TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות החדשנות חתמה על מזכר הבנות עם הסוכנות הברזילאית למחקר וחדשנות תעשייתית (EMBRAPII) בעניין שת"פ במחקר ופיתוח


אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות
שתי הרשויות מייעדות תקציב בסך 5 מיליון דולר למשך תקופה של 5 שנים אשר יתמוך בפרויקטי מו"פ בתחומי מועדפים אשר יובילו ליצירת פתרונות לאתגרים טכנולוגיים הרלוונטיים לשתי המדינות
חברות ישראליות תהיינה זכאיות לתמיכה פיננסית מרשות החדשנות הישראלית למשך שנתיים

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "ההסכם שנחתם בין הסוכנות הברזילאית למחקר וחדשנות תעשייתית (EMBRAPII) לרשות החדשנות יגדיל את שיתוף הפעולה הטכנולוגי ויביא לשיפור היכולות התחרותיות של שתי המדינות בתחום זה. השקעה בחדשנות והענקת משאבים לפיתוח טכנולוגיות הן המפתח לצמיחה כלכלית בת קיימא וליצירת פריון וערך כלכלי משמעותי"

אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: "אנו שמחים להתקשר בהסכם חשוב זה עם הסוכנות הברזילאית למחקר וחדשנות תעשייתית. לישראל וברזיל מספר רב של תחומי עניין משותפים המתפתחים במהרה כגון IoT, מדעי החיים, אנרגיה וחקלאות- בהם קיימות הזדמנויות רבות לשיתוף פעולה בין חברות ישראליות וברזילאיות. הסכם זה הוא צעד ראשון וחשוב בדרך להרחבת שיתופי פעולה מבוססי חדשנותי, ואנו צופים בשנים הקרובות עלייה בהיקף פעילות השת"פ בין ישראל וברזיל."

הסוכנות הברזילאית למחקר וחדשנות תעשייתיים (EMBRAPII) ורשות החדשנות הכריזו היום על הקמת שותפות חדשה לאחר החתימה על מזכר הבנות שמטרתו לשפר את היכולות והתחרותיות של שתי המדינות באמצעות שיתוף פעולה בחדשנות טכנולוגית ומו"פ תעשייתי.

הפעולה המשותפת הראשונה במסגרת שותפות זו באה במטרה לשפר יכולות טכנולוגיות של חברות, עסקים וסטארטאפים בשתי המדינות – מיועדת בעיקר לקידום הפעילות במגזר התעשייתי של כל אחת מהמדינות, להרחיב את שיתוף הפעולה במדעים וטכנולוגיה ולקדם פרויקטים מסוימים והזדמנויות לשיתוף פעולה בין גופים מישראל וברזיל, אשר עשויים להוביל לתהליכים ומוצרים חדשניים. ל- EMBRAPII מערך של מכוני מו"פ תעשייתי הפרושים בברזיל ופועלים לשדרוג יכולות התעשיה שם, מעתה יוכלו חברות ישראליות לפעול במשותף עם מכונים אלה ולהטמיע טכנולוגיות חדשניות בשוק הברזילאי.

שתי הרשויות מייעדות תקציב בסך 5 מיליון דולר למשך תקופה של 5 שנים אשר יתמוך בפרויקטי מו"פ בתחומי מועדפים אשר יובילו ליצירת פתרונות לאתגרים טכנולוגיים הרלוונטיים לשתי המדינות.

ההכרות בין שני הארגונים נעשתה בסיוע הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בריו דה ז'נרו שזיהתה את הפוטנציאל הרב של השניים לשתף פעולה, לאור המטרות הזהות של כל ארגון במדינתו.

טלי סגל, הנספחת הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בריו דה זנ'רו: "הנספחות הכלכלית בריו אחראית לקידום שיתופי פעולה בין מדינתיים עם גופים ממשלתיים ופדרליים בברזיל. אנו משקיעים מאמצים רבים לזהות גופים מתאימים ולהביא לידי ביטוי את הכלים והתוכניות שיש לרשות לחדשנות להציע על מנת לקדם שת"פ בילטרליים. העבודה של רשות החדשנות עם הנספחות היא המנוף לקדם הסכמים וליצור מודעות בשוק הברזילאי לחדשנות והטכנולוגיה הישראלית, אנו מברכים על ההסכם ונשמח לסייע בתהליך בהמשך."

ה"קול קורא" הראשון להצעות פורסם ב-28 בנובמבר 2018, תוך שפנה לצדדים מעוניינים משתי המדינות להגיש בקשת מימון. התוכנית תתמוך בפרויקטי שת"פ גדולים בתחומי IoT, מדעי החיים, אנרגיה וחקלאות במשך תקופה של עד 24 חודשים. עם קבלת האישור, תהיינה חברות ישראליות זכאיות ל-12 חודשי תמיכה פיננסית ותהייה זכאיות לשנת מימון שנייה בהתאם לבחינת אבני הדרך בפרויקט. יש להגיש הצעות בהתאם לתקנות והנהלים המקובלים ב-EMBRAPII ורשות החדשנות. לרשימת קריטריונים מלאה, מידע נוסף על אודות מימון ופרטים על תהליך הבקשה, בקרו ב-Call for Proposals webpage.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il