TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רני צים מרכזי קניות מעמיקה אחיזתה בפעילות במגזר הערבי; עולה לשיעור אחזקה של 100% בקבוצת רקע


רני צים
יואב קפלן יעביר לחברה את מלוא מניותיו ב'רקע', המרכזת את פעילות החברה במגזר הערבי, כנגד הקצאה של כ-4% ממניותיה של צים

קפלן, המנהל כיום את הפעילות, ימשיך לכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בצים מרכזי קניות ומנכ"ל קבוצת רקע

חברת רני צים מרכזי קניות, בניהולו של רני צים, מעמיקה את אחיזתה בפעילות במגזר הערבי. החברה מדווחת היום על התקשרות בהסכם מיזוג עם יואב קפלן (30%) בחברת 'רקע הר', המוחזקת כיום בשיעור של 70% על ידי רני צים מרכזי קניות, והמרכזת את עסקיה במגזר הערבי. לאחר השלמת המיזוג תחזיק רני צים מרכזי קניות ב-100% מהחברות מקבוצת רקע. כנגד מניות רקע, תקצה החברה לקפלן כ-4% ממניותיה (בכפוף לאישור ההקצאה על ידי הבורסה).

רני צים, מנכ"ל החברה, אמר היום: "אנחנו שמחים לדווח על הגדלת אחזקותינו בחברת רקע, המהווה את הזרוע באמצעותה החברה מחזיקה ומשקיעה במרכזים מסחריים במגזר הערבי. החברה רואה בפעילות במגזר זה מנוע צמיחה משמעותי ורואה בה פוטנציאל משמעותי לפיתוח עסקים וליצירת ערך ויתרון יחסי. יואב קפלן מכיר היטב את הפעילות במגזר, והוא ימשיך להוביל את פעילותה של רני צים מרכזי קניות ורקע במגזר זה, ויחזיק מניות של החברה כמהלך של הבעת אמון בעתידה העסקי".

בחודש יוני 2018 השיקה 'רקע הר', בשותפות עם מידאס, את מרכזי הקניות באום אל פאחם וירכא ששיעור התפוסה בהם מגיע כבר לכ-100%. חלקה האפקטיבי של רני צים בשותפות רקע-מידאס (בשרשור ישיר) יעלה לאחר המיזוג האמור ב'רקע הר' משיעור של 44% לשיעור של 50%.

בתוך כך, רני צים מרכזי קניות מקדמת בימים אלו תכנון של פרויקטים נוספים במגזר הערבי, בטירה, בטייבה, בדליית אל כרמל, באום אל פאחם ובטמרה, כאשר כל פרויקט הינו של 5,000-9,000 מ"ר וחלקה של החברה בפרויקטים נע בין 50% ל-100%.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו.


חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה.


הקבוצה מונה 6 מרכזי קניות בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם וירכא. החברה תתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט "Life Style כפר סבא" וכן של פרויקטים מסחריים ולוגיסטיים במגזר הערבי/הלא יהודי, בו מקימה ומתכננת החברה 4 מרכזי קניות נוספים. רני צים, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il