TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

'נעמן גרופ' הופכת לשחקן המוביל בארץ גם בשוק כלי הבית והמטבח המקצועי


דודי כהן מנכל נעמן גרופ צילום שירה רז
הפכה בעלת שליטה ב'חברת אברהם צוקר' בע"מ

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "במסגרת יישום אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה אנו מרחיבים את פעילות
המחלקה המקצועית בתחום כלי הבית והמטבח "


קבוצת 'נעמן גרופ' השלימה עסקה לרכישת מניות חברת אברהם צוקר ובנו בע"מ, העוסקת ביבוא ושיווק סיטונאי של כלי בית ומטבח בתחום המוסדי מקצועי, המשווקת מגוון רחב של מעל ל-7,000 פריטים לאלפי לקוחות בשוק המטבח המקצועי בכל רחבי ישראל; רשתות בתי המלון והאירוח, מסעדות וגני אירועים.
מחיר העסקה לא דווח שכן קבוצת 'נעמן גרופ' הינה חברה פרטית בבעלותה של אלון רבוע כחול שבבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה.


נעמן גרופ הינה הקבוצה המובילה את עולם כלי המטבח והאירוח עם המותג נעמן ואת עולם הטקסטיל לבית עם המותג ורדינון. חטיבת נעמן מייבאת מגוון מוצרים לבית, כלי מטבח, הגשה, חפצי נוי ומתנות. פעילות הטקסטיל המרוכזת בחטיבת ורדינון - המעצבת, מייבאת ומשווקת מוצרי טקסטיל ונוי לבית. 'נעמן גרופ' משווקת את מוצריה בכ-140 חנויות מותג (71 חנויות רשת נעמן ו-70 חנויות רשת ורדינון), כמו גם באמצעות רשתות השיווק המובחרות , אתר האינטרנט המקוון וישירות ללקוחות מקצועיים ולוועדי עובדים.


"חברת אברהם צוקר בע"מ" שהינה אחת מהחברות המובילות בשוק כלי הבית המקצועי עוסקת ביבוא ושיווק סיטונאי של כלי שולחן מזנון והגשה , ציוד למטבחים ולקייטרינג, כלי בית ומטבח, ביגוד מקצועי לטבחים, ציוד מטבחים חשמלי קל , כלים חד פעמיים וחומרי ניקוי לשוק המוסדי מקצועי. החברה נוסדה בחיפה בשנת 1946 כחנות לכלי בית שהתרחבה עם השנים .


דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ מציין: "הרכישה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של נעמן גם להובלת שוק המטבח המקצועי עם מגוון מוצרים, מותגים ופתרונות ייעודיים לשוק הגדול הזה. החיבור עם חברת אברהם צוקר בע"מ הוא חיבור טבעי היוצר סינרגיה. לנעמן מבחר רחב של כלי בישול והגשה מקצועיים המאפשר לעסקים להזמין את מוצרים איכותיים – חלקם מיוצרים ע"פ מפרט מיוחד שלנו, ולקבלם בתוך זמן קצר. הפריסה הארצית, היכולת הלוגיסטית, השליטה והבקרה על המלאים מאפשרת לנו להפיץ את הציוד הנדרש לחברות הגדולות ולמוסדות השונים ביעילות תפעולית ובמחירים תחרותיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il