TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס המשקיעים הבינלאומי השנתיAxis Tel Aviv 2019


Ed Frank & Dixon Doll
מנהל החדשנות של Societ'e Generale: "עברתי לישראל לבחון השקעות בתחומי הסייבר, הפינטק וה-IT "

20 סטארט-אפים ישראלים נחשפו בפני עשרות משקיעים בכירים מ-20 מדינות בכנס Axis Tel Aviv
הסטארט-אפים הציגו את פתרונותיהם בתחומים: חוויית הלקוח, חקלאות, רפואה דיגיטלית, Fintech & Mobility, עתיד עולמות העבודה והעסקים.


Dixon Doll, יו"ר איגוד קרנות ה-VC האמריקאי לשעבר ומייסד קרן Impact vc: "תעשיית ההון סיכון בישראל חזקה וגדלה בקצב בריא ומרשים"


אד פרנק, מנכ"ל Axis Innovation: "בזכות ההזדמנויות שנפתחות בפני באי הכנס להכרות אישית בין יזמים ישראלים למשקיעים זרים, אני מאמין שנהנה ושנעשה עסקים משמעותיים, מעניינים וטובים לכולנו"

20 חברות סטארט-אפ ישראליות שנבחרו מתוך כ-150 חברות, זכו להשתתף ביום ה' האחרון בכנס המשקיעים הבינלאומי השנתי כנס Axis Tel Aviv 2019, שנחשב לאירוע הדגל של חברת Axis Innovation והתקיים זו השנה ה-6 ברציפות במרכז פרס לשלום וחדשנות. בכנס האקסקלוסיבי נפגשו עשרות משקיעים ובכירים מתעשיית החדשנות העולמית, עם עשרות סטארט-אפים ישראליים, שנמצאים בתהליכי גיוס כספים ופריצה לשווקים בחו"ל.


Axis Innovation אשר מקיימת כבר שנים קשרים ענפים עם משקיעים ברחבי העולם ועם יזמים ישראליים, מתמחה בהפקת כנסי בוטיק שמהווים הזדמנות למפגש אישי בלתי אמצעי, לימוד ונטוורקינג בין גורמים מובילים באקוסיסטם היזמי העולמי והישראלי לסטארט-אפיסטים הישראלים, בסביבה המעודדת יצירת קשרים לצרכי השקעה ושיתופי פעולה.

כנס Axis Tel Aviv חולק השנה לפאנלים ב-5 תחומי ענין: השפעה על חוויית הלקוח, להמציא מחדש את החקלאות, אוטומציה ברפואה הדיגיטלית, Fintech & Mobility, ועתיד עולמות העבודה והעסקים. רשימת הסטארט-אפים שנבחרו השנה להציג את פיתוחיהם הטכנולוגיים במסגרת Pitch שאחריו ענו על סבב שאלות של אנשי הפאנל הרלוונטי בכל תחום, שכלל משקיעים בכירים מקרנות הון סיכון ותאגידים בינלאומיים, כללו גם את:

HiGrade – חברת אגטק שפיתחה מכשור מבוסס ראיה מלאכותית המתחבר לאפליקציה סלולרית בעלת יכולת אנליטית, שמאפשרת לכל אדם למדוד בעצמו ברמת דיוק גבוהה את איכות הקנאביס ורמות ה-THC בו.
Pruvo – חברת תיירות שמאפשרת להזמין חדר שכבר הוזמן במלון, במחיר נמוך יותר.
Konnecto – שירות מתקדם לתאגידים בתחום המודיעין השיווקי המבוסס על איסוף מידע פרסונלי על הלקוח, המאפשר הכרות מעמיקה עם סגנון הצריכה שלו וחשיפתו למוצרים בדרך השיווקית המתאימה לו.
Hargol – סטארט-אפ שמציע פתרונות לסכנת הרעב בעולם, באמצעות פיתוח שיטות לגידול חרגולים בכמויות מסחריות בחוות מנוטרות, לצורך ייצור חלבונים לתעשיית המזון.


Eyecontrol - סטארט-אפ שפיתח מכשור לביש מבוסס בינה מלאכותי ראשון מסוגו, אשר עוקב אחר תזוזת העיניים ובכך עוזר לחולים במחלות ניוון קשות, כמו ALS, שבץ או פגיעות מוח, לתקשר עם סביבתם.

