TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת BIOVIA של דאסו סיסטמס, בחנה הזדמנויות בתחום "מדעי החיים" בכנס MIXiii-BIOMED 2019


ליף פדרסון מנכ״ל ביובה של דאסו סיסטמס
לייף פדרסון ,מנכ"ל BIOVIA, דאסו סיסטמס, הציג יכולות בינה מלאכותית (AI) מתקדמות לפיתוח בתחום מדעי החיים

BIOVIA, של דאסו סיסטמס, מציעה פתרונות לשוק הישראלי בתחום מדעי החיים המאפשרים פיתוח חדשני, אשר יעצימו את אסטרטגיית ה-“Go To Market” עם ROI משופר תוך כדי הפחתת זמני תהליך הפיתוח.
הפתרונות של BIOVIAמאפשרים חדשנות בת-קיימא ויוצרים ערך ויעילות עסקית בתחומי מדעי החיים והכימיה, בכל צרכי המעבדה.


לייף פדרסון ,מנכ"ל BIOVIA, דאסו סיסטמס, הציג יכולות בינה מלאכותית (AI) מתקדמות לפיתוח בתחום מדעי החיים.

פתרונותBIOVIA מבית דאסו סיסטמס, המופעלים בפלטפורמת ה-DEXPERIENCE3, הוצגו על ידי מנכ"ל BIOVIA, ליף פדרסון, יחד עם מנכ"ל דאסו סיסטמס בישראל, אלי בויקיס, בכנס ה -18 של MIXiii-BIOMED 2019 . BIOVIA, מספקת פתרונות חדשניים לפיתוח הדור הבא של המכשור הרפואי, התרופות והמוצרים הפרמצבטיים, כמו גם בתחומי המכשור הביוטכנולוגי ורכיבי הטיפול בחולים. רשימת הלקוחות שלה כוללת מובילי השוק העולמי כגון Bayer, GE Healthcare, Johnson & Johnson, Medtronic, Novo Nordisk, Pfizer, Sanofi ועוד.

מנכל BIOVIA, ליף פדרסון, הסביר כיצד חברות התרופות חייבות להשתנות ולמנף טכנולוגיות, דוגמת בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) , על מנת לחסוך זמן ולהוריד עלויות כדי להשיג יתרון תחרותי. בנוסף, פדרסון בחן את הפוטנציאל ואת ההזדמנויות בשוק ההיי-טק הישראלי, ובמיוחד בתחומי מדעי החיים, הבריאות, המכשור הרפואי והפארמה.

הפתרונות של BIOVIA יכולים לספק לחברות סטארט-אפ ישראליים את הכלים הדרושים כדי להגביר את החדשנות, להגדיל את הפרודוקטיביות, לשפר את האיכות ואת ההתאמה, להפחית עלויות ולהאיץ את זמן היציאה לשוק.

שיפורים אלה יתמכו בדמות השוק הישראלי כמתחרה בעל ערך גבוהה בשוק העולמי. דאסו סיסטמס מביאה לתעשיית מדעי החיים את מיטב האפליקציות המותאמות (best-of-breed), אשר מסופקות דרך פלטפורמת ה-DEXPERIENCE3, המאפשרות לחברות לפתח, לחקור, להשיג, לארגן, לנתח ולשתף נתונים בדרכים חסרות תקדים לאורך כל שלבי חיי המוצר. כלי ההערכה השיתופית ומערכת השוואת הביצועים של BIOVIA מאפשרים לחברות להעריך את צרכי ניתוח הנתונים שלהן ולהבטיח שהן משתמשות בשיטות עסקיות תעשייתיות מתאימות על מנת להבטיח ניטור וניתוח איכותי כדי למטב החלטות מבוססות מדע.

במהלך הכנס ה-BIOMED, ​​מנכ"ל BIOVIA, לייף פדרסון, הציג מצגת על תפקידה של בינה מלאכותית ברפואה. המצגת התמקדה בהיבטים השונים ובערך של טכניקות במרחב הביו-רפואי. המצגת כללה גם כמה דוגמאות של שימוש ביישומים בתהליכי גילוי, פיתוח וייצור בהם ארגונים הצליחו להשיג יתרון תחרותי על ידי הסתגלות AI ו-ML כמרכיב ליבה במחקר, פיתוח וייצור שלהם.


מנכ"ל דאסו סימטס בישראל, אלי בויקיס, אמר "הנגישות הייחודית של מידע וידע מתעשיות אחרות וטכנולוגיות מתחומי מדע אחרים, הזמינים באמצעות פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCEשל דאסו סיסטמס ,תאפשר ללקוחות משוק מדעי החיים הישראלי לאמץ גישה מקיפה חסרת תקדים ממוצר לייצור וממולקולות קטנות, מוצרים ביולוגים והתקנים למוצרים משולבים."


אודות דאסו סיסטמס :
דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, מספקת לעסקים ולאנשים סביבות וירטואליות לדמיין חידושים בני-קיימא. הפתרונות המובילים של דאסו סיסטמס משנים למעשה את האופן שבו המוצרים מתוכננים, מעוצבים, מיוצרים ונתמכים. הפתרונות השיתופיים של דאסו סיסטמס מטפחים חדשנות חברתית ומרחיבים את גבול האפשרי בעולם הוורטואלי לשיפור העולם האמיתי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-220,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל הענפים וביותר מ-140 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו אותנו באתר: www.3ds.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il