TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארבעת הבנקים הגדולים בארה"ב אימצו טכנולוגיה כחול-לבן מפתח תקווה


גלאסבוקס
החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת למשתמשים אונליין ללכוד, ליצור אינדקס, לחפש, לאחזר, להציג ולהפעיל מחדש תובנות מבוססות למידה בזמן אמת מתוך נתונים הקשורים למסעות של לקוחות דיגיטליים

הישג לסטארט-אפ ניישן. טכנולוגיה מפתח תקווה הוטמעה בארבעת הבנקים הגדולים בארה"ב. גלאסבוקס ((Glassbox הישראלית שפתחה פלטפורמה מתקדמת בתחום ניהול לקוחות דיגיטליים ((Digital Customer Management הצליחה לשלב את הטכנולוגיה שלה במוסדות הפיננסיים הגדולים והמשפיעים בשוק הבנקאי בארצות-הברית. "הכניסה שלנו אל תוך ארבעת השחקנים הפיננסיים הגדולים בארה"ב הוא הישג אדיר ותו תקן שמוכיח שהטכנולוגיה שלנו היא הבטוחה והיעילה ביותר בשוק", מציין מנכ"ל החברה, ירון מורגנשטרן שמסביר את הדומיננטיות בשוק הבנקאי בארה"ב.


החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת למשתמשים אונליין ללכוד, ליצור אינדקס, לחפש, לאחזר, להציג ולהפעיל מחדש תובנות מבוססות למידה בזמן אמת מתוך נתונים הקשורים למסעות של לקוחות דיגיטליים. כך היא מאפשרת ללקוחות מקוונים חוויית הלקוח לקבל התראות אוטומטיות על מאבקי הלקוחות ועל אנומליות טכנית ולפעול עליהם.


מורגנשטרן: "הפתרון הטכנולוגי שלנו מייעל את המרחב הדיגיטאלי על ידי הפקת תובנות על הפעילות של הגולשים בזמן אמת, וזה מספק ערך רב ללקוחותינו באינטרנט ובמובייל - הודות לכך בשנה האחרונה גדלנו בצורה אקספוננציאלית והתבססנו משמעותית בשוק הפיננסי בארה"ב". עוד הוסיף כי "בשנה הבאה אנו צופים המשך צמיחה והתברגות בשווקים נוספים. כבר עכשיו אנו רואים עניין רב מצד חברות רב-לאומיות, דרג Tier 1 בטכנולוגיה שלנו – ועל כך שמחתנו".


גלאסבוקס פיתחה פלטפורמה אחידה ושיתופית שמציע פתרון כולל ליחידות העסקיות וצוותי התמיכה הטכנולוגיים – ומסייעת לייצר חוויית לקוח אופטימאלית ברשת וביישומים ניידים. גישה זו בשילוב machine learning , מאפשרת להציג תובנות אוטומטיות, שמסייעות ללקוחות להגדיל תשואה.


מלבד ארבעת הבנקים האמריקניים, תאגידים מובילים בעולם כיום נעזרים בפלטפורמה של גלאסבוקס על מנת לשפר את חוויית הלקוחות ברשת ובנייד, לזהות ולפתור קשיי ביצוע, במיקוד על תרחישי סיכון ומילוי דרישות רגולטוריות, ואף לקצר מתן תמיכה במוקדי שירות לקוחות בזמן אמת.


אודות גלאסבוקס
החברה נוסדה בשנת 2010. משרדי החברה ממוקמים בפתח תקווה, לונדון וניו יורק. החברה מעסיקה כיום כ-70 עובדים. החברה פיתחה טכנולוגיה שלוכדת, מקליטה ומנתחת פעולות דיגיטאליות במטרה לשפר את חווית המשתמש בווב ובאפליקציה.


הטכנולוגיה נצרכת על ידי כל ארגון שרוצה להצליח בתחום הדיגיטלי ולנהל את הלקוחות הדיגיטליים באופן יעיל. הפתרון נותן מענה לשיפור חווית משתמש, שיפור מתן שירות במוקדי שירות, שיפור ביצועי ערוצים דיגיטליים (web ואפליקציות ניידות) גם ברמה הטכנית וגם ברמה העסקית. כמו כן הפלטפורמה חיונית בכל הקשור ל- digital compliance.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il