TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכשרה חברה לביטוח תשקיע כ-15 מיליון ש"ח בחברת SoftWheel*


שמעון מירון מנכל הכשרה חברה לביטוח
הכשרה חברה לביטוח תשקיע כ- 15 מיליון ש"ח בחברת סופטוויל (SoftWheel) הישראלית המפתחת גלגלים לתעשיית הרכב והניידות האישית (personal mobility)*

סופטוויל הוקמה ב־2011 על ידי גלעד וולף, אחישי סרדס , סמנכ״ל הפיתוח ודניאל בראל המנכ"ל. החברה פועלת בפיתוח מערכות גלגלים חדשניות לתחום הרכב והניידות האישית. סופטוויל מביאה עימה מהפכה בתחום הרכב החשמלי וההיברידי.


הטכנולוגיה מאפשרת פלטפורמה מודולארית, הגדלת שטח השימוש ברכב, הפחתה במשקל וחיסכון באנרגיה ובכך מיעלת באופן משמעותי הנסיעה ברכב. הפתרון החדשני של סופטוויל מאפשר לפנות את שטח השלדה ולהכניס לפינות הרכב את כל מערכות הרכב החיוניות – הנעה חשמלית, תמסורת, בולמי זעזועים, בלמים ונותן קבלת נתונים ותובנות על מצב הרכב בנסיעה על ידי הטמעת מערכות חיישנים מתקדמות.


בתחום הניידות האישית סופטוויל מפתחת ומייצרת גלגלים מתקדמים אשר משלבים בולמי זעזועים ומנועים המשפרים את איכות חייהם של נכים על כיסאות גלגלים בכל העולם. פתרונות הממומנים גם על ידי חברות ביטוח וממשלות ברחבי העולם כמוצר רפואי מוביל.

הכשרה חברה לביטוח הנה חברת הביטוח הראשונה המשקיעה בסופטוויל והיא מצטרפת למשקיעים מוסדיים ואסטרטגיים בינלאומיים נוספים. הכשרה תשקיע כ-15 מיליון ש״ח בסופטוויל.

מהכשרה ביטוח נמסר כי עסקאות אלו נועדו להשביח את פורטפוליו ההשקעות הנוכחי של החברה ולתת ערך מוסף במצבי שוק שונים. בהמשך לאסטרטגיה שהושקה בחברה, מתעתדת הכשרה להקצות עוד סכומים ניכרים בהשבחת פורטפוליו ההשקעות שלה. בין היתר באמצעות השקעה בנדל"ן, קרנות השקעה, ומגוון עסקאות ריאליות.

לדברי שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "מהלך ההשקעה בחברת סופטוויל הוא חלק בלתי נפרד ממדיניות החברה והאסטרטגיה להרחיב את אפיקי ההשקעה של החברה. בין ההשקעות שבוצעו כבר בעבר ניתן למנות את שת"פ עם אלקטרה נדל"ן בהשקעות "מולטי פמילי" בחו"ל רשת מלונות בראון ועוד. אנו מברכים על חתימת העסקה ובטוחים שההשקעה תביא לשגשוג והצלחה של כל הצדדים השותפים לה".
דניאל בראל, מנכ"ל סופטוויל אמר כי: "הכשרה ביטוח הנה גוף מוסדי חשוב והצטרפותה מהווה נדבך חשוב באמון של הגופים המוסדיים הישראלים בסופטוויל. דבר שללא ספק יחזק את קצב הגדילה של סופטוויל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il