TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטק פארמה מדווחת על הסכם שיתוף פעולה מחקרי עם חברת Merck


אינטק פארמה
"אנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם חברת Merck", ציין ג'פרי מקלר, סגן יו"ר ומנכ"ל אינטק פארמה

חברת אינטק פארמה (NASDAQ: NTEC) הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת Merck (או MSD מחוץ לארה"ב ולקנדה), על מנת לחקור את השימוש בפלטפורמת גלולת האקורדיון בתכנית פיתוח אשר פרטיה חסויים.

"אנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם חברת Merck", ציין ג'פרי מקלר, סגן יו"ר ומנכ"ל אינטק פארמה. "באמצעות שיתופי פעולה כאלה, אנו ממשיכים להעריך כיצד התכונות החדשניות של פלטפורמת האקורדיון להשהיה קיבתית ושחרור מבוקר של תרופות עשויות לשמש לשיפור התכונות התרפויטיות".

"אנו מאמינים כי תכנית זו, לצד שיתוף הפעולה הנמשך עם נוברטיס, סוללת את הדרך לשיתופי פעולה אחרים חדשים וממשיכה לתת תוקף לפלטפורמת האקורדיון, ומאשרת את היכולות הטכניות שלנו לבניית גלולות אקורדיון מותאמות אישית. חשוב מכך, התכניות החדשות האלה מציעות הזדמנות להוסיף תוספות חדשניות לפורטפוליו המוצרים והקניין הרוחני שלנו", סיכם מקלר.

אודות אינטק פארמה

אינטק פארמה בע"מ הנה חברת ביו-פרמצבטיקה המתמחה בפיתוח תרופות המבוססות על הפלטפורמה הטכנולוגית מוגנת הפטנט של גלולת האקורדיון. גלולת האקורדיון של החברה הנה תרופה במתן אורלי המיועדת לשפר את היעילות והבטיחות של תרופות קיימות ותרופות בפיתוח ע"י ניצול יעיל של שהייתה בקיבה בעזרת מנגנון שחרור רציף ומבוקר.


צנרת המוצרים של החברה כוללת שני מוצרים בשלב הניסויים הקליניים: גלולת אקורדיון-לבודופה Carbidopa/Levodopa, או AP-CDLD, לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון בחולי פרקינסון מתקדמים, הנמצאת כעת בשלב מתקדם של ניסוי הפאזה השלישית; וגלולת האקורדיון לטיפולים מבוססי קנאבינואידים (CBD ו- THC) לטיפול בהתוויות כאב שונות. בנוסף, לחברה הסכם היתכנות עם חברת נוברטיס לפיתוח גלולת אקורדיון עם מולקולה השייכת לנוברטיס.

למידע נוסף, כנסו לאתר www.intecpharma.com. אינטק פארמה נוהגת לפרסם מידע שעשוי להיות חשוב למשקיעים בפרק קשרי משקיעים באתר האינטרנט שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il