TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיכום שבועי* של נכסי תעשיית קרנות הנאמנות


מיטב דש
הקרנות המסורתיות (אקטיביות ופאסיביות) רשמו השבוע גיוסים של כ-155 מיליון שקל: 30 לאקטיביות ו-125 לפאסיביות

בתעשייה האקטיבית:


קרנות מנוהלות אג"ח כללי: יורדות בקצב הגיוסים משבוע שעבר, עם גיוס של כ-45 מיליון ₪.
קרנות מנוהלות מנייתיות: (כולל הגמישות) רושמות ירידה בקצב הפדיונות לסכום של כ-10 מיליון ₪ "בלבד".
קרנות אג"ח חברות: רושמות השבוע גיוסים הנאמדים בכ-40 מיליון ₪.


קרנות אג"ח מדינה: ממשיכות במומנטום החיובי של השבועות האחרונים ומציגות גיוסים של כ-25 מיליון ₪.
התעשייה הפאסיבית (קרנות מחקות + קרנות סל) רשמה גיוסים של כ-125 מיליון ₪ תוך הבדל בין הקרנות המחקות שגייסו כ-160 מיליון ₪ לבין קרנות הסל שפדו כ-35 מיליון ₪.
הקרנות הכספיות גייסו סכום קטן של כ-40 מיליון ₪ "בלבד".

שבוע המסחר נסגר במגמה חיובית בשוקי המניות ובעליות שערים באגרות החוב הקונצרניות בישראל. בעולם: מדד ה- S&P 500עלה בכ-2.4%, מדד הנאסד"ק רשם עלייה של כ-3%, ה-DAX הגרמני עלה ב-1.15%, והניקיי היפני רשם עלייה של כ-1.25%. מדדי ת"א 35 ות"א 125 רשמו בסיכום שבועי תשואה חיובית של עד כ-0.7%.


בשוק האג"ח הקונצרני המקומי, מדדי התל-בונד 20,40,60 רשמו השבוע תשואה חיובית של עד 0.35%, בשוק האג"ח הממשלתי המקומי מדד ממשלתי כללי עלה השבוע קלות בכ-0.1%. בעקבות המגמה החיובית, תעשיית קרנות הנאמנות מסיימת גם השבוע בגיוסים, (כאשר גם הקרנות האקטיביות וגם הקרנות הפאסיביות רשמו בסיכום שבועי גיוס חיובי).


*כל הנתונים נכון ל-14.03.19, יום חמישי, שהוא היום האחרון למסחר בת"א

במונחים של תעשיית קרנות הנאמנות כולה, דהיינו: קרנות מסורתיות אקטיביות, קרנות נאמנות פסיביות: מחקות וקרנות סל, וכן הקטגוריה של קרנות כספיות, חודש מרץ נפתח בגיוסים של כ-195 מיליון ₪.
נתון זה משקף כניסה של כ- 40 מיליון ₪ לקרנות הכספיות, גיוסים בסך של כ-155 מיליון ₪ לקרנות המסורתיות. סכום זה נחלק בין הקרנות האקטיביות-המנוהלות שגייסו סכום של כ-30 מיליון ₪, לבין הקרנות הפאסיביות שרשמו גיוס יחד בסכום של כ-125 מיליון ₪, תוך הבדל בין הקרנות המחקות שגייסו כ-160 מיליון ₪ לבין קרנות הסל שפדו סכום של כ-35 מיליון ₪.


ברמת התעשייה האקטיבית ובחתך של קטגוריות השקעה, קרנות אג"ח כללי, שהיא גם הקטגוריה הגדולה בתעשייה, רושמות ירידה בקצב הגיוסים משבוע שעבר, אך עדיין עומדות בראש טבלת הקרנות האקטיביות המגייסות גם השבוע, עם גיוס שבועי הנאמד בכ-45 מיליון ₪, קבוצת הקרנות המתמחות באג"ח חברות, גייסו השבוע סכום של כ-40 מיליון ₪.


קרנות אג"ח מדינה שמשיכות במומנטום החיובי של השבועות האחרונים ומציגות גיוסים של כ-25 מיליון ₪. לעומת זאת, קבוצת הקרנות המתמחות במניות בישראל ובחו"ל, כולל הקרנות הגמישות רושמות ירידה בקצב הפדיונות לסכום של כ-10 מיליון ₪ "בלבד".


מהקרנות האג"חיות השקליות נפדה סכום של כ-50 מיליון ₪. קרנות אג"ח חו"ל רושמות השבוע ירידה בקצב הפדיונות לסכום של כ-15 מיליון ₪.


ברמת התעשייה הפאסיבית ובחתך של קטגוריות השקעה, הקרנות המתמחות במניות, שזו גם הקטגוריה הגדולה ביותר בתעשייה זו עם 74 מיליארד ₪ (כ- 61% מהתעשייה הפאסיבית כולה), לאחר כמה שבועות רצופים של גיוסים, חוזרות השבוע לפדות, סכום הנאמד בכ-50 מיליון ₪.


בתוך הקטגוריה הזו היה פער בין הקרנות שמתמחות במניות בישראל שגייסו כ-40 מיליון ₪ לבין הקרנות המתמחות במניות בחו"ל שרשמו פדיונות של כ-90 מיליון ₪. כמו כן, היה גם הבדל גדול נוסף בתוך הקטגוריה המנייתית בין הקרנות המחקות שגייסו כ-30 מיליון ₪ לבין קרנות הסל שפדו כ-80 מיליון ₪.

ועוד ברמת התעשייה הפאסיבית, קרנות אג"ח מדינה גייסו השבוע כ-5 מיליון ₪, קבוצת קרנות אג"ח כללי, שהיא מאוד קטנה בתעשייה הפאסיבית, (בתעשייה האקטיבית היא הקטגוריה הגדולה ביותר) פדו סכום קטן כ-5 מיליון ₪.


קרנות אג"ח חברות ממשיכות במומנטום החיובי מתחילת השנה, גם השבוע, עם גיוסים הנאמדים בכ-205 מיליון ₪.


ולבסוף –הקרנות הכספיות גייסו 40 מיליון ₪ בלבד, ירידה חדה בקצב הגיוסים משבוע שעבר.

נכון ל-14.03.2019, יום חמישי, היקף נכסי תעשיית הקרנות עומד על 319.9 מיליארד ₪. נתון זה מתפלג באופן הבא:


תעשייה אקטיבית: 199.1 מיליארד ₪, מהם 174.1 מיליארד ₪ בקרנות מסורתיות, ו-25.1 מיליארד ₪ בקרנות כספיות.


תעשייה פאסיבית: 120.8 מיליארד ₪, מהם 90.7 מיליארד ₪ בקרנות סל ו-30.1 בקרנות מחקות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il