TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת מלונות פתאל הופכת לשחקן משמעותי בלונדון


שוכרת 4 בתי מלון 4 כוכבים דה לקס, הכוללים יחד למעלה מ- 1,300 חדרים בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ- 55 מיליון ליש"ט בשנה.

עם השלמת העסקה תחזיק פתאל ב- 53 בתי מלון בבריטניה ובאירלנד הכוללים יחד למעלה
מ-11,300 חדרים מתוכם 7 בתי מלון באזור לונדון הכוללים כ-2000 חדרים.


דוד פתאל יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פתאל החזקות -"העסקה הנוכחית תציב את פתאל כשחקנית מרכזית בלונדון, הנחשבת לאחת מערי התיירות המובילות בעולם. אחד הפרמטרים החשובים בניהול בית מלון, הוא ללא ספק המיקום שלו והיום אנחנו שוכרים ארבעה בתי מלון ברמה גבוהה, שיושבים במיקומים אסטרטגיים בעיר.


להערכתנו לאחר שנסיים עם השיפוץ וניישם את אסטרטגיית הניהול שלנו, הם עשויים להפוך למובילים בלונדון. יצוין, כי שלושה מתוך ארבעת בתי המלון יעבדו תחת המותג "לאונרדו רויאל" והמלון הרביעי יעבוד תחת המותג NYX.


בשנתיים האחרונות העמקנו את אחיזתנו בבריטניה ובאירלנד והיום אנחנו מחזיקים בהם למעלה מ-11,300 חדרים. אנו נמשיך בתכניתנו האסטרטגית להעמקת אחיזתנו במדינות בהם אנו פועלים, בהן יש לרשת יכולות ניהול ושיווק גבוהות ותפעול יעיל".


פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל, הכוללת 200 בתי מלון בארץ ובחו"ל (כולל מלונות בהקמה) מודיעה היום, כי חברה נכדה (100%) התקשרה בהסכמי שכירות ל-4 בתי מלון בעיר לונדון, בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ-55 מיליון ליש"ט לשנה. הסכמי השכירות הינם לתקופה של 25 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות.


במסגרת ההסכם מתחייב בעלי המלונות להעמיד 34.5 מיליון ליש"ט לטובת שיפוץ כולל של בתי המלון וכן להפקיד סך של דמי השלמה לשכירות שלא יפחתו מ- 34.5 מיליון ליש"ט בחמש שנים הראשונות. למעשה, פתאל הבטיחה בחוזה שלא תזדקק לממן ממקורותיה את דמי השכירות בזמן זה. עם השלמת העסקה תחזיק פתאל ב- 51 בתי מלון בבריטניה ובאירלנד הכוללים יחד למעלה מ-11,300 חדרים מתוכם 7 בתי מלון באזור לונדון הכוללים כ- 2,000 חדרים.


בהקשר לאופי העסקה ציין פתאל, כי "מדובר בעסקה יוצאת מן הכלל, בה פתאל מתחייבת לדמי שכירות שנתיים בלבד. בעלי המלון התחייבו לשלם על השיפוץ וכן ערבים להכנסות בתקופת ההבשלה של בתי המלון" .


בתי המלון הנרכשים מדורגים כולם 4 ו- 5 כוכבים הינם:
Grange St. Paul’s Hotel הכולל 433 חדרים, בריכה מקורה ומרכז כנסים.
Grange City Hotel הכולל 307 חדרים, בריכה מקורה ומרכז כנסים.
Grange Holborn Hotel הכולל 201 חדרים בריכה מקורה ובריכה חיצונית .
Grange Tower Bridge Hotel הכולל 370 חדרים, בריכה מקורה ומרכז כנסים.


בחודש נובמבר 2018 פרסמה פתאל החזקות את דוחותיה הכספיים לסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה עם זינוק בהכנסות וברווחים. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018 צמחו בכ-41% לכ-2.53 מיליארד שקל , לעומת כ-1.8 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי, המיוחס לבעלי המניות, עלה בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-22% לכ-182.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-150.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בחודש אוקטובר 2018 פרסמה החברה, כי רכשה יחד עם שותפתה האסטרטגית, החברה השבדית "פנדוקס" את מלון מידלנד מנצ'סטר היוקרתי בתמורה לכ-115 מיליון ליש"ט.


רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (72.1%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום כ- 40,500 חדרים ב- 205 בתי מלון ב- 18 מדינות. הרשת בישראל שהינה הגדולה בארץ ומנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן, מונה 40 בתי מלון, מתוכם 26 בבעלות מלאה או חלקית, 10 בשכירות ו-4 בניהול. מותגי הרשת הינם לאונרדו LEONARDO, יו U , הרודס HERODS , NYX ורוטשילד 22.


באירופה מנוהלת הרשת על ידי דני רוג'ר והיא כוללת 165 בתי מלון , מתוכם 58 בבעלות מלאה או חלקית, 101 בשכירות ו-6 בניהול . המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין הונגריה, יוון ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת 65 בתי מלון, ובריטניה (כולל אירלנד) נחשבת לריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה תחזיק הרשת, לאחר השלמת העסקה, 53 בתי מלון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il