TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זברה טכנולוגיות מרחיבה את היצע הפתרונות שלה עם חברת BlackBerry


זברה טכנולוגיות
הסכם ההפצה יאפשר ללקוחות החברה לרכוש את פלטפורמת התוכנה והשירותים המקיפים שלBlackBerry בישראל
זברה טכנולוגיות הודיעה היום על הוספת התוכנה והשירותים של חברת BlackBerry לפתרונות שהיא מפיצה בישראל, במטרה להרחיב את יכולותיה מול ארגונים ומגזרים רגישים מבחינת אבטחת הנתונים לרגולציה כמו מגזר הבריאות, גופי הממשל והשירותים הפיננסיים.

ישנה תזוזה כיום בדרישות השוק מרשת של מחשבים לרשת של משתמשי קצה. נקודות הקצה האלו מייצגות את ה"תאגידיות של הדברים" (EOT- Enterprise of Things ), ביטוי זה מתייחס לאוסף של מכשירים, מחשבים, חיישנים, ציוד ועוד. BlackBerry עונה על האתגרים של ה-EOT באמצעות הפלטפורמה המקיפה שלה של תוכנה ושירותים , שעוזרת בצורה הטובה ביותר לארגונים לנהל ולאבטח את המכשירים המחוברים שלהם וגם את התקשורת בין כל סוגי המסרים והנתונים.

"פתרונות האבטחה והתוכנה האמינים של BlackBerry הם תוספת משמעותית עבורנו להיצע הפתרונות שלנו", אמר אלי וודינסקי, מייסד ומנכ"ל זברה טכנולוגיות. "שיתוף הפעולה יחזק את אסטרטגיית השוק שלנו ויאפשר לנו לספק תקשורת מאובטחת למשתמשי הקצה ופתרונות שיתופיים שיעזרו לשותפים שלנו להרחיב את ההצלחה העסקית שלהם".

"אנו ממשיכים להשקיע בשותפויות עסקיות עם ארגונים מובילים, כמו זברה טכנולוגיות, שמאפשרים לנו לחזק את סביבת השותפים שלנו", אמר פלורין ביינווניו, סגן נשיא לאזור EMEA ב- BlackBerry. "בעזרת שיתוף הפעולה עם זברה טכנולוגיות ניצור צמיחה עבור לקוחותינו ונסייע לארגונים לקדם את אסטרטגיות הניידות שלהם".

מעתה תוכל זברה טכנולוגיות להציע ללקוחותיה היצע פתרונות תוכנה מקיף הכולל אתBlackBerry Enterprise Mobility Suite, BlackBerry Workspaces , BlackBerry Dynamics ו-BlackBerry AtHoc. פתרונות אלו יעזרו לאבטח ולנהל משתמשי קצה ויישומים, לספק פיתוח אבטחה ויכולות שיתוף כולל ניהול זכויות דיגיטליות וניהול תוכן מאובטח.

זברה טכנולוגיות היא מפיצה ישראלית המתמחה באספקת פתרונות אבטחת מידע ותשתית IT גלובליים מובילים ובעלי ערך משמעותי. החברה פועלת מול כמה מהמפיצים והאינטגרטורים המובילים בשוק הישראלי. .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il