TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

10 Negev:Morphisec הוא הסטארט-אפ הזוכה בדירוג 10 הסטארט-אפים המבטיחים בנגב


Morphisec מקום ראשון
יותם צוקר, יו"ר ומייסד Tech7: "אנו גאים להציג לראשונה את דירוג 10 הסטארט-אפים המבטיחים ביותר בנגב, אשר כולל חברות הפועלות במגוון רחב של תחומים"

את 10 הסטארט-אפים המדורגים ברשימת הסטארט-אפים המובילים בנגב לשנת 2019 בחרה ועדה מקצועית שכללה פרט לנציגים מארגון Tech7, גם נציגים מקרנות ההון סיכון Maverick Ventures Israel, Bridges Israel, Cornerstone Venture Partners ו-i3 Equity Partners


יותם צוקר, יו"ר ומייסד Tech7: "אנו גאים להציג לראשונה את דירוג 10 הסטארט-אפים המבטיחים ביותר בנגב, אשר כולל חברות הפועלות במגוון רחב של תחומים"


10 Negev – רשימת עשרת הסטארט-אפים המבטיחים ביותר הפועלים בנגב בשנת 2019, שנערכת לראשונה על ידי ארגון Tech7 – נחשפת, והזוכה במקום הראשון הוא הסטארט-אפ Morphisec אשר פיתח מערכת הגנת סייבר חדשנית. 10 הסטארט-אפים המבטיחים ביותר בדרום הארץ נבחרו מתך כ-120 סטארט-אפים פועלים כיום בנגב ומביאים לעולם פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחומי אבטחת הסייבר, ה-IOT, הרפואה הדיגיטלית, האגריטק, המסחר האלקטרוני, הבינה המלאכותית, ההגנה באמצעות רחפנים ועוד.


את 10 הסטארט-אפים בחרה ודירגה ועדה מקצועית שכללה פרט לנציגים מארגון Tech7, גם נציגים מקרנות ההון סיכון Maverick Ventures Israel, Bridges Israel, Cornerstone Venture Partners ו-i3 Equity Partners וכן נציגים מ-ESOP של בית ההשקעות אקסלנס ומפירמת עו"ד פירון ושות'.


רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר-שבע: "באר-שבע נמצאת בתנופת פיתוח חסרת תקדים, כאשר העיר הופכת למרכז ידע, טכנולוגיה וסייבר בינלאומי, אליו מגיעות חברות מכל רחבי העולם. עד לפני מספר שנים בודדות, היה קשה לאתר יוזמה או סטארט אפ אחד והיום - עשרות חברות הייטק וסייבר, מאות מיזמים, סטרטאפים ומאיצים הפועלים בבאר שבע וברחבי הנגב. האקו-סיסטם הייחודי של פארק ההייטק בו משולבים העירייה, אוניברסיטת בן גוריון, ממשלת ישראל, יזמים פורצי דרך, המגזר העסקי וקהילת tech7 - שם את באר שבע על המפה. הקמת קריית התקשוב של צה"ל סמוך לפארק ההייטק, הקמת בניינים נוספים בפארק וכניסתן של חברות נוספות רק יחזקו מגמה זו. אני מבקש להודות לכל השותפים וליזמים. נמשיך לקדם את קהילת ההייטק בבאר שבע ואני קורא ליזמים וחברות נוספות להצטרף להצלחה".


יותם צוקר, יו"ר ומייסד ארגון Tech7: "אנו גאים להציג לראשונה את דירוג 10 הסטארט-אפים המבטיחים ביותר בנגב, אשר כולל חברות הפועלות במגוון רחב של תחומים ומעיד על כך ששיתוף הפעולה בין הצבא, האקדמיה והסקטור הפרטי הוא המפתח לכך שהאקוסיסטם היזמי-טכנולוגי בבאר שבע ובדרום מצליח להתפתח יפה בשנים האחרונות. ארגון Tech7 המאגד תחתיו את 4 קהילות היזמות הדרומיות, אשר מונות יחד כ-15,000 חברים, מהווה את המנוע, מוסיף את התיבול, יוצר יחד את הרוח התוססת שמאפיינת את האקוסיסטם היזמי בנגב ומוביל להצלחת הפעילות המשותפת בין כל הגורמים ליזמים מהדרום. אנו מברכים את חברת הסייבר Morphisec על הזכייה במקום הראשון ורואים בה מקור לגאווה אדירה לנגב בפרט ולישראל בכלל".


