TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כרמית תעשיות, חתמה חוזה לרכישה של חברת רפאל'ס עם מחזור מכירות של 7 מיליון ש"ח


מתניה שוורץ מנכל חברת כרמית ממתקים- צילום אלעד גוטמן
מתניה שוורץ מנכ"ל חברת כרמית תעשיות: "רכישת פעילות חברת רפאל'ס מהווה פלטפורמה חשובה במימוש האסטרטגיה של כרמית לצמיחה במוצרי מזון טבעיים בארץ ובעולם"

חברת כרמית תעשיות, חתמה חוזה לרכישה של חברת רפאל'ס המתמחה בייצור, פיתוח ושיווק מוצרי מזון טבעיים, עם מחזור מכירות של למעלה מ 7 מיליון ₪.

במסגרת ההסכם רכשה כרמית 60% תמורת 620 אלף ₪, מבעלות חברת רפאל'ס. חוזה הרכישה כולל גם את רכישת המלאי וכן העברת מפעל החברה מחדרה לראשל"צ תוך שיפור היעילות של החברה ויצירת סינרגיה בין עולמות הגרנולה והשוקולד.

חברת רפאל'ס הוקמה בשנת 2013 ע"י רפאל ממבר וביססה את מעמדה כחברה המתמחה בייצור ופיתוח ושיווק של מוצרי מזון טבעיים ובריאים, כגון: גרנולה, חטיפי בריאות, חטיפי דגנים, חטיפי סופר פוד ועוד.

מתניה שוורץ מנכ"ל חברת כרמית תעשיות: "רכישת פעילות חברת רפאל'ס מהווה נדבך חשוב במימוש האסטרטגיה של כרמית לצמיחה בפעילות מוצרי מזון טבעיים, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. אין ספק שחיזוק פלטפורמת המוצרים שלנו מציבה את החברה בעמדה התאפשר צמיחה מהירה יותר."

לדבריו: "רכישה זו מהווה קפיצת מדרגה והרחבה של פורטפוליו המוצרים הבריאותיים ההולך וגדל בשנים האחרונות אשר כרמית משווקת בעיקר בתחום מוצרי ה FREE FROM.


אין ספק שזהו חלק מיישום האסטרטגיה במובילה את החברה כחברה בעלת יתרונות בולטים בתחום האלרגניים ומוצרים הטובים יותר לצרכן."

עוד מסר מתניה: "אנו מזהים את מהפכת הבריאות בישראל ובעולם, ומתכוונים להמשיך להעמיק ולהביא את בשורת הבריאות לציבור הרחב. אנו נמשיך לשמור על ערכיה של רפאל'ס ולחזק את בידולה בחברה המתמחה במזון בריאות".

שרון קונסטנטיני מנהלת השיווק של כרמית: "רכישת חברת רפאל'ס היא המשך טבעי לאסטרטגיית החברה להתרחבות בקטגוריות הבריאות ה- better for you וה- Free From בארץ ובעולם. לדבריה: "חברת רפאל'ס נוצרה מתוך האמונה שמזון צריך להזין את הגוף, להיות טבעי וטעים. התפיסה שעומדת מאחורי החברה היא שמוצרי מזון מזינים וטעימים צריכים להיות נגישים לכלל הצרכנים ואנו רואים פוטנציאל רחב להתפתחות בשווקים בהן עד היום לא שיחקנו בהם."

כרמית תעשיות הינה חברה בורסאית, המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you ו Free From . החברה הינה חברה יצרנית ויצואנית המהווה שחקן משמעותי בעולמות של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בעולמות הממתקים.


כרמית הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים. החברה מתמחה בייצור ושיווק של מגוון מוצרים.


בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה- GMP (תנאי ייצור נאותים) היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון 'ללא גלוטן'. כרמית משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל כמו נסטלה, סנסבורי, מוריסונס ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il