TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שופט בדימוס: צו איסור פרסום על הפרשה מיותר ומזיק. תמיד היו דילים וקליקות בבחירת שופטים, והאלטרנטיבה - גרועה יותר


עו''ד דניאל ארנסט - צלמת דידי טוכטרמן
לדבריו, כאשר מוטל צו איסור פרסום, כל מי שקשור וכל מי שמקושר יודע מה קורה – וכל יתר עם ישראל עסוק בספקולציות

השופט בדימוס דניאל ארנסט טוען כי הסערה סביב מערכת המשפט בימים האחרונים פוגעת קשות באמון הציבור – בעיקר בגלל איסור הפרסום המיותר שהוטל עליה.


לדבריו, כאשר מוטל צו איסור פרסום, כל מי שקשור וכל מי שמקושר יודע מה קורה – וכל יתר עם ישראל עסוק בספקולציות. אין דרך יותר שלומאלית ויותר שוחקת אמון מהדרך הזו.


"כל הסערה הנוכחית סביב המינויים היא סתם סנסציה, והגיע הזמן להסיר את איסור הפרסום".
בהמשך לדבריה של השופטת בדימוס דורית בייניש שהתראיינה בנושא, אומר השופט בדימוס ארנסט כי "תמיד היו דילים בבחירת שופטים, תמיד הייתה מסחרה של 'תן לי למנות את השופט הזה והזה – ותעזור לי למנות את המקורבים לי במקומות שאני חפץ בהם'. הדילים תמיד היו סביב העדפה, או פוליטית, או מגדרית, או אתנית. זה לא אומר שזה מושחת. אין שיטה שאין בה דילים ולחצים".


"ראו מה קורה בארה"ב, שם השיטה היא של מינויים פוליטיים – ואז ההכרעות שלה יוצאות לגמרי עקומות. אתה יכול להיתפס בחלק ממדינות בארה"ב שלוש פעמים מעשן מריחואנה ולהיכנס לכל החיים לכלא".
"אני מכיר הרבה שיטות לבחירת שופטים בהרבה מדינות, והמערכת בישראל היא הטובה והנקייה מכולן. בשנים האחרונות המערכת עושה בדיקת עומק אמיתית, עם בדיקה פסיכולוגית של שופטים. אין כמעט ארצות שעושות את זה. נכון, בכל אלף תפוחים תמיד יימצא אחד רקוב. אין דרך מושלמת, אבל דווקא בתקופה האחרונה, כשאין יותר קליקות – כל אחד מושך לכיוון שלו – וככה יוצא שהמינויים מאד מגוונים ולא מפלים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il