TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין


אוריאל לין ,קרדיט עינת לברון
בתגובה לביקורת שר הכלכלה אלי כהן על איגוד לשכות המסחר הבוקר בכנס יום הצרכן הבינלאומי

"הדברים שאמר שר הכלכלה אלי כהן בכנס יום הצרכן הבינלאומי 14.3.19 כאילו איגוד לשכות המסחר הוא חברת לובינג של החברות הגדולות והבלעדיות הם דברי הבל שמקורם בראייה מעוותת ואי הבנה של המגזר העסקי.

איגוד לשכות המסחר אינו פועל למען חברות גדולות באופן סלקטיבי. זוהי שטות. הוא פועל על פי עקרונות כלליים למען הגנת כלל מגזר המסחר והשירותים, המונה בישראל לא פחות מ-1.8 מיליון מועסקים. כל פעולה של האיגוד היא בעלת אופי עקרוני והיא מעניקה הגנה על פי עקרונות שווים, גם לגדולים, גם לקטנים וגם לזעירים.

שר הכלכלה רשם בעבר לזכותו כמה פעולות חשובות לקידום התחרות, אולם בנקודת זמן מסוימת שובשו האיזונים והוא הפך את האג'נדה של הרצון להופיע כמגן על הצרכן להסתה כנגד המגזר העסקי, שהוא זה הבונה את הכלכלה ומייצר את מקומות העבודה.

שר הכלכלה אפילו הרחיק לכת כשהשווה בין שיטות העבודה של המגזר העסקי, יבואנים וקמעונאים, לשיטות העבודה של נרקוס, ארגון סמים קולומביאני שמעלליו פרושים על פני סדרה דוקומנטרית בנטפליקס.

שר הכלכלה מאמץ מדיניות הפוגעת קשה כיום ב-56 אלף עסקים קמעונאים, זעירים, קטנים וגדולים, ועוד 20 אלף יצרנים קטנים ובינוניים, כשהוא מפלה לרעה מגזר רחב זה התומך בפרנסה של אוכלוסיה בת 2 מיליון איש, לטובת ספקי החוץ. אפליה מודעת, שיטתית ומכוונת נגד המגזר העסקי ולטובת המגזר העסקי בחו"ל.


מדיניות שאין לה תקדים לא בישראל ולא בעולם. נגד תופעות מסוג אלה לוחם איגוד לשכות המסחר, לא למען הגדולים אלא למען כל רוחב המגזר העסקי בישראל. הוא הפך בדבריו יבואן ישיר, המתמודד בתנאי תחרות בשוק החופשי מול יבואנים ישירים אחרים, ליבואן בלעדי.

אם לא היה שר הכלכלה חוזר על דבריו שיש בהם אופי של הסתה ורדיפה, לא היה טעם להגיב. ניתן היה לראות בזה מקריות מצערת. אך כשהוא חוזר על דבריו אלה יותר מפעם אחת, אי אפשר שלא להגיב על כך."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il