TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חלל תקשורת מדווחת על גידול בהכנסות וברווחיות התפעולית


דוד פולק מנכל חלל תקשורת
הכנסות החברה ברבעון הראשון 2019 הסתכמו בכ-20 מיליון דולר, גידול של כ-0.5 מיליון דולר לעומת רבעון מקביל אשתקד

הרווח התזרימי התפעולי (EBITDA (הסתכם בכ-10 מיליון דולר, בנטרול השפעה חשבונאיות מתקן IFRS 16 שבוצעה ברבעון, גידול של כ-11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם לסך של כ-4.4 מיליון דולר
יתרת המזומנים מסתכמת בכ-89 מיליון דולר וצבר ההזמנות עומד על כ-425 מיליון דולר
שיגור הלוויין עמוס 17 צפוי במהלך חודש יולי

מנכ"ל החברה דוד פולק "אנו נערכים לשיגורו של עמוס 17, הלוויין המתקדם ופורץ הדרך בתעשיית החלל העולמית המתוכנן לחודש יולי. יחד עם השיפור בתוצאות העסקיות, הביקוש לשירותי תקשורת ביבשת אפריקה הצומחת ופירות מאמצי השיווק של הלוויין החדש, נמשיך את המומנטום החיובי בחברה ונגדיל משמעותית את צבר ההזמנות"

חלל תקשורת – רבעון ראשון 2019
חלל תקשורת סיימה את הרבעון הראשון עם גידול בהכנסות בסך של כ-0.5 מיליון דולר לעומת רבעון מקביל אשתקד. ההכנסות הסתכמו ברבעון לסך של כ-20.2 מיליון דולר.


הרווח התפעולי וההפסד הנקי ברבעון הסתכמו בכ-4.6 מיליון דולר וכ-2.4 מיליון דולר בהתאמה. החל מינואר 2019 החברה מיישמת לראשונה את תקן דיווח כספי IFRS 16 ,חכירות. בנטרול השפעת IFRS 16 ובנטרול הפרשי שער, שנבעו מתנועות בשער החליפין של הדולר, הרווח התפעולי והרווח הנקי ברבעון הסתכמו בכ-4.4 מיליון דולר וכ-0.8 מיליון דולר, בהתאמה, לעומת כ-3.3 מיליון דולר והפסד של כ-1.1 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.


הרווח התזרימי התפעולי (EBITDA) ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכם בכ-10.0 מיליוני דולר לעומת כ-9.0 מיליוני דולר ברבעון הראשון לשנת 2018 בנטרול התאמה חשבונאית IFRS 16 שבוצעה ברבעון, גידול של כ-11% (ללא נטרול IFRS 16 הרווח התזרימי התפעולי הסתכם בכ-15.6 מיליון דולר ברבעון).כמו כן, דיווחה החברה על צבר הזמנות בסך 425 מיליון דולר ועל יתרת מזומנים בסך 89 מיליון דולר. לחברה יתרת מזומנים נוספת בסך של כ- 59 מיליון דולר, שנועדה להשלמת בניית הלוויין עמוס 17 לרבות הוצאות המימון הנדרשות במהלך בנייתו.


הלוויין עמוס 17
הלוויין עמוס 17 נבנה על-ידי חברת Boeing וצפוי להיות משוגר במהלך חודש יולי השנה על-ידי חברת SpaceX.


החברה דיווחה במהלך שנת 2018 על התקשרות "טרום שיגור" ראשונה ללוויין עמוס 17 בהיקף של 30 מיליון דולר עם לקוח, מתוך סך התקשרות של 55 מיליון דולר הכוללת שיתופי פעולה נוספים עם אותו לקוח.
מנכ"ל החברה דוד פולק: "אנו נערכים לשיגורו של עמוס 17, הלוויין המתקדם ופורץ הדרך בתעשיית החלל העולמית המתוכנן לחודש יולי. יחד עם השיפור בתוצאות העסקיות, הביקוש לשירותי תקשורת בקרב חברות תקשורת ומידע בינלאומיים ביבשת אפריקה הצומחת ופירות מאמצי השיווק של הלוויין החדש, נמשיך את המומנטום החיובי בחברה ונגדיל משמעותית את צבר ההזמנות"


אודות חלל תקשורת
חלל-תקשורת, עוסקת באספקת שירותי תקשורת לוויינית ללקוחות הכוללים בין היתר, חברות המספקות טלוויזיה רב-ערוצית, רשתות שידור טלוויזיה, רשויות מדינה וחברות העוסקות בהעברת מידע, טלפוניה ואינטרנט בפס-רחב וכן גופים העושים שימוש ברשתות VSAT. החברה מספקת כיום שירותיה באמצעות הלוויינים עמוס 3, עמוס 4 ועמוס 7. על פי התכניות תשגר החברה במהלך יולי 2019 את הלוויין המתקדם ופורץ הדרך עמוס 17 שיוצר על ידי חברת בואינג ונועד לתת מענה לגידול בפעילות התקשורת ביבשת אפריקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il