TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בקרב כ-19% מבתי העסק שבוקרו לא נרשמו הכנסות כדין במבצע ביקורת של מס הכנסה בעכו ובסביבה


רשות המיסים
בעסק לחלקי חילוף בכפר יאסיף, נמצא ששמונה צ'קים פתוחים בסכום של 6,100 ₪ לא נרשמו בספרי העסק

מבקרי מס הכנסה ערכו מבצע ביקורת ניהול ספרים בעיר עכו ובסביבה, בין היתר בערים: נהריה, קריית ביאליק, קריית מוצקין ובכפרים יאסיף, מג'דל כרום וירכא. המבצע, שנוהל על-ידי עובדי משרד פקיד שומה עכו, כלל 86 ביקורות, מהן עלה כי בקרב כ- 19% מבתי עסק שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין.

במספרה בשלומי נבדקו כל ההכנסות מכרטיסי אשראי ונמצא כי בעלת המספרה אינה רושמת בספרי העסק, באופן שיטתי, את הכנסותיה מכרטיסי אשראי. במהלך הבדיקה עלה כי רק בחודשים 12/18 ועד 2/19 לא רשמה סכום של 7,010 ₪ שהתקבלו באמצעות כרטיסי אשראי.


כשהתברר שמדובר בהעלמה שיטתית, הצטרפו למספרה חוקרים של מס הכנסה שגבו מהנישומה עדות. בעדותה טענה שהיתה בטוחה שרואה החשבון שלה הוא זה שרושם את ההכנסות מכרטיסי אשראי, אך החוקרים עמתו את טענתה זו אל מול העובדה שחלק מההכנסות באשראי כן נרשמו על ידה בספרי העסק ובנוסף רואה החשבון טען שלא היו דברים מעולם. מקרה זה הועבר למחלקת תביעות.

בעסק לחלקי חילוף בכפר יאסיף, נמצא ששמונה צ'קים פתוחים בסכום של 6,100 ₪ לא נרשמו בספרי העסק. בעל העסק טען: "המתנתי לזמן הפירעון של הצ'קים כדי לרשום אותם". מבדיקת תנועות עו"ש של עורך דין מנהריה נמצא שהעברה בנקאית בסכום של 10,319 ₪ כמו גם צ'ק בסכום של 8,717 ₪ לא נרשמו בספרים. ההסבר שניתן על ידי עורך הדין היה: "אלו העברות של הוצל"פ ואני לא יודע לשייך למי ההעברות. לגבי הצ'ק הוא עבור תיק משותף עם עו"ד אחר ואני לא יודע מה חלקי בצ'ק." עורך דין אחר מקריית ביאליק, שלא רשם שתי העברות בנקאיות בסכום של 2,020 ₪ טען להגנתו: "יש לי שפעת כבר שבוע". הגדיל לעשות רופא שיניים מנהריה, שנמצא שלא רשם הכנסה, שחלקה שולם בצ'ק וחלקה השני בכרטיס אשראי וטען: "הלקוחה עובדת בנק ודחפה לי בכח את הצ'ק אני רציתי לעשות לה טיפול חינם, וכרטיס האשראי שלא רשום, זה השתתפות עצמית בביטוח של הלקוחה והיה כבר סוף יום ולא רשמתי..."

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il