TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

PVH Corp ממנה את שריל אייבל-הודג'ס למנהלת העסקים הראשית של Calvin Klein, Inc


שריל אייבל-הודג'ס
סטיב שיפמן יעזוב את החברה

PVH Corp. [NYSE:PVH], אחת מחברות הביגוד הגדולות בעולם והבעלים של מותגים איקוניים, בכללם CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, Speedo ו-IZOD, הודיעה היום ששריל אייבל-הודג'ס היא מנהלת העסקים הראשית של קלווין קליין.


ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן:   https://www.businesswire.com/news/home/20190609005037/en/ 
 
PVH Corp. מקדמת את שריל אייבל-הודג'ס למנהלת העסקים הראשית של Calvin Klein, Inc. (תמונה: Business Wire)


אייבל-הודג'ס שימשה קודם נשיאת הקבוצה, קלווין קליין צפון אמריקה וקבוצת ההלבשה התחתונה. בתפקידה החדש, היא תהיה כפופה לסטפן לרסון, נשיא PVH.


סטיב שיפמן, המנכ"ל הקודם, עוזב את החברה לעיסוקים אחרים.
"יש לי ביטחון רב ששריל היא האדם הנכון להוביל את המותג קלווין קליין. יכולות הניהול החזקות שלה, יחד עם היסטוריית המצוינות התפעולית העקבית שלה, יספקו הכוונה חזקה לצוות של קלווין קליין", אמר עמנואל צ'יריקו, יו"ר ומנכ"ל, PVH Corp.. "אני מאמין שהשינוי הזה בהנהלה, יחד עם ההנהלות המצוינות שלנו ברחבי העולם, יאפשר לנו ללכוד את פוטנציאל הצמיחה של המותג בטווח הארוך".


צ'יריקו הוסיף: "ברצוני להודות לסטיב על תרומתו הרבה ל-PVH, שכללה את הניהול של העסקים הקמעונאיים של קלווין קליין ו-Heritage Brands שלנו, וגם תפקיד מפתח בצמיחה של המותג קלווין קליין כשהיה מנכ"ל".


מאז שהצטרפה ל-PVH ב-2006, אייבל-הודג'ס מילאה תפקידי ניהול שונים בכל הארגון. כנשיאת הקבוצה של קלווין קליין צפון אמריקה, היא עזרה לקבוע את הכיוון האסטרטגי של המותג קלווין קליין, באמצעות גישה ששמה את הצרכן במרכז. בקבוצת ההלבשה התחתונה, אייבל-הודג'ס הובילה את הפיתוח של פלטפורמת ההלבשה התחתונה החדשנית של PVH, והייתה אחראית על העיצוב, התסחור, פיתוח המוצרים והתכנון בכל עסקי ההלבשה התחתונה וההלבשה האינטימית לנשים של PVH.


אודות PVH Corp.
PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co.


שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-38,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.7 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.


*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.
צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190609005037/en/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il