TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השנה שהייתה - על פי Google


גוגל
המונדיאל תפס את המקום הראשון בחיפושים החמים בישראל ובעולם

Google מציגה את החיפושים החמים לשנת 2018 בישראל ובעולם ומסמנת את האירועים, התופעות והאנשים שעשו את השנה:

המונדיאל תפס את המקום הראשון בחיפושים החמים בישראל ובעולם;
ברשימת האקטואליה המקומית מככבים ענבל אור, יאיר נתניהו, חוק הלאום ואסון נחל צפית;
מגפת החצבת ומחלת העכברת הטרידו את הישראלים;
לוסי אהריש וצחי הלוי מתברגים ברשימת האנשים שעשו את השנה בין היתר בזכות החתונה הסודית, לצד נטע ברזילי וצביקה פיק

וגם: סדרות המקור הישראליות מתחזקות על חשבון תכניות הריאליטי. האם טעם הצופה הישראלי משתנה?

Google מפרסמת היום (ד') את רשימות סיכום "השנה בחיפוש". הסיכום השנתי מספק מבט מרתק על השנה החולפת באמצעות הנושאים, המושגים והאנשים שחיפשו אותם הכי הרבה השנה. זו השנה ה-18 ש-Google מספקת הצצה - מפתיעה לעיתים - לשנה החולפת דרך דירוג החיפושים החמים והמובילים ברשת במגוון קטגוריות.


ברשימת החיפושים תמצאו את מה שהכי עניין את הגולשים בישראל ובעולם בשנה החולפת, במגוון נושאים כמו אקטואליה, טלוויזיה, אישים ועוד. אלו הטרנדים של 2018, מושגי חיפושי שהכי זינקו השנה לעומת השנה הקודמת.


מושגי החיפוש המובילים בעולם ובישראל, שחלקם מופיעים בהמשך ההודעה, מפורסמים באתר Year in Search. באתר זה ניתן גם להתרשם מרשימות החיפושים המובילים בלמעלה מ-50 מדינות ולצפות בסרטון הסיכום הבינלאומי השנתי.

מה בישראל?
החיפוש החם ביותר של השנה החולפת בישראל היה "מונדיאל" שמככב גם בראש הרשימה הגלובלית ובמדינות רבות מסביב לעולם. שישה רגעים טלוויזיוניים נכנסו לרשימה, בראשם צועדים האח הגדול וכאן 11 ששידר שניים מהאירועים הגדולים של השנה, המונדיאל והאירווזיון. ארבע סדרות שעניינו את הישראלים במיוחד היו העונה השנייה של פאודה שנרכשה לשידור על ידי נטפליקס, בשבילה גיבורים עפים שזכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל קאן, בית הנייר סדרת המתח הספרדית המדוברת של נטפליקס וארבעת תלמידי הישיבה בשבאבניקים. ענבל אור ונטע ברזילי מגיעות בהתאמה למקום הרביעי והחמישי. את הרשימה סוגר משחק המחשב הפופולרי פורטנייט.

זו הייתה שנה סוערת והחיפושים החדשותיים החמים של השנה מראים את המגוון שבו התעניינו אזרחי ישראל. את הרשימה פותחת ענבל אור שקריסת החברות שברשותה הביאו להגשת כתב אישום נגדה, ויאיר נתניהו, שעשה לא מעט כותרות בעיקר על רקע התבטאויות במדיה החברתית, סוגר אותה. מחלת העכברת שהתגלתה בנחלי הצפון, מגפת החצבת שמפחידה את המדינה וגם רעידות האדמה שפקדו את אזור הכנרת נכנסו לרשימה. במקום השלישי נמצאות תוצאות הבחירות המקומיות שהתקיימו לא מזמן ואחריו חוק הלאום שעבר בכנסת ביולי השנה. האסון של נערי מכינת בני ציון בנחל צפית והסערה סביב גילוי זהותו של סגן אלוף מ' נמצאים גם ברשימה.

