TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי חדש בחברת שיכון ובינוי-סולל בונה


הסתדרות
ההסתדרות עובדי הבניין והעץ, הנהלת שיכון ובינוי-סולל בונה (תשתיות ותשתיות פיתוח כבישים) וועד עובדי הצמ"ה (ציוד מכני-הנדסי) בחברה חתמו על הסכם קיבוצי חדש שיחול על עשרות עובדים

עשרות עובדי סקטור המפעילים בחברת שיכון ובינוי-סולל בונה (תשתיות ותשתיות פיתוח כבישים) ייהנו מתנאי הסכם קיבוצי חדש הכולל בין היתר תוספות שכר בשיעור של 3.5% והגדלת ההפרשות הפנסיוניות *** יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל: "מברך על כך שהבעלים החדש וההנהלה מבינים את הצורך לשפר את זכויות העובדים ולהבטיח את עתידם ושכרם"

ההסתדרות עובדי הבניין והעץ, הנהלת שיכון ובינוי-סולל בונה (תשתיות ותשתיות פיתוח כבישים) וועד עובדי הצמ"ה (ציוד מכני-הנדסי) בחברה חתמו על הסכם קיבוצי חדש שיחול על עשרות עובדים.

ההסכם מאריך את תוקף ההסכם הקיבוצי הקיים בחברה עד לחודש יולי 2022 ומשפר את תנאי השכר והתנאים הסוציאליים של סקטור המפעילים בסולל בונה. ההסכם מגיע בהמשך להסכמים קודמים שנחתמו בין ההסתדרות לשיכון ובינוי, הכוללים מענקים לעובדים בעקבות מכירת מניות השליטה, הסכם תוספות שכר למפעילים, הסכם נהגים והסכם לעובדי המנהלה.

המו"מ לחתימת ההסכם לווה מצד נציגות העובדים על ידי יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל, ממונה חטיבה ארצית באיגוד עופרה ציון, מזכיר האיגוד המקצועי לירון פריוב ממרחב רמת גן בראשות אבי גלילי, עו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, אומרי זינגר מאגף הכלכלה, טל שטיין ויניב וייס מאגף הפנסיה. מטעם הנהלת החברה השתתפו מטעם שיכון ובינוי: אהוד דנוך מנכ"ל סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי, מנהלת יחידת שכר בשיכון ובינוי אורית בדש, סמנכ"ל משאבי אנוש בשיכון ובינוי אפרת יצחקי, סמנכ"לית משאבי אנוש בסולל בונה ליטל וקסלר, ועו"ד בלה גבע מקבוצת שיכון ובינוי.

בין הסעיפים שהוסדרו בהסכם: תוספות שכר שיינתנו לעובדים בשתי פעימות בשיעור של 3.5% - 2% החל ממשכורת אוגוסט 2019 ו-1.5% נוספים החל ממשכורת אוגוסט 2020 ואילך. בנוסף ההסכם שם דגש על רווחתם העתידים של העובדים ומכליל את רכיבי השכר שיחושבו להפרשות הפנסיוניות החל מחודש מאי 2019.

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל מסר בעקבות החתימה על ההסכם: "מערכת יחסי העבודה שיש בין ההסתדרות לבין הנהלת שיכון ובינוי ראויה לכל הערכה והעובדים יוצאים מכך נשכרים.


אני שמח שלמרות שהתחלפו הבעלים בחצי השנה האחרונה, הבעלים החדש וההנהלה מבינים את הצורך לשפר את זכויות העובדים ולהבטיח את עתידם ושכרם, לאור העובדה שהם אלו שהביאו את החברה למקום שהיא נמצאת כמובילה בתחום הנדל"ן".

יו"ר ועד מפעילי צמ"ה בשיכון ובינוי-סולל בונה, יוסי אשכנזי: "אני שמח על ההישגים בהסכם זה ומקווה שנמשיך להביא הישגים נוספים לעובדים בנושא הפנסיה. אני מודה להסתדרות הבניין והעץ, לחברי הוועד ולהנהלת החברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il