TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בי קומיונקיישנס


בי קומיונקיישנס
מינוי מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון חדש

ביום 16 בינואר 2019, החליט דירקטוריון החברה על מינויו של עו"ד עמי ברלב, יו"ר דירקטוריון החברה, לתפקיד מנכ"ל החברה. מר ברלב יחליף את מנכ"ל החברה הנוכחי, מר דורון תורג'מן, אשר מסיים את תפקידו בחברה.


בד בבד עם מינויו של מר ברלב כמנכ"ל החברה, החליט דירקטוריון החברה על מינויו של מר שלמה זוהר, דירקטור בחברה, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון במקומו של מר ברלב, אשר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה.

המנכ"ל הנכנס ויו"ר הדירקטוריון היוצא, עו"ד עמי ברלב, ציין: "דירקטוריון החברה מביע את הערכתו העמוקה למנכ"ל החברה היוצא, מר דורון תורג'מן. לאורך שנים ארוכות דורון הוביל את החברה להישגים משמעותיים ושימש כאחד מהמנהלים המובילים בתחומו תוך הפגנת יושרה ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. דורון הוא אדם ומנהל ייחודי ותרומתו לחברה לא תסולא בפז.


כמו כן, אנו נרגשים לבשר על מינוי של מר שלמה זהר כיו"ר הדירקטוריון. אנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונו העשיר של שלמה יתרום משמעותית לחברה ולליווי האתגרים העסקיים העומדים בפניה. שמו של מר זהר הולך לפניו, הן בתחום הפיננסי והן בתחום הממשל התאגידי ודירקטוריון החברה מברך על מינויו."

יו"ר הדירקטוריון הנכנס, מר שלמה זהר, ציין: "בהיותי דירקטור מכהן בחברה, אני שמח על קבלת תפקיד יו"ר דירקטוריון החברה. ביחד עם הנהלת החברה נתמודד עם האתגרים והמשימות העומדים לפתחי החברה."
המנכ"ל היוצא, מר דורון תורג'מן, הוסיף: "לאור הנסיבות שנוצרו עם תוצאות הליך המכירה שניהלה אינטרנט זהב ופורסמו ביממה האחרונה, החלטתי יחד עם דירקטוריון ביקום על סיום תפקידי, כמנכ"ל החברה, במטרה להתמודד עם האתגרים העומדים בפני אינטרנט זהב, וזאת לאחר שירות ומחויבות לאורך שנים רבות בביקום. אין לי ספק ששלמה זוהר ועמי ברלב יצליחו להוביל את ביקום בהצלחה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il