TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ASUS מכריזה על המסכים הראשונים בעולם עם תמיכה ב-Dolby Vision בתערוכת NAB 2019


NAB
מסכים מקצועיים ליוצרים העובדים בתחום הקולנוע והפוסט-פרודקשן, בתחום העיצוב התלת-ממדי ובתחומי הצילום והעיצוב הגרפי

ProArt PA32UCX: מסך ה- LED המקצועי הראשון בעולם ברזולוציית 4K ובגודל 32 אינץ' עם mini LED ו- Dolby Vision
ProArt PQ22UC: מסך ה- OLED המקצועי הראשון בעולם ברזולוציית 4K עם ניגודיות מיוחדת ו- Dolby Vision

חברת ASUS הציגה לראווה בביתן שלה בתערוכת National Association of Broadcasters (NAB) לשנת 2019 את קו המוצרים המקיף שלה, הכולל מסכים, מחשבי mini PC, תחנות עבודה ומחשבים ניידים, כדי לספק חוויות של יצירת תוכן ברמה עולמית לאנשי מקצוע העוסקים בהפקת וידאו, עיצוב ועיבוד תמונה בתלת-ממד וכן צילום ועיצוב גרפי.


בין המוצרים שהוצגו נמנים המסכים מסדרת ProArt של ASUS מהדגמים PA32UCX ו-PQ22UC, מסכי המחשב הראשונים בעולם התומכים ב-Dolby Vision™.


טכנולוגיית Dolby Vision משפרת חוויות בידור על ידי השגת איכות תמונה מלאת חיים, בהירות מדהימה, ניגודיות מופלאה, צבעים ססגוניים ופרטי פרטים, כדי להפיח חיים בבידור. בהשוואה לתצוגה סטנדרטית, טכנולוגיית Dolby Vision יכולה להשיג צבעים שמעולם לא הוצגו במסך, גוונים בהירים שהם בהירים פי 40 וגווני שחור שהם כהים פי 10.

ASUS ProArt PA32UCX
ASUS ProArt PA32UCX הוא מסך ה-HDR הראשון בגודל 32 אינץ' וברזולוציית 4K UHD עם בהירות שיא של 1,000 ניטים ותאורה אחורית של mini-LED: הדבר מאפשר למעלה מ- 1,000 אזורים של בקרת עמעום מקומית ותמיכה במספר פורמטים של HDR, כולל Dolby Vision, HLG ו- HDR-10, מה שמאפשר למסך להפיק את גווני הלבן הבהירים ביותר ואת גווני השחור העמוקים ביותר ולהשיג תמונה חדה ומפורטת יותר. PA32UCX הוא דגם מושלם לזרימות עבודה של אולפנים, בזכות עומק צבע של 10 סיביות וטכנולוגיית נקודה קוונטית שתומכים במרחבי הצבעים הרחבים DCI-P3, Rec. 709, Rec. 2020 ו-Adobe RGB, וכן מגוון רחב של קישוריות, כולל שתי יציאות Thunderbolt™ 3, יציאת DisplayPort ושלוש יציאות HDMI 2.0.

ASUS ProArt PQ22UC
ASUS ProArt PQ22UC הוא מסך OLED נייד בגודל 21.6 אינץ' וברזולוציית 4K UHD (3840 x 2160), שתומך בכמה פורמטים של HDR, כולל Dolby Vision, HLG ו- HDR-10. הוא תוכנן כדי להשיג שחזור צבעים מדויק עם ניגודיות יוצאת מן הכלל ופרטי פרטים עבור צלמים, עורכי וידאו ויוצרי תוכן מקצועי אחרים שצריכים לבצע זרמי עבודה שבהם דיוק בצבעים הוא חיוני בעודם בשטח. העיצוב הקומפקטי והנייד שלו, הכולל יציאת micro HDMI ושתי יציאות USB-C™, מעמד שקל לנתק וכיסוי חכם, מאפשר לאנשי מקצוע לעבוד בשטח או להציג את עבודתם ללקוחות מבלי להקריב את איכות התמונה.


ProArt PQ22UC כולל לוח OLED מתקדם עם מיליארדים של פיקסלים עצמאיים של RGB טהור ויחס ניגודיות מדהים של 1,000,000:1, ולכן הוא יכול להציג תמונות מציאותיות עם כיסוי של 99% מסולם הצבעים של DCI-P3, כולל גווני שחור עמוקים וגוונים בהירים בטון המדויק. הלוח שלו ברזולוציית 4K UHD עם צפיפות פיקסלים של 204 ppi מספק מרחב גדול בעד 300% מצגי FHD אחרים בגודל דומה, מה שמספק למשתמשים מרחב עבודה רחב יותר להצגת תוכן בפרטי פרטים. עם זמן תגובה של עד 0.1ms, ProArt PQ22UC הוא המסך המהיר ביותר בשוק, והוא מספק ביצועים יוצאים מן הכלל ללא טשטוש בעת הצגת סרטונים ותוכן מונפש אחר עם פעולה מהירה.


לדברי וינסנט צ'יאו, סמנכ"ל היחידה העסקית של ASUS: "אנחנו מתרגשים וגאים מאוד להציג את ASUS ProArt PA32UCX ו-PQ22UC, שהם מסכי המחשב הראשונים התומכים ב-Dolby Vision. אנחנו יודעים שדיוק בצבעים חשוב הן למעצבים מקצועיים והן לצרכנים התובעניים של היום, וצגי ProArt החדשים שלנו מבטיחים ששני סוגי המשתמשים הללו יהיו מרוצים וכן יהנו מחוויות המתעלות על ציפיותיהם."


לדברי טאיהו או, סמנכ"ל חטיבת התצוגה של Dolby Laboratories: "ASUS ProArt PA32UCX ו-PQ22UC הם מסכי המחשב הראשונים התומכים ב- Dolby Vision, מה שיאפשר גם למשתמשים מקצועיים וגם לצרכנים לחוות את טכנולוגיית Dolby Vision ביתר קלות. התוצאה היא תמונה מעודנת ורעננה שהיא כה מלאת חיים עד שמשתמשים ירגישו כאילו הם משקיפים מחלון. אנחנו מצפים לראות את צגי ASUS ProArt מספקים את רמת היכולת המשופרת הזו עם Dolby Vision למשתמשים ברחבי העולם."
אורחים בתערוכת NAB 2019 מוזמנים לבקר בביתן של ASUS (מס' SL15110) כדי לחוות את הצגים החדשים הללו וכן קו מוצרים מלא של דגמים אחרים המיועדים ליוצרי תוכן.

אודות ASUS:
חברת ASUS הבינלאומית ידועה כיצרנית הטובה בעולם של לוחות אם, מחשבים נייחים, מסכים, כרטיסי מסך וראוטרים. החברה הפכה להיות מעצמה טכנולוגית חדשנית והאהודה ביותר בתחומה. עם יותר מ- 5,000 עובדים מקצועיים בתחום המחקר והפיתוח ברחבי העולם, חברת ASUS מובילה את הענף באמצעות עיצוב וחדשנות שנועדו ליצור פתרונות מחשוב חכמים ושימושיים לכולם. בהשראת רוח המותג ל"חיפוש אחר המופלא", זכתה חברת ASUS באלפי פרסים יוקרתיים בשנת 2018 ודורגה בין 2,000 החברות המוערכות ביותר על ידי Forbes העולמי, בין 100 מובילות עולמיות בטכנולוגיה על ידי Thomson Reuters וכן בין החברות המוערכות ביותר על ידי Fortune.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il