TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יונתן קולבר מונה ליו"ר פנאקסיה ישראל


פנאקסיה
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל ומייסד פנאקסיה: "הצטרפותו של קולבר מהווה מהלך אסטרטגי נוסף בדרכה של פנאקסיה לצמיחה כחברת פארמה גלובלית"

חברת הפארמה פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות ישראל, המייצרת תרופות קנאביס רפואי, הודיעה היום כי יונתן קולבר מונה ליו"ר החברה הממוזגת – פנאקסיה ישראל-הרודיום השקעות. המינוי ייכנס לתוקפו החל מיום 1.5.2019, בכפוף לאישור הדירקטוריון וועדת התגמול של הרודיום, ובכפוף להשלמת המיזוג בין פנאקסיה והרודיום השקעות.


יונתן קולבר הוא שותף ויועץ בכיר בקרן הפרייבט אקוויטי Viola Growth, המתמחה בהשקעה בחברות צמיחה ומהווה חלק מקבוצת ההשקעות ויולה. קולבר הוא משקיע ותיק עם יותר מ-30 שנות ניסיון בניהול השקעות בינלאומיות, גיוסי הון, אקזיטים וניהול פעיל של חברות ציבוריות. הוא כיהן כיו"ר, מנכ"ל ודירקטור ביותר מ-60 חברות ציבוריות ופרטיות בישראל ארה"ב וקנדה.


בשנים 1986-1997 כיהן כמנכ"ל ומייסד משותף של חברת ההשקעות קלארידג' ישראל, אשר צמחה מ-50 ל-700 מיליון דולר בסדרה של אקזיטים, בהם אלה של החברות טבע, ECI (בה כיהן כיו"ר) ואופטרוטק – הנסחרות כולן בארה,ב . בשנים 1998-2006 כיהן כמנכ"ל קונצרן כור תעשיות, אותה הוביל עד למכירתה ל-IDB. כמו כן, כיהן כדירקטור בחברות רבות הנסחרות בבורסה של ת"א, בהן: איתמר מדיקל, מכתשים, תדיראן, אירונאוטיקס, כנפיים, גאון אחזקות ועוד.

יונתן קולבר מסר היום: "לאחר לימוד מעמיק של תחום הקנאביס הרפואי, הגעתי למסקנה כי חברת הפארמה פנאקסיה היא החברה הישראלית בעלת היתרון והפוטנציאל המשמעותי ביותר. אני גאה להצטרף לצוות המדהים של החברה, בהובלת המייסדים משפחת סגל, ומקווה כי נסיוני בהובלת חברות וקשרי בעולם יסייעו לחברה לעמוד ביעדיה. אני רואה בכך אתגר אישי ומקצועי עצום."


ד"ר דדי סגל, מנכ"ל ומייסד פנאקסיה, אמר כי "הצטרפותו של קולבר היא הבעת אמון ביכולות ובפוטנציאל העסקי של פנאקסיה, ומהווה מהלך אסטרטגי נוסף בדרכה לצמיחה כחברת פארמה גלובלית. עם השלמת רפורמת ייצוא הקנאביס, פנאקסיה ישראל תהפוך לחברה גלובלית הפועלת בחמש יבשות. יונתן קולבר הוא אדם בעל ניסיון מגוון ורב שנים בעסקים גלובליים חוצי גבולות וחוצי תעשיות, תוך קשר יומיומי עם משקיעים ובנקים מובילים. אין לי ספק, כי ההכרות המעמיקה שלו עם שווקים וחברות פארמה בינלאומיות תישא אותנו לגבהים חדשים."


אודות פנאקסיה ישראל
פנאקסיה ישראל היא חברת פארמה ויצרנית תרופות הקנאביס הגדולה ביותר בישראל כיום, המייצרת כ-50,000 מוצרים בחודש בשוק הישראלי בלבד. החברה, הפועלת בתחום הקנאביס בסטנדרט הרפואי הגבוה ביותר בישראל ובעולם, מייצרת כיום 9 מתוך 10 מותגי הקנאביס הרפואי בישראל, לרבות מותג הפרמיום "אקסיבן" בשיתוף עם חברת התרופות רפא. קבוצת פנאקסיה היא גם הראשונה אשר קיבלה אישור לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי (תקן GMP-IMC ) ומחזיקה באישור למתן שירותי ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל.

פנאקסיה ישראל היא חלק מקבוצת הפארמה של משפחת סגל, הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ 40 מדינות. פנאקסיה הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, ומהווה את חטיבת הקנאביס של הקבוצה.

בנוסף מייצרת החטיבה האחות של פנאקסיה בצפון אמריקה למעלה מ-30 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות. בפנאקסיה ישראל מועסקים למעלה מ 90 עובדים וכל הניסויים הקליניים מנוהלים על ידי החברה.
קבוצת הפארמה של משפחת סגל כוללת גם את החטיבות לומינרה, המייצרת זריקות למילוי קמטים, ו-TREE OF LIFE, המייצרת תרופות ללא מרשם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il