TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ווסטרן דיגיטל תשיק בתערוכת CES 2019 פתרונות חדשים לאחסון אישי המאפשרים לצרכנים לשלוט בתוכן הדיגיטלי שלהם


SanDisk 4TB USB-C
ווסטרן דיגיטל תציג ותדגים בתערוכת CES 2019 אב-טיפוס של כונן פלאש USB בעל הקיבולת הגדולה בעולם, שני כונני SSD ניידים מהירים במיוחד ושירות חדש של גיבוי בענן לכונני USB המספק לצרכנים חוויית שימוש משופרת

חברת ווסטרן דיגיטל תחשוף במהלך תערוכת CES בלאס-וגאס שורת פתרונות חדשניים, המאפשרים לצרכנים לאגור, לארגן ולשתף תכנים אישיים בפשטות ובמהירות. התערוכה כוללת תצוגה והדגמה של אב טיפוס של כונן פלאש USB בעל הקיבולת הגדולה בעולם, לצד שני כונני SSD ניידים ושירות גיבוי בענן לכונני USB. מכלול המוצרים החדשים מאפשרים למשתמשים שליטה וגישה מלאה אל תמונות, וידאו וקבצים נוספים בכל מקום ובכל רגע נתון.


לדברי דייוויד אליס, סגן נשיא לשיווק מוצרים בווסטרן דיגיטל: "אנו ממשיכים באבולוציה של קו המוצרים שלנו על מנת לסייע לצרכנים למצוא דרכים חדשות ליהנות מהתכנים החשובים להם ביותר. היצע המוצרים המעודכן שלנו מבסס את מחוייבותה של ווסטרן דיגיטל לאספקת מגוון רחב של פתרונות אחסון אישיים המציעים רמה גבוהה של עמידות, אמינות וקלות שימוש."


במסגרת התערוכה תדגים ווסטרן דיגיטל את אב הטיפוס של כונן USB פלאש בעל קיבולת גבוהה במיוחד, ותחשוף את המוצרים העדכניים ביותר של מותגי SanDisk ו- WD:
אב טיפוס של כונן SanDisk 4TB USB-C, ממשיך במורשת החברה המקפידה להציג אבני דרך טכנולוגיות, עם הצגתו של כונן הפלאש USB בעל הנפח הגדול בעולם. הכונן דוחס 4TB של זיכרון פלאש אל תוך מארז מרשים ובגודל מזערי.


SanDisk Extreme PRO® Portable SSD: בעל ביצועים מהירים של קצבי העברה של עד 1000 מגה-בייט בשנייה, תוך חתירה לעמידה בתקני ההקשחה והעמידות IP55. SanDisk Extreme צפוי להציע פתרון אידיאלי לאנשי מקצוע הנדרשים להעביר קבצים גדולים במיוחד במהירות ולבצע עריכה בזמן אמת ישירות מתוך הכונן.

SanDisk Flashback זמין לשניים מכונני ה- USB הפופולאריים של SanDisk, ומציע פתרון חדש של שירות גיבוי בענן היוצר עותק מקוון של התכנים האגורים בכונן USB. השירות מאפשר למשתמשים גישה קלה לקבצים גם כאשר הכונן אובד או נותר במקום אחר.


My Passport® Go: היא התוספת האחרונה למשפחת מוצרי My Passport של WD. המוצר החדש מציע אחסון SSD של 1TB, בתצורה עמידה ונוחה לשימוש הכוללת כבל אינטגרלי ומגן גומי המונע פגיעה בדיסק. My Passport Go מתאים במיוחד למשתמשים הנדרשים לביצועים גבוהים בעת עבודה בשטח.


ווסטרן דיגיטל מאפשרת גישה נוחה לקבצים, באמצעות סל המוצרים והפתרונות הרחב מסוגו בתעשיה, באופן המסייע לצרכנים לגשת למידע האישי שלהם, לשתף אותו ולאחסן אותו תוך שהם נהנים מרמה גבוהה של אבטחה ובטחון במערכת.

אודות Western Digital
(NASDAQ: WDC) Western Digitalהיא ספקית מובילה של טכנולוגיות אחסון ופתרונות המאפשרים לאנשים ליצור, למנף, לחוות ולשמר נתונים. החברה מתייחסת לצרכי השוק המשתנים על-ידי מתן פורטפוליו מלא של פתרונות אחסון משכנעים ואיכותיים עם חדשנות ממוקדת לקוח, יעילות גבוהה, גמישות ומהירות. המוצרים שלנו משווקים תחת מותגים HGST, SanDisk ומותג ה.OEM- WD מפיצים, ומשווקים ספקי תשתית ענן ולקוחות. לפני למעלה משנה WD רכשה את סאנדיסק תאגיד אמריקני, העוסק בפתרונות מבוססי אחסון ופלאש. הפתרונות של החברה משולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. חברת אם סיסטמס הישראלית - שהמציאה הדיסק און קי, נרכשה על ידיה בסוף 2006. לקבלת מידע נוסף ניתן לבקר באתרים של Western Digital, WD ושל SanDisk



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il