TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סימפליפיי סוגרת מימון סדרה C של 30 מיליון דולר


סימפליפיי
ההשקעה תממן את ההתרחבות הגלובלית והמוצרים החדשים של סימפליפיי, ותחזק את ההובלה שלה בשוק ה-SOAR הגדל במהירות

סימפליפיי, הספקית העצמאית המובילה של תיאום, אוטומציה ותגובה של אבטחה (SOAR), הודיעה היום שהבטיחה מימון סדרה C של 30 מיליון דולר בהובלת Georgian Partners.


סימפליפיי תשתמש בכסף החדש הזה כדי להרחיב משמעותית את אסטרטגיית ההגעה לשוק הגלובלית שלה, וגם לחזק עוד את פלטפורמת תפעול האבטחה המובילה בשוק שלה. המשקיעים הקיימים של סימפליפיי - 83North, G20 Ventures ו-Jump Capital -- השתתפו אף הם בסבב. ההשקעה סדרה C מביאה את המימון הכולל של סימפליפיי עד היום ל-58 מיליון דולר, הוכחה לדומיננטיות הגוברת של החברה בתחום ה-SOAR.


"סימפליפיי מחזקת במהירות את מעמדה כספקית ה-SOAR העצמאית המובילה, עם מוצר מבודל וחזון ברור לאפשר לארגונים לנהל את פעילות האבטחה מקצה לקצה", אמר סטיב לייתל, שותף ב-Georgian Partners. "אנחנו נרגשים להוביל את סבב המימון סדרה C כדי לתמוך בסימפליפיי בהמשיכה את הצמיחה המהירה שלה".


סבב המימון הזה מגיע בסביבה של צמיחה מהירה בקטגוריית ה-SOAR ובעקבות התנופה המובילה בשוק של סימפליפיי, שכוללת:
צמיחה של 1,000% לעומת השנה הקודמת ב-2017 וצמיחה של 280% ב-2018, שהשיגה עוד את המתחרים.
גידול של 250% בהכנסות החוזרות השנתיות ברבעון הראשון של 2019.


הצלחה מתמשכת עם ארגונים גלובליים מובילים, שמדגישות אותה הזכיות לאחרונה אצל ענקית לוגיסטיקה מה-Fortune 50, תאגיד מדיה ובידור מה-Fortune 100, בנק אירופי מה-Top 20 ומפיצת טכנולוגיה מה-Fortune 100.


הובלה מתרחבת במגזר של ספקי שירותי אבטחה מנוהלת (MSSP). סימפליפיי משרתת עכשיו 24% מהחברות שכלולות בריבוע הקסם של גרטנר ל-2018 בשירותי אבטחה מנוהלת, בכל העולם.


כשהם ניצבים בפני גידול מתמיד בכמות של התראות האבטחה, כלי אבטחה נפרדים שלא תוכננו לפעול ביחד ומחסור עולמי באנשי אבטחת סייבר, צוותי אבטחה נמצאים כל הזמן תחת לחץ לעשות יותר עם פחות. סימפליפיי משמשת כמכפיל כוח פי 10 עבור צוותי אבטחה: הפלטפורמה של סימפליפיי היא שולחן עבודה אינטואיטיבי שמאפשר להם לנהל את פעילות האבטחה מקצה לקצה, להפוך משימות חוזרות לאוטומטיות ולשלב כלי אבטחה כדי להגיב לאיומי סייבר במהירות ובמדויק, ולהחכים יותר עם כל אינטראקציה של אנליסט.


"פלטפורמת פעילות האבטחה שלנו מקלה על כל נקודות הלחץ שניצבות בפני צוותי פעילות האבטחה", אמר עמוס שטרן, מנכ"ל ומייסד שותף של סימפליפיי.


"ההשקעה הגדולה הזאת והמומחיות של Georgian יאפשרו לנו להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו וליצור עוד חדשנות כדי להפוך את פעילות האבטחה ליותר חכמה, יעילה ועובדת במשותף. ובהמשיכנו במסענו, אנחנו מאוד אסירי תודה על כך שאנחנו עובדים יחד עם האנשים שלהם אנו חייבים את הצלחתנו ופותרים להם אתגרים: הלקוחות והשותפים שלנו".


אודות סימפליפיי
Siemplify, הספקית העצמאית המובילה של תיאום, אוטומציה ותגובה של אבטחה (SOAR), מגדירה את פעילות האבטחה עבור ארגונים ו- MSSPsבכל העולם. הפלטפורמה של סימפליפיי היא שולחן עבודה אינטואיטיבי שמאפשר לצוותי אבטחה לנהל את הפעילות שלהם מקצה לקצה, להגיב לאיומי סייבר במהירות ובמדויק, ולהחכים יותר עם כל אינטראקציה של אנליסט.


סימפליפיי, שהוקמה ב-2015 על ידי מומחים מהמודיעין הישראלי עם ניסיון רב בניהול והדרכה של מרכזי פעילות אבטחה בכל העולם, גייסה מימון של 58 מיליון דולר עד היום. המטה שלה נמצא בניו יורק, עם משרדים בתל אביב. בקרו אותנו באתר siemplify.co או תעקבו אחרינו בטוויטר @Siemplify.


אודות Georgian Partners
Georgian Partners היא חברת הון צמיחה מונחית תזת השקעה שמשקיעה בחברות של תוכנה עסקית שמשתמשות בבינה מלאכותית שימושית, אמון ובינה מלאכותית מבוססת שיחה. Georgian Partners, שהוקמה על ידי יזמים ומנהלי טכנולוגיה מצליחים, משתמשת במומחיות הגלובלית שלה בתוכנה כדי להשפיע באופן ישיר על ההצלחה של חברות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.georgianpartners.com, או תעקבו אחרינו בטוויטר @GeorgianPrtnrs.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il