TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SLEEPRATE וחברת PHILIPS העולמית מכריזות על שיתוף פעולה בכדי להנגיש פתרון לשיפור איכות השינה של כולנו


ד"ר אנדה בהרב, מייסדת ומדענית ראשית ב- Sleeprate
מאות מיליוני אנשים סובלים מהפרעות שינה

Sleeprate הינה חברת סטארטאפ המתמחה בפיתוח פלטפורמה דיגיטלית למגוון פתרונות חדשניים בתחום השינה. החברה גאה להודיע על שותפות חדשה ואסטרטגית עם חברת Royal Philips (NYSE:PHG) ולהציג יחדיו את האפליקציה הראשונה מסוגה בעולם המסייעת לשיפור איכות השינה המשפיעה באופן ישיר על איכות חיינו.


מאות מיליוני אנשים סובלים מהפרעות שינה. הפתרונות המוצעים בשוק הם דלים והטיפול האפקטיבי המומלץ, - CBT-Iטיפול התנהגותי קוגניטיבי לנדודי שינה, יקר וקשה להשגה.


בהיעדר פתרונות זמינים, רבים פונים לטיפול בכדורי שינה שצריכתם איננה מומלצת לטווח הארוך עקב הסיכון הטמון בתופעות הלוואי.


תופעת המחסור בשינה הוכרזה זה מכבר כמגיפת העולם המערבי, המאיימת על בריאות הציבור וגובה מחיר כלכלי כבד. ההערכות הינן שכמעט שליש מאוכלוסיית ארה"ב סובלת מנדודי שינה, והפסד בתמ"ג כתוצאה מכך, מוערך בכ- 63 מיליארד דולר בשנה.


Sleeprate הוא הכלי הדיגיטלי הראשון מסוגו, שלא רק מנטר ומעריך דפוסי שינה, אלא גם מספק תכנית חכמה ומותאמת אישית למשתמשים שמתקשים להירדם ולהשיג שינה רצופה וטובה:
הפתרון של Sleeprateמשלב דיווח התנהגותי של המשתמש בשילוב עם מדדי שינה אובייקטיביים המבוססים על נתונים ממגוון שעונים חכמים, חגורות דופק ואמצעי ניטור אחרים.


הפתרון שלSleeprate מבוסס על אלגוריתמיקה ייחודית אשר מעבדת את מגוון הנתונים שנאספו, בכדי לאפיין קשיים בשינה וליצור תכנית מותאמת אישית שמטרתה להביא לאימוץ דפוסי התנהגות נכונים הדרושים לשיפור השינה.


תכנית זו, היא עיבוד דיגיטלי של גישת ה CBT-I, שנחשבת כבר שנים כפתרון המומלץ והיעיל ביותר לשיפור מגוון קשיי שינה כגון נדודי שינה. התכנית עובדת במחזורים שבועיים עד השגת שינה נינוחה כאשר בכל שבוע ניתנות הנחיות בהתאם להתקדמות האישית של המשתמש.


תכנית שיפור השינה של Sleeprate הוכחה כיעילה בהתמודדות עם קשיי הרדמות ועם הקושי לשמור על שינה רצופה, מסייעת לשיפור איכות השינה ואף תורמת לעליית התפקוד במקום העבודה.


מ- Philips נמסר:" Philips מכריזה היום על שיתוף פעולה עם חברתSleeprate , שפיתחה אפליקציה מבוססת שיטת הCBT-I , המסייעת לאנשים לשנות דפוסי שינה כדי להרדם ביתר קלות ולשמור על שינה רצופה לאורך זמן, ומציגה את התכניתBetter sleep program, כחלק ממשפחת פתרונות SmartSleep ".

ד"ר אנדה בהרב, מייסדת ומדענית ראשית ב- Sleeprate מסכמת: "שיתוף הפעולה עם חטיבת השינה של Philips, הידועים כמובילים בתחום בריאות השינה, יאפשר את העצמת הטכנולוגיה הייחודית שפותחה ע"י Sleeprate. אנחנו שואפים לספק פלטפורמה דיגיטלית חכמה בהישג ידם של כלל האוכלוסיה על מנת לסייע להם להשיב את שעות השינה האבודות, לשפר את בריאותם, שגרת יומם ואיכות חייהם הכוללת."

אודות Sleeprate
Sleeprate נוסדה ע"י צוות רב תחומי מוביל של אנשי מקצוע מתחומי השינה, הנדסה והנדסה ביו רפואית, פיסיקה ומחשבים, שפיתחו פלטפורמת שינה המאפשרת לבחון דפוסי שינה ולהציע מגוון פתרונות . המטרה לאפשר לאנשים להגיע לשינה איכותית שתעזור להם להשיג את המטרות האישיות שלהם; שיפור פרודוקטיביות, ירידה במשקל ושיפור כללי של המצב הבריאותי.
מטרת העל של החברה: שיפור אורח החיים של כלל האוכלוסיה ע"י שיפור איכות השינה.

ניתן להוריד את אפליקציית Sleeprate בחנויות האפליקציה -Google Play ובAppStore
אתר החברה: https://www.sleeprate.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il