TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויפרו משיקה את QuMiC כדי להאיץ את המעבר לענן של אורקל


וויפרו
QuMiC של וויפרו היא פלטפורמה ייחודית שמעבירה את כל ההיבטים שנחוצים להתקנה בענן

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים גלובלית מובילה, הודיעה היום על ההשקה של QuMiC (מעבר מהיר לענן), פלטפורמה מקיפה שמיועדת לשנות את האופן שבו ארגונים עוברים לענן של אורקל. באמצעות QuMiC, וויפרו ואורקל מתכוונות לפשט ולהאיץ את המסע אל הענן של אורקל עבור הלקוחות שלהן. וויפרו היא חברה ברמת פלטינה ב-Oracle PartnerNetwork (OPN).


QuMiC של וויפרו היא פלטפורמה ייחודית שמעבירה את כל ההיבטים שנחוצים להתקנה בענן, כלומר הגדרות של תהליכים, תצורות, נתונים וקוד לענן של אורקל במגוון רחב של סביבות תוכנה. ללא קשר האם הנכסים המקוריים של הארגון נמצאים בפלטפורמה באתר הפיזי כמו Oracle E-Business Suite, כלי לניהול גרסאות או סביבת תוכנה כשירות (SaaS) בענן אחרת, QuMiC יכולה להפוך את תהליך המעבר לאוטומטי ובכך להאיץ אותו באופן חלק. הפלטפורמה מפחיתה את הסיכון של טעויות ידניות ומבטיחה מעבר בטוח לענן של אורקל.


QuMiC משלבת אוטומציה, שילובים בנויים מראש עם מערכות ERP של אורקל ומימשק קל לשימוש, ומפחיתה את מספר המשאבים שנחוצים להתקנה. ארגונים יכולים לצפות לחסכון של קרוב ל-30 אחוז בעלויות וזמן ההתקנה הכוללים בענן על ידי שימוש בפלטפורמה QuMiC של וויפרו. הזמן שלוקח לתכנן תהליכי ERP, לנתח ולהגדיר את התצורות עבור כל סביבה במהלך תהליך המעבר - לדוגמה טסט, פרודקשן ופיתוח - יופחת בעד 60 אחוז.


לדברי ראבי פורוהיט, סגן נשיא ומנהל גלובלי - קו שירותי אורקל, שירותי יישומים מודרניים, וויפרו בע"מ: "QuMiC של וויפרו מדגימה את המומחיות שלנו בענן של אורקל והיא דוגמה להשקעה המתמשכת שלנו בהתפתחות של הענן של אורקל. בהרחיבה את השימוש של Cloud Studio של וויפרו, QuMiC משלימה את הענן של אורקל ותעזור ללקוחות משמעותית לפשט, להאיץ ולשפר את הזמן לערך מהתקנות הענן שלהם".


"הפלטפורמה החדשנית QuMiC של וויפרו עוזרת לארגונים לעבור בצורה משתלמת לענן של אורקל עם יותר מהירות ואמינות", אמר קמיו ספרוני, סגן נשיא, בריתות אסטרטגיות כלל עולמיות, אורקל. "השילוב של היכולות האוטומטיות של QuMiC וקלות השימוש מבטיח שארגונים שרוצים להאיץ את המעבר שלהם לענן של אורקל יצליחו במעבר שלהם. ברגע שהם בענן של אורקל, הלקוחות יכולים להמשיך לעבוד עם וויפרו כדי לחפש יתרונות תחרותיים שמאפשרת החדשנות שאורקל מביאה במחזור של 90 יום".


QuMiC מאפשרת לארגונים להשיג מעבר באופן מהיר ואמין על ידי התאמת התהליכים העסקיים של הארגון לנתונים שלו, ואז לבצע תיקוף והתאמות של הנתונים. באמצעות QuMiC, וויפרו יכולה במהירות להגדיר תהליכים עסקיים של מצבים סופיים, להוריד, להוסיף, לשנות ולהעלות תצורות לסביבות של הענן של אורקל עבור לקוחותיה בלחיצה על לחצן.


אודות וויפרו בע"מ
וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-170,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.


אודות Oracle PartnerNetwork
Oracle PartnerNetwork (OPN) היא תוכנית השותפים של אורקל שמעניקה לשותפים יתרון מובדל כדי לפתח, למכור וליישם פתרונות של אורקל. OPN מציעה משאבים להכשרה ותמיכה בידע מתמחה במוצרים והפתרונות של אורקל והתפתחה כדי להכיר בתיק המוצרים, בסיס השותפים וההזדמנויות העסקיות הגדלים של אורקל. גורם מפתח בשיפורים האחרונים ב-OPN הוא היכולת של השותפים לקבל הכרה ותגמול על ההשקעה שלהם בענן של אורקל.


שותפים שמעורבים עם אורקל יוכלו לבדל את המומחיות וההצלחה שלהם בענן של אורקל אצל הלקוחות באמצעות תוכנית הענן של OPN - תוכנית חדשנית שמשלימה את הרמות של תוכניות OPN הקיימות באמצעות רמות של הכרה והטבות הדרגתיות עבור שותפים שעובדים עם הענן של אורקל. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.oracle.com/partners.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il