TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ש.י.ר שלמה נדל"ן ואשטרום נכסים מממשות בפרנקפורט


מבנה משרדים בפרנקפורט - צילום אתר החברה
מוכרות בניין משרדים בפרנקפורט בתמורה לכ-160 מיליון שקל
הנכס נרכש בשנת 2015 בתמורה לכ-80 מיליון שקל

כל אחת מהחברות צפויה לרשום בגין חלקה בעסקה עודף תזרימי בסך של כ-50 מיליון שקל ורווח לפני מס של כ-24 מיליון שקל

ישראל רייף, יו"ר ש.י.ר שלמה נדל"ן ציין: "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם אשטרום. עסקה זו הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה ותואמת את הקריטריונים להשקעה של החברה – מיקום אטרקטיבי בערים עם פעילות עסקית ענפה, הנבה מהירה ופוטנציאל השבחה. נמשיך ברכישה ופיתוח של נכסי נדל"ן מניב איכותיים באירופה ובישראל".

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אנו שמחים לדווח על מימוש מוצלח נוסף של נכס בגרמניה, בשותפות עם ש.י.ר שלמה נדל"ן. מהלך זה מביא לידי ביטוי פעם נוספת את היכולות המוכחות של אשטרום נכסים לאתר נכסים אטרקטיביים בשוק הגרמני ולהשביחם על פני זמן תוך יצירת ערך משמעותי. שיעור ההחזר על ההשקעה בהון מסתכם בכ-315% ומבטא תשואה שנתית מממוצעת על ההשקעה בשיעור של כ-73%. לצד מהלך זה אנו ממשיכים לפעול לאיתור עסקאות לרכישת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל, וכן בפיתוח של הפרויקטים היזמיים בישראל".

החברות אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, וש.י.ר שלמה נדל"ן, מקבוצת שלמה, הודיעו הבוקר כי חתמו על חוזה למכירת מבנה משרדים בעיר פרנקפורט שבגרמניה, תמורת כ-160 מיליון שקל (כ-40 מיליון אירו). כל אחת מהשותפות מחזיקות ב-50% מהנכס.

הנכס הינו בניין משרדים בשטח בנוי של כ-11.3 אלף מ"ר בן-6 קומות, המושכר ברובו ללשכת התעסוקה של פרנקפורט.

בגין העסקה, צפויה כל אחת מהחברות ליהנות מתזרים מזומנים פנוי, לאחר פירעון חוב שכנגד הנכס הנמכר, בסך של כ-50 מיליון שקל (כ-12.2 מיליון אירו). כמו כן, כל אחת מהחברות תרשום עם השלמת העסקה רווח לפני מס בסך של כ-24 מיליון שקל. השלמת העסקה מותנית בהתקיימות מספר תנאים מתלים, כאשר מועד השלמתה צפוי ל-31 ביולי 2019.

החברות שותפות בשני נכסי משרדים נוספים בפרנקפורט ובהמבורג.

ש.י.ר שלמה נדל"ן בע"מ הינה חברה פרטית מדווחת, בבעלות משפחת שמלצר. החברה הוקמה בשנת 2007 במטרה לרכז את פעילות הנדל"ן ולאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן המניב ובתחום המלונאות בישראל ובאירופה בדגש על גרמניה. נכסי החברה בישראל ממוקמים בעיקר במרכז הארץ. פעילות החברה בתחום הנדל"ן המניב והמלונאות באירופה מתרכזת בעיקר בערים מרכזיות – פרנקפורט, ברלין, מנהיים ומדריד, בהן קיימת פעילות כלכלית ותיירותית ענפה. במסגרת זו עוסקת החברה באיתור ורכישה של נכסים מניבים ונכסים מלונאים שבכוונתה לשפץ, לשדרג ולהפעיל כנכס מלונאי במשולב עם מתחמי משרדים ומבנים מסחריים.

אשטרום נכסים, הינה החברה העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות מוחזקות וכן באמצעות שותפויות עם אחרים, בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל (כיום בגרמניה) הכולל קניונים ומרכזי מסחר, מבני משרדים ותעסוקה, מבני תעשייה, קרקעות ועוד, המיועדים בעיקר להשכרה. כחלק מפעילות זו, מספקת החברה גם שירותי ניהול לנכסיה. מעת לעת משקיעה החברה בתחומים נוספים. החברה מושקעת בחברת סיטיפס בע"מ העוסקת בתחום התחבורה. מנכ"ל החברה הוא מר ירון רוקמן. יו"ר החברה הוא מר רמי נוסבאום.

ל


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il