10 Negev - רשימת הסטארט-אפים המבטיחים ביותר הפועלים בנגב בשנת 2019
Morphisec – סטארט-אפ שמפתח פתרונות בתחום אבטחת הסייבר שהוקם בבאר שבע בשנת 2014 ומעסיק כיום כ-82 עובדים. מערכת הגנת הסייבר של Morphisec המבוססת על Moving Target Defense ומגנה באופן מלא, אקטיבי ודינמי בכל רגע (אפילו ב-Offline) כנגד מתקפות סייבר על נקודות הקצה (End Point) ועל המערכות התפעוליות של הארגון. המערכת שפועלת באופן ייזום בסביבות עבודה וירטואליות, פיזיות או היברידיות, עוצרת מתקפות סייבר שאינן ניתנות לזיהוי על ידי אנטי-וירוס (כמו Fileless Attacks, שסיכויי הפריצה שלהם למערכות הארגון דרך נקודות הקצה גבוה פי 10) עוד בטרם נפרצו מערכות הארגון ונגרמו בהן נזקים. זאת, מבלי לנחש, מבלי לאתר ומבלי לרדוף אחרי הפורצים. כל זאת מבלי שהמערכת מייצרת התראות שווא, אינה משפיעה על ביצועי מערכות הארגון ואינה דורשת עדכונים.

Mobbo – סטארט-אפ שמפתח תוכנה לעולם המובייל המבוססת על כלי מחקר חזקים מתחום ה- Analytics Mobile, אשר הוקם בשנת 2015 בישוב עומר ומונה כיום 10 עובדים. התוכנה של החברה המבוססת על כלים אנליטיים מתקדמים, מאפשרת ללקוחותיה למדוד ולנתח מידע שמנוטר ממיליוני אפליקציות ברחבי העולם. המידע שנאסף מ-5 מיליון אפליקציות ומ-1.5 מיליון חברות, מספק תובנות שעוזרות למפרסמים, למשקיעים, למשווקים, לחברות סייבר ולאנליסטים ברחבי העולם לקבל החלטות המבוססות על בסיסי מידע רחבים מאוד וכך להצליח יותר בכלכלת היישומים הגלובלית.

DiA Analysis – הסטארט-אפ הבאר שבעי שהוקם כבר בשנת 2009 ומונה כ-20 עובדים פיתח מערכת מבוססת בינה מלאכותית אשר מאפשרת לצוות הרפואי ברמות ניסיון שונות, לקבל ניתוח מתקדם, אובייקטיבי ומדויק של צילומי אולטרהסאונד. זאת לעומת ההערכות שמתבצעות כיום באופן ויזואלי וסוביאקטיבי, אשר נמשכות זמן רב יותר, מועדות לטעויות ותלויות במידה רבה בניסיונו של הבוחן. הכלים האוטומטיים שפיתחה החברה מספקים לצוותי הרפואה הבוחנים את תוצאות בדיקות האולטרהסאונד להגיע במהירות למסקנות ולקבל החלטות ביחס לטיפול הנדרש בחולה באופן מדויק. הטכנולוגיה שפותחה ב –DiA מבוססת על זיהוי מתקדם של תבניות ועל אלגוריתמים מתחום לימוד המכונה.

Croosing – הסטארט-אפ הבאר שבעי שהוקם בשנת 2014 פיתח את הטכנולוגיה פורצת הדרך – SUPERLINK, אשר ממציאה מחדש את הלינק המוכר לנו מזה 20 שנה ומאפשרת ניווט וחיפוש אוטונומי ברחבי הרשת. באמצעות טכנולוגיית ה-SUPERLINK יכולים לראשונה מנהלי אתרים באינטרנט להוביל באופן אוטומטי את קהלי היעד המטורגטים למסע מונחה ומותאם שיוביל את המשתמש ליעדי החיפוש שלו וכך יגביר את מידת שביעות הרצון שלו מתוצאות החיפוש. החברה שרשמה עד כה 3 פטנטים על הטכנולוגיה שפיתחה, גייסה עד כה 1.6 מיליון דולר. החברה היא בוגרת תוכנית ההאצה Alpha Zone של IBM וכיום כבר משתמשים בטכנולוגיה שפיתחה לקוחות מובילים ממגוון ענפים ברחבי העולם, כגון ענפי הפיננסים, השירותים, התיירות ואתרים ממשלתיים.

