TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תחרות "השף הצעיר" של S. Pellegrino יוצאת לדרך


אוראל קמחי צילום אמיר מנחם
התחרות העולמית של מותג המים S. Pellegrino שהזניקה את הקריירה של כמה מהשפים המובילים בישראל, חוזרת בפעם הרביעית במטרה לגלות את השפים הצעירים המבטיחים ביותר בעולם
תחרות "השף הצעיר" היא אחת התחרויות הנחשבות בזירה הקולינריה הבינלאומית ומתקיימת זו הפעם ה-4 במתכונתה הנוכחית. התחרות שמה דגש על כישרון, יצירתיות ואותנטיות שבאים לידי ביטוי בחומרי גלם מקומיים איכותיים, סגנונות בישול ופרזנטציה הייחודית לכל שף.

על התחרות חתום המותג סן פלגרינו, מותג המים היוקרתי האיטלקי שחרט על דגלו קידום חדשנות ויצירתיות קולינרית.

בין המשתתפים הישראלים בתחרויות העבר ניתן למנות את השף אוראל קמחי (פופינה), דיוויד פרנקל (פרונטו), שיראל ברגר (OPA), עידן פרץ (יריחו, ק-פה הנוי) ובן שירי (מסה).
בשלבי התחרות המוקדמים שנערכו בישראל שפטו שפים ישראלים מובילים כגון חיים כהן, מאיר אדוני, שלום קדוש ועוד.

בגמר התחרות של שנת 2018 שנערך במילאנו, זכה השף היפני Yasuhiro Fujio, עם מנה מנצחת בשם "ברחבי הים" (across the sea), שזכתה לתגובות נלהבות מצוות השופטים שהורכב משורה ארוכה של שפים מובילים מרחבי העולם.

התחרות השנה תערך במתכונת שונה מעט מהשנים הקודמות בחלוקה ל-12 אזורים גיאוגרפיים ברחבי העולם כשישראל מתחרה בשלוש מדינות נוספות ספרד, פורטוגל ויוון כחלק מהאזור האיברי והים התיכון.

בכל תחרות אזורית יחולקו בין המשתתפים ארבעה פרסים: הזוכה שיעלה לגמר במילאנו ויזכה בתואר השף הצעיר האזורי, Fine dining lovers award למנה הכי נכונה לשיתוף והנאה עם אחרים, social responsibility award למנה שמייצגת בצורה הטובה ביותר את עקרון הקיימות ו-Aqua panna award למנה המשלבת בצורה הטובה ביותר חיבור בין תרבויות שונות.

הרישום לתחרות ייפתח ב-4 לפברואר וימשך עד ל-30 באפריל באתר של סן פלגרינו (https://www.sanpellegrino.com/). על הנרשמים לעמוד בשורה של תנאים המפורטים באתר וכוללים בין היתר: ניסיון של לפחות שנה במסעדות, היותם מתחת לגיל 30, שליטה בשפה האנגלית, יכולות טכניות מפותחות, יצירתיות ויכולת להבעת העצמי בצלחת.

במהלך חודש מאי, 10 מהמתמודדים שיעברו את שלב הרישום, יבחרו על ידי צוות שיפוט להגיע לשלב הגמר המקומי ומתוכם זוכה אחד מאושר שיזכה לקחת חלק בגמר האזורי שיערך בספרד ולהתחרות על האפשרות להעפיל לגמר העולמי שיערך במילאנו.

בניגוד לשנים קודמות, לכל מתמודד שיגיע לחצי הגמר יהיה מנטור שהוא השף מהמסעדה שלו שילווה אותו בהמשך התחרות



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il