TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון קיבלה הזמנות המשך בהיקף מעל 14 מיליון דולר ממפעיל סלולרי Tier 1 במדינות South Cone בדרום אמריקה


עירא פלטי סרגון
פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון תתמוך בהרחבת ועיבוי רשת ה-4G של המפעיל תוך שימוש בגלים מילימטריים בתמסורת הרשת ובפתרונות בתחום תקשורת המיקרוגל עבור שדרת הרשת הראשית

סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי מפעיל סלולרי בדרג Tier 1 בדרום אמריקה החליט להרחיב ולעבות את רשת ה-4G שלו במספר מדינות בדרום אמריקה באמצעות סרגון. סרגון מספקת למפעיל הסלולרי תכנון, פריסה ושירותי אופטימיזציה לרשת בעזרת כלל יכולות פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון.


המפעיל הסלולרי יעשה שימוש בפתרונות עיבוי הרשת באמצעות גלים מילימטריים (Millimeter-wave) של סרגון, לצד הפתרונות לשדרת הרשת הראשית בתחום תקשורת המיקרוגל (Microwave) כדי לענות על הגידול המשמעותי בדרישה לקיבולת רשת. ב-2019, עד כה, סך ההזמנות שבוצעו לטובת תמיכה בפרויקט זה מסתכם בלמעלה מ-14 מיליון דולר, ובנוסף קיבלה החברה הזמנות בהיקף מעל 3.5 מיליון דולר עבור פרויקטים אחרים של לקוח זה במדינות נוספות בדרום אמריקה. סרגון החלה באספקת הפתרונות ברבעון הראשון של 2019 וצופה כי פרויקטים אלו יושלמו במהלך 2019.

בפרויקט הגדול ביותר של מפעיל סלולרי זה במדינות ה-South Cone בדרום אמריקה, המפעיל הסלולרי עושה שימוש בפתרון פלטפורמת ה-IP-20 בתחומי תדר רבים להעברת קיבולת רשת בהיקף של ג'יגה ביט בשנייה (Gbps) ובזמינות רשת הגבוהה ביותר. פתרון זה משלב תקשורת בתחום תדרי המיקרוגל ובתחום הגלים המילימטריים לטובת העברת קיבולת 4G אולטרה גבוהה תוך זמינות רשת גבוהה וכדי להבטיח ביצועי רשת ברמה הגבוהה ביותר.


פתרון זה נחשב לאידיאלי לעיבוי הרשת כיוון שהוא מאפשר למפעיל הסלולרי לעמוד בגידול בדרישות לקיבולת, תוך הבטחת זמינות נרחבת, עלויות מופחתות עבור ספקטרום בגלים המילימטריים, והשגת קצבי העברת מידע גבוהים אשר מתאפשרים בדרך כלל בשימוש בספקטרום הנמוך של תחום תדרי המיקרוגל. בכך, המפעיל הסלולרי יכול לספק מהירויות רשת גבוהות יותר של שירותי 4G בעלות משתלמת, להגדיל את נאמנות הלקוחות, לייצר הזדמנויות להגדלת הכנסות ולהיערך לרשת הדור החמישי (5G).

כדי להרחיב את פריסת רשת ה-4G ולהרחיב את קיבולת שדרת הרשת הראשית לאזורים מרוחקים נוספים, בהם סיבים אופטיים אינם זמינים, המפעיל הסלולרי עושה שימוש בפתרונות תקשורת לטווחים ארוכים בתדרי מיקרוגל של פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון.


הקיבולת הגבוהה של הפלטפורמה וציוד הרדיו למרחקים ארוכים מאפשרים למפעיל הסלולרי להגדיל במהירות את הקיבולת לאורך קווי שדרת רשת ארוכים. טכנולוגיית ריבוי הליבות של פלטפורמת ה-IP-20 המותקנת בציוד הרדיו מקטינה באופן משמעותי את סך עלויות ההטמעה ומגדילה את היעילות התפעולית של המפעיל וזאת באמצעות יכולת מתקדמת לניצול הספקטרום. יכולת ריבוי ליבות ייחודית זו מאפשרת למפעיל הסלולרי לחסוך עד 25% בציוד הרדיו הנדרש, אנטנות והוצאות פריסה נלוות עבור קווי שדרת הרשת הראשית.

"קישוריות בפס רחב הינה מפתח לפיתוח כלכלי אזורי ולצמיחה, ואנו מחויבים לסייע ללקוח ותיק ובעל ערך זה להרחיב את כיסוי רשת ה-4G בכל האזורים בהם הוא פועל בדרום אמריקה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "כמומחית ומובילה עולמית, סרגון מסייעת למפעיל הסלולרי לעמוד ביעדים שהציב להרחבת רשת ה-4G ב-2019 באמצעות בנייה מואצת של הרשת הסלולרית וללא צורך להיסמך על סיבים אופטיים. הודות לשיתוף הפעולה לאורך שנים רבות, אנו מבינים את הצרכים של הרשת הסלולרית של המפעיל ואת דרישות העבודה לתכנון ואספקת חוויית רשת הטובה ביותר ולאפשר למפעיל לעמוד ביעדיו העסקיים".

אודות סרגון:

סרגון נטוורקס(NASDAQ: CRNT) הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם לפתח בצורה חלקה את הרשתות שלהם ל 5G, תוך הגדלת היעילות התפעולית ושיפור חווית המשתמש של משתמשי הקצה, באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות אנרגיה, העושים שימוש בפתרונות החברה לאספקת שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.

טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור חמישי (5G) תוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים להשיג הגברת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים פריסה יעילה של רשתות תקשורת ואופטימיזציה להשגת הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותיה. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו כן בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il