TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

OurCrowd תארח בירושלים כ-15,000 משקיעים ויזמים מכל העולם במסגרת ועידת ההשקעות הגדולה בתולדות ישראל


ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd
משקיעי OurCrowd מייצגים הון מנוהל של 5 טריליון דולר

בתחילת חודש מרץ הקרוב 'תיכבש' ירושלים על ידי אלפי משקיעים ויזמי היי-טק מכל רחבי העולם שיגיעו לישראל לכנס העולמי של OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית ומשקיעת ההון סיכון הפעילה ביותר בישראל.


בכנס, שיתקיים ב-7 במרץ בבנייני האומה בירושלים, ישתתפו כ-15,000 אורחים רשומים, כולל 130 משלחות מארה"ב, מזרח אסיה, אוסטרליה, אירופה, דרום אמריקה – והוא צפוי להירשם ככנס ההשקעות הגדול ביותר בתולדות ישראל. כן יגיעו מאות כתבים וצוותי טלוויזיה מכל העולם לסקר את האירוע. אלפי המשתתפים ישהו בארץ למעלה משבוע שבמהלכו ישתתפו במפגשים עם צמרת ההיי-טק הישראלי ועם יזמים ויבקרו במוקדי הפיתוח המרכזיים של התעשייה המקומית.


בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd רשומים 30,000 משקיעים כשירים מ-150 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים. רבים מהם יעשו את דרכם לכנס בירושלים. בין המשקיעים הבולטים ב-OurCrowd ניתן לציין את UOB מסינגפור, CITIC מסין, Bangkok Bank מתאילנד וKEB Hana - מדרום קוריאה. משקיעי OurCrowd מייצגים הון מנוהל של 5 טריליון דולר שיחפשו במהלך הכנס הזדמנויות השקעה בחברות טכנולוגיה ישראליות וגלובליות.


נושא הכנס – "סטארט-אפים מטביעים חותם (אימפקט) גלובאלי" והוא יציג בפני המשקיעים את העוצמה הבלתי רגילה הטמונה בטכנולוגיות פורצות דרך לחולל שינוי משמעותי בעולם, דהיינו השקעות אימפקט שמצילות חיים או משפרות את איכות החיים.


ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: "הכנס יעלה על נס את האופן שבו סטארט-אפים מסוגלים לרתום את הידע והחדשנות שלהם כדי להתמודד עם האתגרים הקריטיים והמורכבים שעמם מתמודדת החברה האנושית כיום במציאות הגלובאלית. הכנס יהווה הפגנת כוח של הטכנולוגיה הישראלית והזדמנות פז עבור משקיעים שמחפשים את המיטב שיש לסטארט-אפ ניישן להציע כיום".


בין בכירי הדוברים שיישאו נאומים בוועידת ההשקעות:
רון פישר – נשיא סופטבנק הולדינגס וסגן יו"ר ספרינט בנושא: כיצד סטארט-אפים בשלים מסוגלים לפתור אתגרים גלובאליים ?
דויד בונדרמן – שותף מייסד של קרן הפרייבט אקוויטי TPG (הון מנוהל של 88 מיליארד דולר) בנושא: כיצד הקמתי את קרן האימפקט הגדולה בהיסטוריה ?
ד"ר קירה רדינסקי-’ דירקטורית מדע נתונים ומדענית ראשית ב-eBay ישראל בנושא: רתימת חקר האוכלוסייה לפיתוח פתרונות בריאות גלובליים

פרופ' דניאל כהנמן- סופר וכלכלן חתן פרס נובל בנושא: התנהגותם של יזמי אימפקט
נוסייר (נאס) יאסין- יזם ובלוגר פייסבוק מוביל בנושא: מה מניע את הקידמה ברחבי העולם

הרצאות המליאה, המסלולים השונים, מתחמי התצוגה הטכנולוגיים ולמעלה מ-100 הדוכנים בכנס יתמקדו במגוון רחב של טכנולוגיות ופריצות דרך בשווקים וורטיקליים וביניהם: רפואה דיגיטלית מצילת חיים, אג-טק לשיפור הפריון החקלאי, מהפיכת הקנאביס, ספורט-טק, אבטחת סייבר למכוניות אוטונומיות, רחפנים לסיוע באירועי אסון ועוד.


ברוח האימפקט של האירוע, תפריט הכיבוד יכלול המבורגרים על בסיס צמחי ונקניקיות טבעיות פרי פיתוח של הסטארט-אפ Beyond Meat. ב- OurCrowd מציינים כי כל שאריות המזון מהאירוע ייתרמו לאוכלוסיות במצוקה באמצעות ארגון לקט ישראל.


OurCrowd, שהוקמה ב- 2013, גייסה יותר מ-900 מיליון דולר והשקיעה ביותר מ-170 חברות וקרנות, שני שליש מהן ישראליות. OurCrowd רשמה בשש השנים מהקמתה 29 אקזיטים מתוכם 10 בשנת 2018.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il