TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת המדדים MSCI תצרף את "איילון אחזקות" למדד ה-Micro Cap


שלמה גרופמן, יור דירקטוריון איילון אחזקות
שנה לאחר ההנפקה שבה גייסה "איילון אחזקות" מעל 167 מיליון ₪ , חברת המדדים היוקרתית MSCI תצרף את החברה למדד ה-Micro Cap בעדכון הקרוב שלה שייצא לקראת סוף מאי

שלמה גרופמן, יו"ר דירקטוריון איילון אחזקות: "איילון אחזקות" קוצרת את הפירות של המהלכים שהוביל הדירקטוריון בשנתיים האחרונות. חשוב להמשיך את המהלכים האלו גם בשנים הקרובות"

לאחר ההנפקה המוצלחת שביצעה איילון אחזקות באפריל אשתקד, חברת המדדים היוקרתית MSCI הודיעה כי בעדכון הקרוב שלה בתאריך 28/05/2019 תכנס החברה לראשונה למדד ה- Micro Cap. למדד זה נכנסות חברות ששווי השוק שלהן הוא 50-300 מיליון דולר.


ההצטרפות למדד זה מתווספת להצטרפות למדד SME 60, אליה נכנסה איילון אחזקות לראשונה לפני כשלושה חודשים, לראשונה מאז הונפקה בבורסה בשנת 1987.


ההנפקה שבוצעה באפריל אשתקד, כמו את כל השינויים שעוברת החברה, הוביל יו"ר הדירקטוריון, שלמה גרופמן, שנהנה מגיבוי דירקטוריון החברה לכל המהלכים שביצע, כולל מבעל השליטה לוי רחמני, שאז עוד היה חבר בדירקטוריון. סמוך לאחר מינויו לתפקיד התניע גרופמן מהלך של בניית תוכנית אסטרטגית רב שנתית, במטרה לשפר את רווחיות החברה ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר לבעלי מניותיה ולמשקיעים בשוק ההון, ולשם מימושה הציע לצאת לגיוס כספים באמצעות הנפקה.


את ה-Road Show בפני המוסדיים הובילו שלמה גרופמן, אריק יוגב, מנכ"ל איילון ביטוח, ושרון רייך, אז סמנכ"ל הכספים וכיום מנכ"ל "איילון אחזקות".


החברה בדקה במסגרת ה-Roadshow להנפקת מניות ואג"ח של החברה, גם אפשרות וכדאיות של שילוב הצעת מכר של חלק ממניותיו של רחמני, ואולם בסופו של דבר לאחר ששקל את הדברים, החליט בעל השליטה שלא למכור חלק ממניותיו באמצעות הצעת מכר ביחד עם ההנפקה.


ההנפקה הסתיימה בהצלחה, בהנפקת אג"ח גייסה החברה כ- 68 מיליון ₪ בריבית מצויינת של 3.55% שקלי, וזאת לאחר שהביקושים לאג"ח במכרז המוסדי עמדו על כ-128 מיליון שקל - כמעט פי 2.5 מהסכום שלו נענתה החברה. במכרז הציבורי גייסה החברה את כל 20% מהסדרה שהוצעו לציבור בסך כ-13.8 מיליון ₪.


בשבוע שלאחר מכן השלימה החברה גיוס נוסף של כ- 99 מיליון ש"ח בהנפקת מניות, ובסה"כ גייסה 167
מיליון ₪.


למכרזי המניות והאג"ח ניגשו גופים רבים וביניהם החברות הגדולות והמשמעותיות ביותר בשוק ההון, ולמרות שאיילון אחזקות לא הציעה בטחונות להנפקה, עובדה המעידה על האמון הרב שנותנים המוסדיים במובילי ההנפקה, בתוכנית האסטרטגית שלה, ובאופן כללי בכיוון אליו מוביל יו"ר הדירקטוריון את החברה: מחברה שעל אף שמניותיה נסחרו, היו לה מאפיינים של חברה "משפחתית" וסחירותה הייתה דלה, היא הפכה לחברה שמעוררת עניין בשוק ההון ואשר מפתחת ומיישמת תוכניות לשיפור הערך שהיא משיאה למחזיקי ניה"ע שלה.


לאחר ההנפקה עלו אחזקות הציבור ובכללו המוסדיים מ-13.7% ל-32.7% ממניות החברה. בשאר המניות, 67.3%, מחזיק בעל השליטה, נשיא החברה ומייסדה, לוי רחמני.

שלמה גרופמן, יו"ר איילון אחזקות ציין כי "אני שמח כי "איילון אחזקות" קוצרת את הפירות של המהלכים שהוביל הדירקטוריון בשנתיים האחרונות. חשוב להמשיך את המהלכים האלו במלוא המרץ והתנופה גם בשנים הקרובות על מנת לדאוג למבוטחי איילון ביטוח ולהבטיח תשואה נאה למשקיעים שהביעו אמון בחברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il