TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלאנוקס קפיטל תשקיע בחברות הישראליות Excelero ו-WekaIO המובילות בתחום אחסון התוכנה


מלאנוקס
השקעה אסטרטגית זו תקדם את סביבת האחסון המתקדמת התומכת בניתוחי דאטה מתקדמים, בינה מלאכותית ובעומסי למידת מכונה

מלאנוקס קפיטל, זרוע ההשקעות הגלובאלית של מלאנוקס טכנולוגיות בע"מ (NASDAQ: MLNX), הודיעה היום על השקעתה בשתי חברות מובילות בתחום האחסון, Excelero ו – WekaIO. Excelero, המובילה בתחום ניהול אחסון מבוזר עתיר ביצועים, פיתחה טכנולוגיה זוכת פרסים בשם NVMesh, מערכת ניהול אחסון מונחה-תוכנה, שנועדה לספק את הביצועים והיעילות הגבוהים ביותר ליישומי רשת בכל קנה מידה.
WekaIO פיתחה את Matrix, מערכת הקבצים המהירה בעולם, המאיצה ביצועי יישומים עבור AI ואחסון עתיר נתונים.


שתי החברות הינן חברות מובילות כל אחת בתחומה בקטגוריית האחסון עתיר הנתונים, וביחד עם הפתרונות המשולבים של מרכז הנתונים של מלאנוקס, מאפשרות ללקוחות למצות את הפוטנציאל בדור האחרון של כוננים קשיחים ומהירים מבוססי פלאש מסוג NVMe.

"מלאנוקס מפעילה לאורך זמן מרכזי נתונים ומערכות אחסון ברמה הגבוהה ביותר וביעילות מקסימלית על ידי אופטימיזציה של כל מערכות מרכז הנתונים", אמר נמרוד גינדי, סמנכ"ל מיזוגים והשקעות של מלאנוקס. "אחסון מהיר דורש רשתות מהירות יותר בכדי להכיל את הדרישה הגוברת לנתונים, עבור יישומים מתקדמים בני ימינו כמו בינה עסקית (BI), בינה מלאכותית (AI) ולימודי מכונה. שותפות אסטרטגית עם חברות מובילות בתחום האחסון כמו Excelero ו- WekaIO הן קריטיות לפיתוחה של אקוסיסטמת אחסון עתיר נתונים ולאפשר ללקוחותינו להשיג יעילות ומדרגיות גבוהות בעיבוד נתונים בכדי להצעיד את העסקים שלהם קדימה".

"אקסלרו הינה חברה מובילה המייצרת הפרעה בקטגוריה והינה ייחודית בתחום האחסון עתיר הביצועים עבור תשתיות רשת, מאגרי נתונים, מחשוב טכני, מחשוב עתיר ביצועים ולימודי מכונה", אמר ליאור גל, מנכ"ל Excelero. "הרשת בעלת יכולות ההשהיה המופחתת של מלאנוקס, יחד עם מערך הגיבוי המוביל עבור RDMA באית'רנט ובאינפיניבנד, מסייעים לנו לספק את פתרונות האחסון המבוזר המהירים ביותר ללקוחותינו. חברנו היטב עם מלאנוקס ואנו מברכים על השקעתם ב-Excelero".

"מערכת MATRIX של WekaIO מציעה את רוחב הפס הגבוה ביותר ומערכת תיוק בעלת ההשהיה הנמוכה ביותר, המותאמת לכונני פלאש ומערכות אחסון קשיחות נוספות, אמר לירן צביבל, מנכ"ל WekaIO. "הטמעת מערכת MATRIX יחד עם רשתות האית'רנט והאינפינבנד של מלאנוקס, תספק פתרון אחסון בהשהיה מופחתת עבור יישומים הדורשים גישה משותפת למידע, הכוללים למידה עמוקה, פיננסים, מדעי החיים ועיצוב אלקטרוני אוטומטי (EDA). אנו נרגשים מהשקעת מלאנוקס קפיטל בחברה שלנו".

מקורות נוספים:
מידע נוסף על מלאנוקס קפיטל
עקבו אחר מלאנוקס – Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube
הצטרפו לקהילת מלאנוקס


אודות מלאנוקס
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX) היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות.


החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, ושירותים פיננסיים. מידע נוסף זמין באתר החברהwww.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il