TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שת"פ בין פלוריסטם לנאס"א


פלוריסטם
סוכנות החלל האמריקנית תבחן את יעילות הטיפול בתאי PLX במצבים רפואיים הנגרמים במהלך משימות בחלל

השת"פ זכה בפרס Ames Research Innovation Awardשל נאס"א לשנת 2019
הבעיות הרפואיות המשמעותיות ביותר עמן מתמודדים אסטרונאוטים במהלך משימות בחלל הן התדלדלות שרירים ועצמות וחשיפה לקרינה


יקי ינאי: "אנו מצפים לרתום את פלטפורמת התרופות המשקמות שלנו לטובת חקר החלל ולהקמת שותפות פורייה, מועילה והדדית עם נאס"א "


חברת הביו-רפואה מחיפה, מובילה בפיתוח רפואה משקמת חדשנית המבוססת על תאי שיליה, מדווחת היום (ד') על שיתוף פעולה עם מרכז המחקר של סוכנות החלל האמריקנית, NASA Ames Research Center. הפרויקט, שמטרתו להעריך את פוטנציאל הטיפול בתאי PLX של פלוריסטם במצבים רפואיים הנגרמים במהלך משימות בחלל, אף זיכה את מנהלת הפרויקט, ד"ר רות גלובוס ממרכז המחקר של נאס"א, בפרס המחקר של נאסא לשנת 2019 NASA Ames Research Innovation Award (ARIA)


הפרויקט, שכותרתו "תאים סטרומליים טיפוליים לבריאות בחלל", נבחר על מנת לבצע הערכה פרה- קלינית של הפוטנציאל הטמון בתאי PLX במניעה ובטיפול במצבים רפואיים שנגרמים במהלך משימות בחלל, כולל באינדיקציות הקשורות למערכת הדם, העצמות, השרירים, המוח והלב.


"במהלך משימות בחלל נחשפים האסטרונאוטים לסביבה מאתגרת הכוללת קרינה משמעותית והפחתה של כוח המשיכה, מה שעלול להוביל למצבים רפואיים קשים ולהתדלדלות שרירים ועצמות", אמרה ד"ר גלובוס ממרכז המחקר של NASA. "למעשה, אם אסטרונאוטים אינם מקצים כשעתיים ביום לאימונים גופניים, הם עלולים לחוות ירידה מהירה ודרמטית במסת השרירים. אסטרונאוטים עלולים לחוות ירידה של עד 20% במסת השריר בטיסת חלל קצרה שנמשכת בין 5-11 ימים ובמשימות חלל ארוכות יותר הם עלולים בחודש אחד לחוות גם ירידה של 1%-2% בצפיפות העצמות, מה שעלול להוביל לשברים. אנו מתעניינים בבחינת האפשרות שטיפול באמצעות תאי ה- PLX יוכל לעזור להתמודד עם ההשפעות השליליות המתמשכות הללו ואחרות שיש לטיסה לחלל על גוף האדם".


"אנו נרגשים לשתף פעולה עם נאס"א בפרויקט זה, אשר אנו מאמינים כי ידגים ביתר שאת את הפוטנציאל הקליני הרחב של תאי ה-PLX שלנו", אמר יקי ינאי, נשיא ומנכ"ל משותף של פלוריסטם. " הבעיות הרפואיות המשמעותיות ביותר עמן מתמודדים אסטרונאוטים במהלך משימות אקספלורציה בחלל הן הירידה במסת השרירים, ירידה בצפיפות העצמות וחשיפה לקרינה.


כפי שהראינו במחקרים קודמים, לתאי ה-PLX יש את היכולת לעזור בשיקום שרירים ולהגן ולעודד את שיקום המערכת ההמטולוגית בעקבות חשיפה לקרינה. אנו מצפים לרתום את פלטפורמת התרופות המשקמות שלנו, לטובת חקר החלל ולהקמת שותפות פורייה, מועילה והדדית עם נאס"א ".


פרס ARIA מיועד להשקעות במחקרים מדעיים חדשניים ופורצי דרך, אשר תומכים באופן ישיר בקידום היעדים האסטרטגיים של מרכז המחקר Ames ושל סוכנות החלל האמריקנית NASA. הפרס גם מקדם את החיוניות של מרכז המחקר Ames של נאס"א באמצעות השקעות אסטרטגיות במחקר מדעי, בפיתוח יכולות ובאנשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il