הכנס נפתח בדבריו של אד פרנק, מנכ"ל Axis Innovation שאמר בין היתר, "בחרנו 20 סטארט-אפים שחשבנו שהכי מתאימים להציג את מה שקורה בעולם היזמות הישראלי בפני המשקיעים הבינלאומיים, שרבים מהם הגיעו לישראל בפעם הראשונה. בזכות ההזדמנויות שנפתחות בפני באי הכנס להכרות אישית בין היזמים הישראלים והמשקיעים הזרים, אני מאמין שנהנה ונעשה עסקים משמעותיים, מעניינים וטובים לכולנו".

Yevs Benchimol, מנהל מעבדות החדשנות של הבנק הצרפתי Societ'e Generale, ואחד המשקיעים הבכירים שנכחו בכנס אמר: "בחודשים האחרונים עברתי לישראל במטרה לבחון השקעות ושיתופי פעולה באקוסיסטם הישראלי בעיקר בתחומי הסייבר, הפינטק וה-IT ואני מקווה שזו פעילות שתצמח ותתפתח יפה. יש לישראל הרבה מה להציע בתחומים אלה".

Dixon Doll, מייסד קרן Impact vc ולשעבר יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון האמריקאי, שגם ייסד את קרן DCM שהשקיעה ב-15 חברות שהפכו ל"חד קרן", נחשב לאחד מבכירי תעשיית ההון סיכון העולמית, שהיה אחד הדוברים המרכזיים בכנס אמר: "השנה האחרונה היתה הטובה ביותר מעולם לתעשיית ההון סיכון העולמית וזה נהדר ליזמים, שהצליחו לגייס ממשקיעים מעל ל-200 מיליארד דולר שהושקעו ב-13,400 חברות. תעשיית ההון סיכון האמריקאית כמובן מובילה עם השקעות של כ-100 מיליארד דולר בשנה האחרונה, אבל גם סין הופכת לכוח משמעותי עם עלייה מרשימה בהשקעות לכ-70 מיליארד דולר.


אין ספק שתעשיית ההון סיכון בישראל, שגייסה בשנה שחלפה כ-6.5 מיליארד דולר, היא חזקה וגדלה בקצב בריא ומרשים וזה מדהים. עם זאת, ישראל מדורגת רק במקום ה-25 בעולם מבחינת שילוב נשים ויש לה עוד דרך ארוכה לשיפור המצב. אם הייתי צריך להתחיל הכל מחדש שוב, כנראה הייתי פונה לתחומי הבריאות והמדע, קורים שם דברים מרתקים. זו הפעם השלישית שאני מגיע לכנס Axis Tel Aviv ואני נהנה פה מכל רגע".

בין הדוברים המרכזיים שנאמו בכנס והמשקיעים שבחנו השקעות בסטארט-אפים הישראליים: דורון חמו, בכיר במשרד הכלכלה, Gerald Ostrov, יו"ר ומנכ"ל לשעבר ב-Bausch & Lomb ובכיר לשעבר בג'ונסון & ג'ונסון, Dixon Doll-מייסד קרן Impact VC ולשעבר יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון האמריקני, שותפה בקרן Fox Rothschild, יו"ר PubliGroup, נציג קרן ההשקעות הגרמנית NRW Invest, מנהלי החדשנות והמו"פ של מרצדס ויונדאי בתל אביב, ומנהלים בכירים מקרנות ותאגידים מ-18 מדינות, בהן גם ארה"ב, בריטניה, גרמניה, רוסיה, פולין, הולנד, סין, הונגריה, קפריסין, הודו, ברזיל ועוד...

את כנס המשקיעים הבינלאומי Axis Tel Aviv ארגנה חברת Axis Innovation אשר מתמחה ביצירת קשרים עסקיים בין משקיעים ותאגידים בינלאומיים לבין הסטארט-אפים הטכנולוגיים הבולטים בעולם. הניסיון, הקשרים וההיכרות המעמיקה והנרחבת של Axis Innovation עם מגוון רחב של סקטורים ותעשיות ברחבי העולם, מאפשרים לה לזהות את הצרכים של כל הצדדים הלוקחים חלק באקוסיסטם הטכנולוגי ולהוביל אותם לעסקאות שמניעות את גלגלי החדשנות בעולם.

לאתר כנס :Axis Tel Aviv https://www.axistelaviv.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il