PerSimiO – הסטארט-אפ הפועל בתחום הרפואה הדיגיטלית פיתח טכנולוגיה מובילה בשם Simfini המבוססת על הדמיות CT, אשר מייצרת מודל חיזוי שמחקה את התגובה של עצמות הגוף האנושי לעומסי משקל. המערכת שפיתח הסטארט-אפ הבאר שבעי שהוקם לפני כ- 15 שנה ומעסיק כיום כ-20 עובדים, מבוססת על כלים חכמים מתחום לימוד המכונה, האנליטיקה והביומכאניקה הממוחשבת. הטכנולוגיה המוכחת של החברה מספקת לצוות הרפואי הערכות ברמת אמינות שאין שני לה לגבי איכות וחוזקה של העצם.

Valid – הסטארט-אפ פיתח את הפלטפורמה המובילה בעולם להגנה על אפליקציות המבוססות טכנולוגיית בלוקצ'יין, אשר מאפשר לארגונים וחברות לפתח פיתוחים חדשניים בתחום הבלוקצ'יין בצורה בטוחה ומאובטחת. אפליקציות עסקיות אשר "רצות" על טכנולוגית DLT (Distributed ledger technology) הן אפליקציות הנוצרות על ידי האדם, ולאחר הטמעתן הן מתנהגות כישויות אוטונומיות הנשלטות על ידי חוקי המערכת. ככאלה, אם ישנם באגים או טעויות פוגעניות, יש לנטר, לחקור ולהתמודד עמן. כטכנולוגיה חלוצית, ה-DLT היא טכנולוגיה שצריכה כלים חדשניים ומתקדמים שיגנו עליה על מנת לתמוך באימוץ רחב שלה, וזה בדיוק מה שבאה לפתור הפלטפורמה של Valid.

SITE123 – הסטארט-אפ הבאר שבעי שהוקם ב-2016 פיתח את המערכת החינמית האינטואיטיבית והקלה ביותר לבניית אתרי אינטרנט אשר עד כה נבנו באמצעותה מעל ל-2 מיליון אתרים בעולם. החברה מאפשרת לחברות עסקיות ולאנשים פרטיים להעביר את פעילותם העסקית או את תחומי העניין שלהם לאתר שנראה מעולה בזכות תבניות מעוצבות מוכנות במהירות ובקלות, ומקים האתר אינו נדרש לידע מוקדם או בקוד תכנות. כל האתרים שנבנים על ידי SITE123 מגיבים באופן אוטומטי, עוברים אופטימיזציית SEO ויכולים לעלות לאוויר תוך דקות לאחר הזנת התכנים על ידי המשתמש.

Tevatronic – הסטארט-אפ שמתמחה בתחום האגריטק מפתח מערכת שליטה ובקרה אוטונומית להשקיה, אשר מאפשרת אופטימיזציה מלאה של צריכת המים בחקלאות, ומונעת השקיית יתר או חסר. השקיה במידה האופטימלית מובילה להגדלת היבול וזאת ללא כל התערבות של החקלאי. המערכת כוללת סנסור המוצב לצד הצמח ובודק באופן אוטומטי את לחץ המים באדמה שבסיבת הצמח. הנתונים נאספים ומועברים לסביבת ענן שם הם מנותחים ומפעילים מערכת קבלת החלטות הנותנת למערכת את הוראות ההשקיה המדויקות בזמן אמת. הסטארט-אפ הוקם בשנת 2012 בשער הנגב.

