TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ניוסקייל ו-JAEC מסכימות לבדוק התקנה של SMR בירדן


NuScale
ניוסקייל ו-JAEC חותמות על מזכר הבנות לבדיקת היכולות והתועלות הייחודיות של ה-SMR של ניוסקייל עבור ירדן

ניוסקייל פאוור הודיעה היום שהיא חתמה על מזכר הבנות עם הוועדה לאנרגיה אטומית של ירדן (JAEC) להערכה של תחנת הכוח הגרעינית עם הכור המודולרי הקטן (SMR) של ניוסקייל לשימוש בירדן. ההסכם ממשיך להציג לראווה את העניין הבינ"ל העצום בטכנולוגיה הגרעינית החדשנית של ניוסקייל.


JAEC היא הגוף הממשלתי שמוביל את הפיתוח והיישום של האסטרטגיה הגרעינית ומנהל את התוכנית הגרעינית של ירדן. באמצעות מזכר ההבנות הזה, ניוסקייל ו-JAEC ישתפו פעולה בביצוע הערכת ישימות משותפת של ה-SMR של ניוסקייל, שישכיל את ההחלטה של JAEC בנוגע להתקדמות בפרויקט כחלק מהתוכנית של ירדן לבנות תחנות כוח גרעיניות.


"כשירדן שוקלת את העתיד האנרגטי שלה, אני בטוח שבזכות תכונות העמידות והבטיחות ללא משתווים של טכנולוגיית ה-SMR של ניוסקייל אנחנו השותף האידיאלי ליעדי האנרגיה הגרעינית של הממלכה", אמר ג'ון הופקינס, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של ניוסקייל פאוור. "אנחנו מצפים לשימוש בהסכם כדי להציג לראווה את היכולות הייחודיות, היתרונות בעלויות והגמישות של ה-SMR שלנו, שמראים כולם איך הטכנולוגיה הזאת תשנה את המצב בירדן".


"ניוסקייל ניצבת בחזית של טכנולוגיית ה-SMR האמריקנית", אמר ד"ר חאלד טוקן, יו"ר JAEC. "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה הזה כדי להעריך את יכולת הקיום והפוטנציאל של התקנת טכנולוגיית ה-SMR של ניוסקייל בירדן".


JAEC ניהלה את היישום של כמה פרויקטים חשובים ובולטים בירדן כולל המכלול התת קריטי, חיפוש אורניום באזור מרכז ירדן וכור המחקר וההכשרה של ירדן (JRTR) - הכור הגרעיני הראשון של ירדן. הפרויקטים הנוכחים של JAEC כוללים את כריית האורניום בירדן והפיתוח והבנייה של תחנת הכוח הגרעינית (כולל SMRs).


התכנון המדרגי עם כמה מודולים של תחנת הכוח של ניוסקייל מאפשר מידה רבה של גמישות בהתקנה במגוון רחב של יישומים חשמליים ותרמיים רגילים וייחודיים. זה כולל הפקת אנרגיה חסכונית, שעושה אותו למקור אנרגיה אטרקטיבי במיוחד לתהליכי התפלה בקני מידה שונים. ניוסקייל ראתה עניין רב בטכנולוגיית ה-SMR שלה באזורים של העולם, כמו המזרח התיכון, שבהם דלקי מאובנים הם מקור החום והחשמל להתפלה.


הטכנולוגיה של ניוסקייל היא ה-SMR הראשון והיחיד בעולם שהתכנון שלו עובר בדיקת התעדה על ידי הוועדה להסדרת פעילות הגרעין של ארה"ב, והשלמת הבדיקה של התכנון של ניוסקייל נועדה לספטמבר 2020.


אודות ניוסקייל פאוור
ניוסקייל פאוור מפתחת תחנת כוח גרעינית עם כור מים קלים מודולרי חדש כדי לספק אנרגיה לייצור חשמל, חימום אזורי, התפלה ויישומים אחרים של תהליכי חום. התכנון של הכור המודולרי הקטן (SMR) פורץ הדרך הזה כולל את NuScale Power Module™ שמיוצר במלואו במפעל ויכול לייצר 60 MW של חשמל באמצעות גרסה בטוחה יותר, קטנה יותר ומדרגית של טכנולוגיית כורי מי ליחוץ.


התכנון המדרגי של ניוסקייל - בתחנת כוח יש מקום לעד 12 מודולי אנרגיה פרטניים - מציע את היתרונות של אנרגיה ללא פחמן ומפחית את ההתחייבויות הכספיות שקשורות במתקנים גרעיניים בגודל של גיגה-ואטים. משקיעת הרוב בניוסקייל היא Fluor Corporation, חברת הנדסה, רכש, ובנייה גלובלית עם היסטוריה של 60 שנה באנרגיה גרעינית מסחרית.


המטה של ניוסקייל נמצא בפורטלנד, אורגון ויש לה משרדים בקורבאליס, אורגון, רוקביל, מרילנד, שרלוט, קרוליינה הצפונית, ריצ'לנד, וושינגטון, ארלינגטון, וירג'יניה ולונדון, בריטניה. תעקבו אחרינו בטוויטר: @NuScale_Power, פייסבוק: NuScale Power, LLC ואינסטגרם: nuscale_power.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il