. למשאף בקרת טמפרטורה וזרימת אוויר שמווסתת את פעולת המשאף בזמן אמת בהתאם לצרכי המטופל. משאף ומחסנית Syqe בעלי אישור GMP ומשרד הבריאות.

מחירו של המשאף יעמוד על 1950 ש"ח ומחיר המחסנית יעמוד על סכום של 740 שקלים והמינון המדוייק יקבע על ידי הרופא המטפל. משאף ומחסניות Syqe הינם אביזרים רפואיים מאושרים ועל כן המטופלים/בעלי הרישיון יהיו זכאים להחזר בחלק ניכר מפוליסות הביטוח השונות בישראל.

תכנית טיפול פורצת דרך

שימוש נכון בקנאביס עשוי להקל על תסמינים רבים, בהם כאב, בעיות שינה, תיאבון ומצב רוח, לסייע במניעת תופעות לוואי לא רצויות וכך להביא לשיפור באיכות החיים. יעילות הטיפול באמצעות קנאביס תלויה באופן צריכתו, המינון הניתן והרכב החומרים הפעילים בו. בשל היכולות הטכנולוגיות פורצות הדרך של המשאף והניסויים הקליניים שבוצעו, התאפשרה לראשונה יכולת לקבוע תכנית טיפול אשר מאפשרת לרופאים להתאים מינון ספציפי לכל אחד מהמטופלים ועל ידי כך תמנע צריכת יתר של קנאביס רפואי והמטופל יוכל לשפר את איכות חייו ותפקודו באופן ניכר.

שירות תמיכה וליווי של אחיות – ללא עלות
סאיקי מדיקל מפעילה שירות תמיכה וליווי אחיות למתן הדרכה וסיוע למטופלים, ללא עלות. צוות האחיות בעל ניסיון כולל של מעל עשור בטיפול בקנאביס רפואי, זהו שירות האחיות הראשון והיחיד בעולם המעניק ליווי צמוד ותכנית טיפול חדשנית לשימוש מושכל בקנאביס רפואי בשאיפה – באמצעות משאף Syqe. השירות נועד לשמש כלי נוסף עבור המטופל, על מנת להגיע לעצמאות מלאה בכל הנוגע לשימוש בקנאביס רפואי באמצעות משאף Syqe. השירות כולל מפגש הדרכה ראשוני, ליווי טלפוני יזום על ידי צוות המומחים ותמיכה טלפונית בשאלות קליניות שונות. ניתן ליצור קשר עם צוות השירות והתמיכה בטלפון: 2064*.

אודות סאיקי מדיקל:
סאיקי מדיקל היא חברת פארמה-טק ישראלית המפתחת טכנולוגיות למתן פרמצבטי של צמחים גולמיים בשאיפה. החברה פיתחה את הפלטפורמה הראשונה בעולם, משאף Syqe, המאפשרת מתן מדיד של צמחים ברמת דיוק ובטיחות של טיפול רפואי. הצמח הראשון אותו הטמיעה החברה בפלטפורמה זו הוא קנאביס רפואי. החברה השלימה מספר ניסויים קליניים אשר הראו את דיוק המשאף ועמידתו בסטנדרטים פרמצבטיים. גישה מדעית זו, בשילוב עם הטכנולוגיה שפיתחה סאיקי מדיקל, מאפשרת למקסם את הפוטנציאל הרפואי של צמחים ולספק טיפול בטוח ויעיל באמצעותם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il