CopterPix – הסטארט-אפ מקיבוץ כרמיה שבעוטף עזה שהוקם בשנת 2018 על ידי קבוצת טייסים, מדריכי טיסה ומומחים למזל"טים מחיל האוויר הישראלי, מפתח פתרונות מתקדמים מקצה לקצה בקוד פתוח לרחפנים אוטונומיים, המיועדים למשימות ייעודיות מיוחדות כמו תצפית ואיסוף מודיעין טאקטי, אשר יכולותיהם עולות על הפתרונות של המתחרים. הסטארט-אפ שמונה כ-20 עובדים, זכה במכרז הרחפנים של צה"ל וכך גבר על החברות הגדולות בתעשיית הביטחון הישראלית. הרחפנים שמפתחת החברה יכולים לטוס זמן ארוך יותר ב-25% ביחס למתחרים, מאובזרים במצלמות המובילות בעולם לראיית יום ולילה, וכוללים מערכות לעיבוד תמונה בזמן אמת, מערכות להנחתה מדויקת וכן בתחנות עגינה וטעינה ייחודיות.

Source Defense - הסטארט-אפ הפועל בתחום הסייבר פיתח פתרון SAAS חדשני הפועל בזמן אמת, אשר מגן על אתרי אינטרנט מפני פגיעות שמקורן בצד שלישי - הצד של הלקוח. הפתרון החדשני שמציעה החברה הבאר שבעית שהוקמה ב-2016 ומונה 23 עובדים, הינו פתרון אוטומטי לחלוטין הממונף על ידי כלים מתחום לימוד המכונה ומבטיח שהאינטגרציה של Javascript של צד שלישי הפועל באתר המסחרי שלך תעשה באופן מוגן ובטוח. הפתרון של החברה ממקסם את חווית המשתמש ובמקביל מגן באופן מלא מפני סיכוני הסייבר הכרוכים באינטגרציות של סקריפטים מאין אלה לאתרים מסחריים. סיכוני סייבר שמקורם בצד שלישי יכולים להיות ממונפים למתקפות סייבר כמו Magecart ו-Formjacking.

סטארט-אפים צעירים במגוון רחב של תחומים
מנתונים שנאספו על ידי ארגון Tech7 עולה כי מרבית הסטארט-אפים הפועלים בנגב נמצאים עדין בשלבים ראשוניים, אולם ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים ישנן גם חברות שמעסיקות כבר עשרות עובדים, וכאלה שלפתרונות הטכנולוגיים שלהם כבר יש לקוחות ישראליים ובינלאומיים גדולים ומכירות משמעותיות וגם סטארט-אפים שמפתחים טכנולוגיות חדשניות, משבשות ופורצות דרך.


על פי נתוני :Tech7 37.3% מהסטארט-אפים הדרומיים נמצאים בשלב ה-Pre-Seed, 45.3% בשלב ה-Seed, 9.3% כבר גייסו הון בשלב ה-Round A ו-2.7% כבר גייסו יותר מפעם אחת ומוגדרים כ-Round B. עוד עולה מהנתונים כי התחום הדומיננטי בו עוסקות חברות הסטארט-אפ הדרומיות הוא תחום אבטחת הסייבר הכולל 30.4% מהסטארט-אפים, 17.9% מהם פועלים בתחום ה-Health care, 16.1% בתחום ה-IOT (האינטרנט של הדברים), 12.5% בתחום ה-ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת), 10.7% מפתחות פתרונות בתחום הפינטק, 7.1% פועלים בתחום ה-Mobility ו-5.4% מהסטארט-אפים הדרומיים פועלים בתחום האגריטק.


רקע על Tech7
Tech7 הוא ארגון ללא מטרות רווח שנוסד בשנת 2015 במטרה לחבר בין השחקנים המשמעותיים באקוסיסטם הטכנולוגי בנגב. הארגון מפעיל כיום 4 קהילות פעילות ומעודד חדשנות ויזמות טכנולוגית בכל גיל. עד כה, צוות Tech7 הוביל, הפיק וניהל למעלה מ-150 אירועי יזמות, סדנאות מקצועיות, כנסים וקורסי יזמות, לרבות תחרות הסטארט-אפים הגדולה בנגב-SilicoNegev . 4 הקהילות מונות 15,000 חברים ומעל ל-100 סטארט-אפים שפועלים מהנגב. כיום הארגון מהווה צומת מרכזית למידע, חיבורים ושיתופי פעולה בזירה המקומית והבינ"ל. הארגון משמש עוגן מקומי מקצועי בכל הנוגע ליזמות טכנולוגית. http://tech7.community/




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il