TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קידוח לרציו פטרוליום בגיאנה


איתי רפאל מנכל רציו פטרוליום
אקסון מוביל, מפעילת בלוק קייצ'ור שבאגן גיאנה, הודיעה לרציו פטרוליום על החלטתה לבצע קידוח אקספלורציה בבלוק

איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום: מדובר באבן דרך משמעותית ביותר. החלטתן של אקסון והס, השותפות להצלחה הפנומנלית של התגליות בגיאנה הנאמדות בלמעלה מ- 5 מיליארד חביות נפט, לבצע קידוח בבלוק קייצ'ור המשותף להן ולרציו פטרוליום, היא ללא ספק אירוע מהותי וחיובי מאוד בחייה של רציו פטרוליום.

רציו פטרוליום, המתמחה בחיפושי גז ונפט בחו"ל, מדווחת על התפתחות משמעותית בגיאנה. זאת לאור החלטת אקסון לבצע קידוח אקספלורציה בבלוק קייצ'ור. לרציו פטרוליום החזקה של 25% מהזכויות בבלוק. אקסון, מפעילת הבלוק מחזיקה 35%, הס 15% והשותף המקומי 25% מהזכויות בבלוק.


אקסון, מפעילת בלוק קייצ'ור שבאגן גיאנה, הודיעה לרציו פטרוליום על החלטתה ועל החלטת הס לבצע קידוח אקספלורציה בבלוק. זאת לאחר פיענוח הסקר הסייסמי שבוצע על שטח של כ- 40% מהבלוק. עפ"י הודעת אקסון, הקידוח יתבצע בחלק הדרומי של הבלוק, בסמוך לבלוק סטברוק שבו כבר נמצאו 12 תגליות בהיקף של למעלה מ- 5 מיליארד חביות. החלטת אקסון התקבלה לאחר שזוהו בבלוק מספר מטרות/Leads בשלבי בשלות שונים.

איתן אייזנברג, גיאולוג רציו פטרוליום, מציין כי זו הודעה משמעותית ביותר לרציו פטרוליום. בשנת 2012 הגשתי את בקשתנו לקבלת זכויות בבלוק קייצ'ור מתוך אמונה שאגן גיאנה-סורינאם ייהפך לאגן מפיק. מאז ועד היום נתגלו בבלוק הסמוך 12 שדות נפט. תגליות אלו מגדילות את הסיכויים למציאת נפט בבלוק קייצ'ור.

איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום מציין כי מדובר באבן דרך משמעותית ביותר. החלטתן של אקסון והס, השותפות להצלחה הפנומנלית של התגליות בגיאנה הנאמדות בלמעלה מ- 5 מיליארד חביות נפט, לבצע קידוח בבלוק קייצ'ור המשותף להן ולרציו פטרוליום, היא ללא ספק אירוע מהותי וחיובי מאוד בחייה של רציו פטרוליום.


בלוק קייצ'ור ממוקם מצפון לבלוק סטברוק ומשתרע על שטח של כ- 13,535 קמ"ר. באגן גיאנה - סורינאם הפרוספקטיבי, התגלו עד כה 12 תגליות נפט בהיקף של למעלה מ- 5 מיליארד חביות נפט.
רציו פטרוליום, שהחלה את פעילותה בשנת 2012, עוסקת בחיפוש, פיתוח והפקה (E&P) של נפט גז טבעי מחוץ לישראל. השותפות מחזיקה ברישיונות לחיפוש נפט בגיאנה וסורינאם שבדרום אמריקה, וכן מחזיקה בזכויות נוספות בפיליפינים, באירלנד ובמלטה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il