TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

VBI Vaccines תארח שיחת ועידה מחר כדי לסקור נתונים קליניים של PROTECT שלב 3 ל-Sci-B-Vac®


vbivaccines
השמעה חוזרת של שידור האינטרנט תושם בארכיון באתר של החברה במשך 90 יום אחרי שיחת הוועידה החיה

VBI Vaccines Inc. (NASDAQ: VBIV) ("VBI"), חברת ביו פארמה בשלב המסחרי שמפתחת חיסונים מהדור הבא למחלות זיהומיות ואימונו- אונקולוגיה, תארח שיחת ועידה ושידור אינטרנט מחר בבוקר, ה-17 ביוני 2019, בשעה 08:00 שעון החוף המזרחי. ההנהלה מצפה לסקור נתונים ראשוניים מ-PROTECT, אחד משני מחקרי שלב 3 פיבוטליים ל-Sci-B-Vac®, החיסון התלת ערכי להפטיטיס בי של החברה.


פרטים על שיחת הוועידה ושידור האינטרנט


אפשר לגשת לשידור האינטרנט החי ומצגת השקופיות באמצעות העמוד Events/Presentations בחלק המשקיעים של אתר האינטרנט של החברה, https://www.vbivaccines.com/investors/events-presentations/, או על ידי לחיצה על הקישור הזה: https://edge.media-server.com/m6/p/7ryhzgu2.
השמעה חוזרת של שידור האינטרנט תושם בארכיון באתר של החברה במשך 90 יום אחרי שיחת הוועידה החיה.
כדי להאזין לשיחת הוועידה החיה, חייגו בבקשה:
- חיוג לשיחת חינם בארה"ב וקנדה: (866) 602-1050
- חיוג בינ"ל: (409) 231-2052
- זיהוי ועידה: 7639339


אודות Sci-B-Vac®
Sci-B-Vac® הוא חיסון תלת ערכי להפטיטיס בי, שמאושר לשימוש בישראל ועשר מדינות אחרות ונמצא כעת בתוכנית שלב 3 פיבוטלית בארה"ב, אירופה וקנדה. תוכנית שלב 3 הפיבוטלית הזאת כוללת שני מחקרים, המחקר PROTECT והמחקר CONSTANT. נתונים ראשוניים מהמחקר CONSTANT צפויים בסביבות סוף שנת 2019.


נתונים על ההפצה המסחרית של המוצר מעריכים שיותר מ-500,000 ילדים ומבוגרים חוסנו באופן בטוח באמצעות Sci-B-Vac® בישראל ובשווקים אחרים בהם החיסון מאושר. בניגוד לחיסוני הפטיטיס בי מהדור השני, שכוללים רק אנטיגן של שטח הפנים אחד (האנטיגן S) של נגיף ההפטיטיס בי, Sci-B-Vac® הוא חיסון תלת ערכי שמכיל את האנטיגן S ואת האנטיגנים של שטח הפנים pre-S1 ו-pre-S2. נתונים שפורסמו מראים שתגובות תאי T לאנטיגנים pre-S1 ו-pre-S2 יכולות להגדיל עוד תגובות לאנטיגן S, והתוצאה היא תגובה יותר אימונוגנית.


אודות הפטיטיס בי
הפטיטיס בי היא דלקת של הכבד שנגרמת על ידי נגיף ההפטיטיס בי (HBV), ומתאפיינת על ידי דלקת של הכבד, פציעה ומות של תאים. המחלה יכולה להיות חריפה ולהיפתר מעצמה, או שהיא יכולה להתקדם למצב כרוני. לפי ארגון הבריאות העולמי, יותר מ-880,000 אנשים מתים כל שנה בגלל סיבוכים שקשורים ל-HBV, כולל שחמת וסרטן הכבד, כי הטיפולים שקיימים היום יוצרים ריפוי פונקציונלי אצל פחות מ-20 אחוז מהאנשים שטופלו. מניעה ראשונית על ידי חיסון נחשבת לכן הדרך הטובה ביותר לשלוט בדלקת של הפטיטיס בי.


אודות VBI Vaccines Inc.
VBI Vaccines Inc. (Nasdaq: VBIV) היא חברת ביו פארמה בשלב המסחרי שמפתחת דור בא של חיסונים כדי לתת מענה לצרכים שלא נענו במחלות זיהומיות ואימונו- אונקולוגיה. VBI מקדמת את המניעה של הפטיטיס בי והטיפול בו, באמצעות החיסון התלת ערכי היחיד שמאושר מבחינה מסחרית להפטיטיס בי, Sci-B-Vac®, שמאושר לשימוש בישראל ועשר מדינות אחרות ונמצא כעת בתוכנית שלב 3 בארה"ב, אירופה וקנדה, ובאמצעות טיפול חיסוני שבפיתוח לריפוי פונקציונלי של הפטיטיס בי כרוני. טכנולוגיית פלטפורמת ה-eVLP של VBI מאפשרת את הפיתוח של חיסוני חלקיקים דמויי נגיף עטופים (eVLP) שמחקים באופן קרוב את נגיף המטרה כדי להפיק תגובה חיסונית חזקה.


תוך שילוב המומחיות שלה ב-CMV עם טכנולוגיית פלטפורמת ה-eVLP, החיסונים הפוטנציאליים בתוכנית ה-eVLP המובילה של VBI כוללים חיסון פוטנציאלי מונע מחלה ל-CMV וטיפול חיסוני פוטנציאלי ל-GBM. המטה של VBI נמצא בקמברידג', מסצ'וסטס עם פעילות מחקר באוטאווה, קנדה ואמצעי מחקר וייצור ברחובות, ישראל.


דף הבית של האתר: http://www.vbivaccines.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il