רשימת תכניות הטלוויזיה המחופשות מספקת הצצה מעניינת באשר לטעמו של הצופה הישראלי: רק שלוש תכניות ריאליטי ממוקמות בעשיריה הפותחת, לעומת שש סדרות מקור ישראליות (וסדרה זרה אחת). פאודה מובילה את סדרות המקור ברשימה, ולאחריה מגיעות בשבילה גיבורים עפים, שאבאבניקים, הרמון, מלכות ויש לה את זה. לשם השוואה, בשנה שעברה כיכבו בעשיריה לא פחות משבע תכניות ריאליטי.

ענבל אור ונטע ברזילי מככבות גם בראש רשימת האנשים המחופשים השנה, ואחריהן גואל רצון שעל דמותו מבוססת הסדרה הרמון שעלתה לאוויר השנה וזכתה לנתוני צפייה נאים, עדי ביטי שעלתה לכותרות בעקבות הפרסומים לגבי אביה, צביקה פיק שאושפז בשל אירוע רפואי, השר לשעבר גונן שגב שנאשם בריגול ולוסי אהריש וצחי הלוי שהתברגו לרשימה בזכות החתונה הסודית והמפתיעה. את הרשימה חותמים אבי נשר ששכל את בנו בתאונת אופניים וחוה יערי שחזרה לתודעה בשל סרט הדוקו-דרמה על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה באמצע שנות ה-80.

ומה בעולם?
המונדיאל היה החיפוש החם ביותר לא רק בישראל, אלא בעולם כולו בשנה החולפת. את המשך הרשימה מרכיבים שישה אנשים מהם נפרדנו השנה. הדיג'י השבדי אביצ'י, הראפר מאק מילר, המסעדן אנתוני בורדיין ומעצבת האופנה קייט ספייד ששלחו יד בנפשם, יוצר הקומיקס הידוע סטן לי והמדען סטיבן הוקינג שהאריכו ימים וגם הראפר XXXTentacion שנורה הקיץ. עוד ברשימה הדוכסית הטרייה מייגן מרקל והסרט פנתר שחור שעשה היסטוריה עם רוב של שחקנים שחורים. החיפושים אחר אירועי החדשות החמים כוללים השנה שתי סופות הוריקן, פרס חסר תקדים של 1.6 מיליארד דולר בהגרלת הלוטו האמריקאי והחתונה המלכותית של הנסיך הארי עם מייגן מרקל. השערוריה סביב מינוי ברט קוואנו לבית המשפט העליון בארצות הברית מגיעה למקום השביעי ובמקום התשיעי נמצאת שביתת נהגי המשאיות הברזילאים במחאה על מחיר הדיזל.

בישראל

עשרת הגדולים 2018
מונדיאל 2018
האח הגדול
כאן 11
ענבל אור
נטע ברזילי
פאודה עונה 2
בשבילה גיבורים עפים
בית הנייר
שאבאבניקים
Fortnite

בחדשות
ענבל אור
עכברת
תוצאות הבחירות
חוק הלאום
כיפת ברזל
חצבת
מכינת בני ציון
רעידת אדמה
סגן אלוף מ
יאיר נתניהו

האנשים שנפרדנו מהם השנה
אביצ'י
סטיבן הוקינג
סטן לי
מאק מילר
אורי אבנרי
מוטי מורל
בועז ארד
אנתוני בורדיין
חיים גורי
דורון רובין

תכניות טלוויזיה
האח הגדול
פאודה
בשבילה גיבורים עפים
בית הנייר
שאבאבניקים
הרמון
אקס פקטור
מלכות
יש לה את זה
המירוץ למיליון

מוזיקה
נטע ברזילי
אירוויזיון
נמסטה
אביצ'י
ספוטיפי
toy
גומי גם
קומסי קומסה
פרדי מרקורי
דודו פארוק

אנשים
ענבל אור
נטע ברזילי
גואל רצון
עדי ביטי
צביקה פיק
גונן שגב
לוסי אהריש
צחי הלוי
אבי נשר
חוה יערי

איך....?
איך מדליקים חנוכיה
איך מכינים סליים
איך מצביעים לאירוויזיון
איך מתקשרים מחסוי
איך מכינים אורז
איך מחשבים אחוזים
איך כותבים קורות חיים
איך מורידים שירים
איך לצייר כלב
איך מכינים פסטה



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il