TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בהכרזה עולמית משמעותית Dropbox משיקה מוצר חדש


dropbox
החברה מציגה סביבת עבודה חדשה המחברת בין קבצים, כלים וצוותי עבודה הכוללת - אפליקציה חדשה לשולחן העבודה; אינטגרציה של קבצים מבוססי אינטרנט; ויצירת שותפויות עם Slack, Zoom ו-Atlassian

חברת Dropbox. (נסדא"ק: DBX), מכריזה היום על סביבת עבודה משולבת חדשה, המהווה את השינוי הגדול ביותר בהיסטוריה של החברה מהיבט של המשתמשים. המוצר החדש מהווה סביבת עבודה אחת שמאחדת כלי עבודה, מסמכים וקבוצות עבודה משותפות - כולם מחוברים יחד באפליקציה חדשה לשולחן העבודה ולנייד שנועדה לספק נקודת גישה חדשה ונוחה.

"העבודה הפכה למפוצלת - קבצים מפוזרים בין מכשירים, בענן ובכוננים הקשיחים שלנו. אנו עוברים בין מספר רב של אפליקציות שאינן מדברות זו עם זו, מצב שמאד מקשה על הצוותים," אמר דרו יוסטון, מנכ"ל, Dropbox. "כעת, אנו מתמקדים בחיבור של כולם באופן שמעולם לא נעשה בעבר. ה-Dropbox החדש עוזר למשתמשים שלנו להשקיט את הרעשים ולהתמקד בעבודה."

חיבור של תכנים מסוגים שונים

ה-Dropbox החדש מוסיף תוכן מבוסס ענן אל תוך מערכת הקבצים של Dropbox על מנת לספק מיקום מרכזי יחיד לכל התוכן, כולל:

קבצים מקוונים, כדוגמת Google Docs, Google Sheets וכן Google Slides אותם יכולים כעת משתמשים ליצור, לגשת אליהם ולשתפם בתוך Dropbox. המשתמשים גם יכולים לפתוח קובצי Microsoft Office ב- Office Online או ב- Google Docs.


קיצורי דרך לתוכן באינטרנט עם קישורים לכלי פרודוקטיביות כדוגמת לוחות Trello, דפי wiki ומאמרי חדשות. המשתמשים יכולים כעת ליצור ולאחסן קיצורי דרך באינטרנט לצד תוכן רגיל ב- Dropbox.

סמל ה- Dropbox שמופיע בשורת המשימות של Windows ובסרגל התפריטים של macOS עודכן כדי להקל על משתמשים לעקוב אחר מה שמתרחש בתוכן משותף, לגשת במהירות לעבודתם החשובה ביותר וליצור תוכן חדש ישירות מתוך Dropbox. כעת המשתמשים יכולים גם לגשת לפיד של הצוות לקבלת עדכוני קבצים משותפים.

חיבור בין כלים שונים

ה-Dropbox החדש מחבר יחדיו את הכלים בהם משתמשים מעוניינים להשתמש כך שיצטרכו להשקיע פחות זמן במעבר בין אפליקציות ויותר זמן בביצוע העבודה. בשנה שעברה הכריזה החברה על Dropbox Extensions, סדרה של אינטגרציות המאפשרות למשתמשים להתחיל ולסיים תהליכי עבודה - כדוגמת חתימה על חוזים וסימון סרטוני וידאו - בפלטפורמה של Dropbox.

החל מהיום, משתמשים יכולים גם:
להתחיל בשיחות Slack ולשלוח קבצים לערוצי Slack ישירות מתוך Dropbox, לשתף בקלות קובצי Dropbox בתוך שיחות Slack תוך שמירה על העדפות השיתוף המקוריות, ולאתר תוכן Dropbox ב- Slack באמצעות כלי החיפוש של Slack.


להצטרף לפגישות Zoom ולהוסיף אותן ישירות מתוך Dropbox, ולהציג קבצים ישירות מתוך Dropbox בתוך Zoom.
לצפות בפעילויות שיתוף של Slack ו-Zoom ממש לצד הקבצים שלך ב- Dropbox.

החברה גם יצרה שותפות אסטרטגית עם Atlassian. בחודשים הבאים, החברות יבנו אינטגרציות מעמיקות בין הפלטפורמות של Dropbox ו- Atlassian על מנת ליצור דרך טובה יותר עבור צוותים לארגן, לתאם ולהריץ פרויקטים.

חיבור בין אנשי הצוות

לתיקיות יש כעת יכולות משופרות בין שולחן העבודה, הטלפון הנייד והאינטרנט, הזמינות דרך גישה מוקדמת עם האפליקציה החדשה לשולחן העבודה, אשר יוצרות עבור הצוותים מקום עבודה עשיר.

המשתמשים יכולים:
לנעוץ קבצים בחלק העליון של תיקיה כדי לתת לכל מי שיש לו גישה לתיקיה, גישה מהירה לתוכן חשוב.
להוסיף תיאורי תיקיות כדי להעניק לכולם הקשר לגבי הקבצים שהם רואים.
ליצור רשימות משימות בחלק העליון של תיקיה.
@לאזכר חברי צוות כדי למשוך תשומת לב לתיאורי התיקיות או לרשימות המשימות.
לקבל עדכונים על פעילות קבצים, כולל תוכן משותף ב- Slack וב- Zoom מכל מכשיר.
לראות מי צפה בקבצים בעזרת תכונת פרטי הצופה הזמינה כעת בשולחן העבודה.
להעיר על תוכן משותף בין שולחן העבודה, הטלפון הנייד והאינטרנט.

קצב הריבוי של קבצים ואפליקציות עבודה בענן הוא מדהים, ועשוי לגרום לתחושה של עבודה מפוזרת ובעלת היקף עצום," אמר אנליסט IDC מרסי מדוקס, מנהל מחקר, Enterprise Content Strategies. "חוויית ה-Dropbox החדשה מספקת מקום עבודה ריכוזי ומודרני בו משתמשים יכולים לגשת לכל הקבצים שלהם - כולל קבצים מקוונים וקבצים רגילים, לשלב בצורה חלקה כלים פופולריים, וליצור תיאום טוב יותר בין חברי הצוות. זוהי הפעם הראשונה שמישהו מבצע אינטגרציה של מצבי עבודה אלה ברמת המקור במקום יחיד."

כל משתמשי Dropbox יכולים לבחור להצטרף לאפליקציית שולחן העבודה החדשה דרך תוכנית הגישה המוקדמת של Dropbox, ומנהלי מערכת יכולים לבחור לצרף את הצוותים שלהם דרך מסוף הניהול. כל שאר התכונות זמינות כעת באופן כללי לכל המשתמשים והן ייפרסו במהלך השבועות הבאים.

אודות Dropbox
חברת Dropbox היא פלטפורמת שיתוף פעולה עולמית מובילה אשר משנה את הדרך שבה אנשים עובדים יחדיו, מהעסק הקטן ביותר ועד לארגון הגדול ביותר. הודות ליותר מ-500 מיליון משתמשים רשומים במעל 180 מדינות, המוצרים שלנו תוכננו ליצור דרך עבודה מפותחת יותר. חברת Dropbox, שבסיסה נמצא בסן פרנסיסקו, קליפורניה, מחזיקה ב- 12 משרדים ברחבי העולם. למידע נוסף על משימתנו ועל מוצרינו, בקרו באתר dropbox.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il