TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נציגת SAS בישראל, MIA ANALYTICS מקימה יחידה למניעת הונאות דיגיטליות


MIA ANALYTICS
ארגונים מפסידים בשנה כ-3.7 מיליארד דולר בשל הונאות. עפ"י איגוד חוקרי ההונאות: "ארגונים שלא נערכים בהתאם, סובלים מהפסדים כפולים".
נציגת SAS בישראל, ANALYTICS MIA מקימה יחידה ללחימה בהונאות דיגיטליות. בשלב זה תמנה היחידה עשרה מומחים והיא צפויה לגייס מומחים נוספים בהמשך. היחידה תהיה חלק מקבוצתSAS Financial Security Solutions, בראשה עומד פליקס מילקין. לקבוצה נסיון רב בניטור פעילות חריגה של הלבנת הון והונאות בארגונים המובילים בישראל ובמדינות נוספות. הקבוצה מעסיקה מומחים ממגוון דיסציפלינות כגון מהנדסי ומדעני נתונים, מפתחי תוכנה, מומחים עסקיים ועוד. הקבוצה הישראלית נחשבת איכותית ויצירתית מאד והביאה פתרונות ייחודיים לשוק כגון ניבוי מוקדם של דפוסי הלבנת הון.

על פי הערכה של איגוד חוקרי ההונאות (ACFE), ארגונים מאבדים מידי שנה עד 5 אחוזים מהרווחים שלהם בשל הונאה בצורותיה השונות. בחישוב השנתי, הפסד זה מסתכם בכ-3.7 מיליארד דולר. לפי אותה הערכה, ארגונים שלא נערכים בהתאם, סובלים מהפסדים כפולים. דוגמא לכך ניתן לראות בפרשת ההונאה בבנק לאומי, שם הגיש הבנק תלונה במשטרה על כך שאלמונים מבצעים העברות טלפוניות מחשבונות של לקוחות הבנק במירמה, תוך שימוש בפרטי הלקוחות וחשבונות הבנק שלהם שהושגו במירמה והתחזות לאחר, בהיקף של כ-200 אלף שקל החל מחודש דצמבר 2005.

"התמודדות עם ההונאות אינו אתגר פשוט. ארגון יכול ליפול קורבן למגוון רחב של סוגי הונאות: סייבר, מעילות עובדים (Insider), הונאות בתהליכי רכש, הונאות בחדרי מסחר, הונאות מאורגנות על ידי גורמי פשיעה והרשימה ארוכה. המענה הנכון לאתגרים האלה כרוך בהבנה המעמיקה של גורמי סיכון ושילוב של הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר", כך מסר פליקס מילקין, מנהל יחידת מניעת הונאות בחברת MIA ANALYTICS, נציגתה הבלעדית של SAS העולמית בישראל. לדבריו: "הפתרונות שאנו מיישמים מבית SAS משלבים שימוש בכלי ניתוח מתקדמים, מאפשרים לארגונים לזהות אירועים חשודים בזמן אמת, לקצר משמעותית את הטיפול במקרי ההונאה וכמובן למזער נזק כספי ופגיעה במוניטין של הארגון".

מתודולוגיה של SAS דוגלת בחינה המשלבת מספר עולמות תוכן של DATA בהם ניתן לגלות קשרים נחבאים בין גורמים שונים כגון עובדים ולקוחות הבנק או סוכן ביטוח ומבוטח צד ג' במקרה של חברת ביטוח. מתודולוגיה של SAS הנה למעשה גישה היברידית (Hybrid Approach), המתבססת על ניתוחים מתקדמים, המשלבים למידה ממוחשבת, AI, תורת הגרפיים, ניתוח רשתות, ניתוח טקסט בנוסף לטכניקות מסורתיות כגון חוקים או תרחישים עסקיים.

עוד הוסיף פליקס כי "יחידת ההונאה המשתמשת ביכולות האינטליגנציה המלאכותית, המשולבות לתוך מערך הפתרונות של SAS, תסייע לארגונים להישאר צעד קדימה בכל הקשור למאבק בהונאות ולהבטיח כי הפגיעה בהם, תהיה מינימלית ואף ניתנת למניעה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il