TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איתמר מדיקל מגייסת 11.5 מיליון דולר בהנפקה פרטית


איתמר מדיקל
עיקר סכום הגיוס יתקבל ממשקיעים אמריקאים
איתמר מדיקל (ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה בדגש על שוק הקרדיולוגיה, הודיעה היום כי התקשרה בהסכמים לגיוס של 11.5 מיליון דולר באמצעות הנפקה פרטית במחיר של 1.1693 שקל למניה רגילה, או 9.55 דולר לתעודת פיקדון אמריקאית (ADS), אשר כל אחת מהן מייצגת 30 מניות רגילות.

מתוך ה-11.5 מיליון דולר, 8 מיליון דולר יתקבלו מרכישת תעודות פיקדון (ADS) ממשקיעים אמריקאים בהם קרן בניהולה של חברת Deerfield Management, וכן מהקרנות Triple Gate Capital, West Elk Partners ו-Alpha Capital Anstalt, בעוד יתרת 3.5 מיליון דולר יתקבלו באמצעות הנפקת מניות רגילות למור בית השקעות.

השלמת העסקה כפופה לרישום ולתנאים מקובלים נוספים, בכללם (1) בכל הקשור למשקיעים האמריקאים (א) הגשת 20-F על ידי החברה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) תחת הוראה 1934 לרישום תעודות הפיקדון האמריקאיות (ADS) במסגרת תוכנית ה-ADR, עם כניסתה לתוקף ו-(ב) הפיכת תעודות הפיקדון (ADS) לכשירות והתחלת המסחר בהן בנאסד"ק ו- (2) בכל הקשור למשקיע הישראלי קבלת אישור לרישום למסחר מבורסת תל אביב. בעוד שהחברה צופה כי השלמת עסקת ההשקעה על ידי המשקיעים הישראלים תתאפשר במהלך השבועות הקרובים, אין ביטחון באשר למועד בו תושלם ההשקעה מצד המשקיעים האמריקאים זאת לאור, לצד צורך אישור ה-SEC, ההשבתה הנמשכת בממשל האמריקאי.

הכסף שיגויס ישמש בעיקר להאצת הצמיחה בהכנסות החברה, באמצעות הרחבת פעילויות המכירה והשיווק.

הודעה זו אינה מהווה הצעה למכור או שידול לקנות את ניירות הערך של החברה בארה"ב או בישראל.
ניירות הערך של החברה, כאמור לעיל, טרם נרשמו למסחר בהתאם לחוק ניירות הערך של 1933, בהתאם לתיקון, או לחוקי ניירות ערך בארה"ב או בישראל, ואין להציע או למכור אותן בארה"ב, או לחשבונות של אזרחים אמריקאים, אלא בהמשך לרישומן בהתאם לחוק ניירות ערך של 1933 ובכפוף לחוקי ניירות ערך של ארה"ב.

אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מאז היווסדה במחקר ובפיתוח של מכשור רפואי לא פולשני לצורכי דיאגנוסטיקה מבדלת, לרבות בתחום הרפואה הקרדיולוגית ובתחום הפרעות הנשימה. שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על פיתוח ייחודי של החברה, הם ה-WatchPAT™ מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה, וה-EndoPAT™ המכשיר היחיד המאושר על ידי ה-FDA בארה"ב לבדיקת תפקוד האנדותל (תפקוד עורקים), ולהערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ולמחלות קרדיווסקולריות אחרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il